Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسین کلانتری، استاندار کهگیلویه وبویراحمد در پیامی ۱۷ مرداد روز خبرنگار را تبریک گفت .

به گزارش ایسنا منطقه کهگیلویه و بویراحمد در این پیام آمده است :

بسم الله الرحمن الرحیم

  ۱۷ مرداد روز پاسداشت تلاش بی‌وقفه انسان های آگاه و دانایی است که رزمشان با سلاح  قلم در میدان آگاهی و اندیشه است. سلاحی که  قرن‌هاست مهمترین ابزار انتقال معانی و مفاهیم ، تفهیم و تفاهم تعادل و تضارب آراست .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خبرنگاران به راستی چشم بینا و آینه‌ی واقع نمای زمینه و زمانه خویش اند. طلایه دارانی که توسعه و پیشرفت مهمترین دغدغه ذهن و زندگیشان گشته است .

خبرنگاران به عنوان قاصدان امین و راویان صدیق تجسم امانت، مسئولیت، تعهد، دلسوزی و وظیفه اند، که با نقد منصفانه‌ی کاستی‌ها و بیان هوشمندانه‌ی پیشرفت ها وجدان بیدار انسانیت و زمینه ساز سلامت فکری و فرهنگی جامعه اند .

۱۷ مرداد یادآور بزرگ مردانی چون شهید والامقام«محمود صارمی» است که عاشقانه در عرصه اطلاع رسانی با نثار جان خویش به کار و حرفه وزین خبرنگاری ارزشی والا بخشیده اند .

اینجانب ضمن تبریک این روز به همه خبرنگاران، اصحاب رسانه، اهل قلم و خانواده بزرگ مطبوعات و جامع اطلاع رسانی استان کهگیلویه و بویراحمد، از همراهی، توجه و اهتمام ویژه در انعکاس اخبار فعالیت ها و خدمات نظام اسلامی قدردانی نموده و برای خبرنگاران متعهد و کوشای استان، که آگاهی را حق مردم دانسته و برای تحقق عدالت اجتماعی پرتلاش می‌کوشند سلامتی، توفیق و ادامه فعالیت آگاهانه از خداوند متعال خواهانم .

Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA
انتهای پیام انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر تحریم ظریف استان کهگیلویه و بویراحمد استاندار کهگیلویه و بویراحمد جامعه ذهن کهگیلویه و بویراحمد قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر تحریم ظریف امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۹۹۸۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین دستگاه رادیو تراپی وارد کهگیلویه و بویراحمد شد

به گزارش خبرنگار مهر، سعید جاودان سیرت هر یکشنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: این دستگاه از معتبرترین برندهای روز دنیا بوده و نصب این دستگاه در بیمارستان شهید بهشتی یاسوج به زودی راه اندازی می‌شود.

وی بیان داشت: این دستگاه با اعتباری یکهزار و ۵۰۰ میلیارد ریالی خریداری شده است.

کد خبر 6091229

دیگر خبرها

  • تبریک عاشقانه به مناسبت تولد بهرام رادان + عکس
  • پیام تبریک ناصر الخلیفی به مناسبت دوازدهمین قهرمانی پاری سن ژرمن در لیگ فرانسه
  • ۱۵۰ میلیون تومان هزینه هر سورتی پرواز بالگرد اورژانس
  • تبریک رئیسی به‌ مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال
  • پیام تبریک رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال
  • پیام تبریک رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال در آسیا
  • پیام تبریک دکتر رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال در آسیا
  • اولین دستگاه رادیو تراپی وارد کهگیلویه و بویراحمد شد
  • پیام استاندار خراسان رضوی به مناسبت ۹ اردیبهشت «روز شوراها»
  • پیام تبریك استاندار لرستان به مناسبت روز شوراها