Web Analytics Made Easy - Statcounter

به همت جمعی از خبرنگاران و حمایت اتحادیه نمایشگاه داران البرز گلریزانی برای ازادی 2 زندانی جوان کرجی محکوم به اعدام برگزار خواهد شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تیتریک، همزمان با 17 مرداد و سالروز شهادت شهید عرصه قلم، محمود صارمی، اصحاب رسانه البرز  روز خبرنگار را در قالب کمپینی به روز زندگی مبدل کردند و به همت جمعی از خبرنگاران و حمایت اتحادیه نمایشگاه های اتومبیل البرز گلریزانی برای ازادی 2 زندانی جوان کرجی محکوم به اعدام برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حبیب توانگر فعال رسانه ای البرز در توصیف این پویش می گوید: در روزهایی که جامعه رسانه ای استان در تکاپوی برگزاری مراسم روز خبرنگار هستند، خبرنگاران دلسوز و حامی کمپین انسانیت با کمک خیرین شهر و پشتیبانی اتحادیه نمایشگاه داران خودرو در جشن گلریزانی بی سابقه به مدد دو مادر رنج دیده می شتابند تا دو جوان را از طناب دار برهانند.    مادری که تا کنون چندین جوان اعدامی را نجات و از بند رهانیده است امروز نیازمند حمایت اصحاب خبر و رسانه است، مادری با درآمدی ناچیز که تنها توانسته است بخشی از دیه فرزندش را تامین کند در انتظار همت اهل قلم البرز است.      رئیس اتحادیه اتومبیل داران البرز نیز از این پویش حمایت کرده و قصد دارد با همراهی قلم به دستان استان، دو زندانی دیه را به آغوش خانواده خود بازگرداند، اتفاقی خجسته که روز عید قربان شاهد برگزاری آن خواهیم بود.    حمید کریمی می گوید: این دو جوان خطاکار، از خانواده هایی فقیر بوده و با رفت و آمدهای خیرین به منزل 2 خانواده مقتول، تنها 40 روز فرصت دارند که با پرداخت دیه رضایت اولیای دم را دریافت کنند و باید گفت این رسانه ها بودند که پرچم رافت و انسانیت را در البرز بالا بردند و ما هم نباید بگذاریم خون دو جوان بر زمین ریخته شود اگر چه قصاص را حق خانواده های مقتولین می دانیم.    وی ادامه می دهد؛ کمپین انسانیت با حضور عادل فردوسی پور، علی دایی و علی پروین روز عید قربان در کرج و برگزاری یک بازی در باشگاه ورزشی شهدای رزکان نو به بار هواهد نشست و تا کنون 40 میلیون تومان توسط خبرنگاران و 140 میلیون تومان توسط خیرین جمع آوری شده است.   کریمی با همان ادبیات مردانه همیشگی اش می گوید: امیدواریم به لطف و کرم مولا، روز دوشنبه شاهد آزادی این دو جوان باشیم تا مرام و غیرت مردانگی بر زمین نخورد، هیچ کسی نمی تواند در دنیا ما را تحریم کند اگر خودمان یکدیگر را تحریم نکنیم.    ختم کلام اینکه...    مگر می شود قلم به دست باشی و با مرور ن والقلم مایسطرون در ذهنت همگام نشوی با پویشی که قرار است با همت اصحاب رسانه البرزرقم بخورد.    وعده ما عید قربان... بازی دوستانه فوتبال بین تیم پیشکسوتان ایران و تیم منتخب کرج در ورزشگاه شهدای رزکان نو  
 
    انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۹۹۹۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پذیرایی «شایسته» از عادل فردوسی پور

کافه رستوران شایسته میزبان عادل فردوسی پور بود.

عادل فردوسی پور مجری نام آشنای دنیای فوتبال شبی را به همراه عوامل اجرایی تیم رسانه ورزش در کافه رستوران شایسته واقع در منطقه درکه گذراند.

کافه رستوران شایسته یکی از زیباترین مراکز تفریحی و پذیرایی در شمال تهران است که امکانات متنوعی را در اختیار مهمانان قرار می دهد. گروه رسانه ورزش با سرپرستی فردوسی پور، ضیافت مجلل و رنگارنگ خود را در این مجموعه برگزار کرده و از امکانات آن لذت بردند.

اگر تجربه این مجری محبوب و قدیمی برای شما هم جذاب است بد نیست سری به مجموعه بزرگ شایسته واقع در درکه پشت خانه معلم بزنید.

برخی امکانات رستوران شایسته عبارتند از:
-پارکینگ مستقل
-فضای بازی کودکان
-آلاچیق و فضای سبز
-موسیقی زنده
-انواع غذاهای ایرانی و خارجی
-تالارپذیرایی
-کافی شاپ
-روف گاردن

دیگر خبرها

  • تور رسانه‌ای شهرداری شهرکرد هم‌زمان با روز شهرکرد برگزار می‌شود
  • ضرورت الگوسازی و معرفی بانوان ایثارگر و شهید به نسل جوان
  • تور نظارتی قوه قضاییه با حضور اصحاب رسانه آغاز شد
  • مراسم یادبود «خبرنگاران آسمانی» در قزوین برگزار می‌شود
  • حضور مشروط رسانه برای بازی نساجی و پرسپولیس
  • تماس تلفنی وزیر دفاع آمریکا با وزیر جنگ اسرائیل
  • ساخت 55 کلاس درس در شهرستان اشنویه
  • سالن چند منظوره ورزشی در سنگان اشنویه احداث میشود
  • پسر جوان دایی و خاله‌اش را به‌خاطر ارثیه با ضربات سنگ به قتل رساند
  • پذیرایی «شایسته» از عادل فردوسی پور