Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-30@17:29:33 GMT

مطالبه گری مهمترین رسالت خبرنگاری است

تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۶۹۹۹۵۲

مطالبه گری مهمترین رسالت خبرنگاری است

فرماندار قوچان گفت: کنجکاوی، پایبندی به اخلاق و انصاف، تیزبینی و نکته سنجی، خلاقیت و سرعت و دقت از مهمترین ویژگی های خبرنگاران و مطالبه گری و پرسشگری یکی از مهمترین رسالت های خبرنگاری است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس، هادی رجائی نیا، فرماندار قوچان ظهر امروز در مراسم تجلیل از خبرنگاران در فرمانداری قوچان گفت: در تمام عرصه ها اگر ابزاری به نام رسانه نباشد، نمی توان شاهد توفیق و موفقیت باشیم و معتقدم می بایست از وجود رسانه برای توسعه و آبادانی شهرستان بهره مند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خبرنگار را چشم بینای جامعه دانست و افزود: تمهیدات لازم برای هماهنگی و تعامل با خبرنگاران می بایست مورد توجه مسئولین قرار بگیرد و انتظارم از مدیران دستگاه های اجرایی این است که با هماهنگی کامل با خبرنگاران تعامل داشته و انتظار متقابل مسئولین از خبرنگاران حضور به موقع و پوشش خبری کامل رویدادها و همچنین انعکاس بی کم وکاست و بدون تقطیع سخنان و موضوعات می باشد.

وی با بیان اینکه خبرنگار، روابط عمومی مسئولین نیست، تصریح کرد: کنجکاوی، پایبندی به اخلاق و انصاف، تیزبینی و نکته سنجی، خلاقیت و سرعت و دقت از مهمترین ویژگی های خبرنگاران و مطالبه گری و پرسشگری یکی از مهمترین رسالت های خبرنگاری است.

رئیس شورای اداری قوچان با بیان اینکه هدف همه، توسعه و آبادانی شهرستان است و عزم و اراده تمام مسئولین و خبرنگاران و مردم می بایست به این مساله معطوف باشد، خاطر نشان کرد: اقتصاد و سرمایه گذاری و به ویژه توجه به سرمایه های خرد و اشتغال اجتماع محور و مشارکت عمومی شهروندان در اقتصاد، اولویت شهرستان است و باید مورد توجه مسئولین و رسانه ها قرار بگیرد.

رجائی نیا با انتقاد از غیرفعال بودن انجمن خبرنگاران و شورای روابط عمومی شهرستان بیان داشت: امیدواریم جلسه مشترکی برای حل این مشکلات برگزار و ساز و کار دقیقی برای این دو موضوع تعریف شود.

فرماندار قوچان با انتقاد از برخی رفتارها و موضعات در فضای مجازی نیز یادآور شد: به دنبال حذف فضای مجازی نیستیم اما میان ابزارهای رسمی رسانه  و فضای مجازی تفاوت هایی وجود دارد که باید بیش از پیش مورد توجه قرار بگیرد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۹۹۹۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلف شدن ۲۰ راس گوسفند

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،بنا به اعلام مسئولین پلیس راه پیرانشهر علت سرعت غیر مجاز ماشین سواری بوده که باعث حادثه شده است.   این حادثه در حالی اتفاق افتاده که به کوچ میان بند عشایر چند روزی باقی نمانده است.   یکی از دلایل این حوادث از بین رفتن مسیر کوچ و همچنین عدم رعایت کشاورزان و دخل و تصرف به منابع طبیعی می‌باشد که برخورد مسئولین مربوطه با کشاورزان متخلف را می‌طلبد.

دیگر خبرها

  • تسهیلات و نبود نقدینگی عمده مشکلات واحد‌های صنعتی در قوچان است
  • هدایت و تربیت، مهمترین رسالت معلمان
  • رفع تنش آبی مهمترین مطالبه مردم کهگیلویه از دولت
  • سد «آبریز» مطالبه مهم مردم کهگیلویه و بویراحمد است/ راه آهن یاسوج مورد توجه قرار گیرد
  • تلف شدن ۲۰ راس گوسفند
  • در جنگ‌ روایت‌ها به رسانه‌ها جدی‌تر توجه کنیم
  • مهمترین اخبار دهم اردیبهشت/علت بارش‌های سنگین جنوب کشور
  • توصیه‌های اژه‌ای به قضات
  • مطالبه ۳۵ میلیارد تومانی شهرداری قوچان در پروژه مجتمع فرهنگی هنری
  • اصحاب رسانه به جای «اعتبار» برای اصفهان مطالبه «اختیار» کنند/همه چیز درباره پروژه انتقال آب، اتباع و فرونشست