Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر آموزش و پرورش شهرستان رشتخوار گفت: نمایشگاه استانی جشنواره دانش‌آموزی هندسه نقوش در رشتخوار در راستای برنامه های قطب ریاضیات٬ خلاقیت و سرگرمی با میزبانی بیش از ۴۰ اثر از سراسر استان برپا شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مجتبی داوری مسئول پزوهش سرای ابوریجان شهرستان رشتخوار در گفت و گو با خبرنگار صبح توس، در حاشیه بازدید از نمایشگاه استانی جشنواره دانش‌آموزی هندسه نقوش در رشتخوار؛ گفت: برنامه های پژوهش سرای رشتخوار در سطح استان در قالب قطب ریاضیات٬ خلاقیت و سرگرمی پژوهش‌سراهای دانش آموزی استان خراسان رضوی٬ در راستای هویت سازی و معرفی شهرستان رشتخوار بعنوان شهرستانی قابل اتکا٬ توانمند و صاحب سبک در سطح استان می باشد که قادر است افکار و ایده های خود را در بسترهای فرهنگی٬ علمی و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. انتقال داده و در سطح کلان تصمیم سازی نماید.

وی افزود: نمایشگاه استانی هندسه نقوش که رشتخوار بعنوان دبیرخانه استانی این جشنواره متصدی برگزاری آن در راستای برنامه های قطب ریاضیات٬ خلاقیت و سرگرمی استان است٬ منظری جهت تجلی هویت رشتخوار متمدن با قابلیت انتقال فرهنگ است.

وی در رابطه با این نمایشگاه گفت: به همت پژوهشسرای دانش آموزی ابوریحان رشتخوار که قطب ریاضیات، خلاقیت و سرگرمی پژوهشسراهای دانش آموزی استان خراسان رضوی می باشد در محل کانون فرهنگی تربیتی شهر رشتخوار برپا شده است.

محمود زباح مدیر آموزش و پرورش شهرستان رشتخوار در حاشیه این بازدید نیز با تاکید بر اینکه این نمایشگاه  میزبان بیش از ۴۰ اثر از سراسر استان است، به خبرنگار ما گفت: تداوم اینگونه رویدادها و لزوم همراهی کلیه مدیران٬ دبیران و دانش آموزان٬ بر توسعه بستر مناسب جهت تجاری سازی طرح ها متناسب با ظرفیت ها موجود است.

این نمایشگاه به مت 4 روز تا 20 مرداد ماه پذیرای بازدید عموم شهروندان است.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۹۹۹۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یادواره شهدای دانش آموزی شهرستان نیر

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اردبیل یادواره شهدای دانش آموز شهرستان نیر با محوریت شهید علامه مرتضی مطهری و با سخنرانی نماینده ولی فقیه در استان آیت الله سید حسن عاملی فردا شنبه ۱۵ اردیبهشت از ساعت ۱۰ صبح در مسجد جامع شهر نیر برگزار خواهد شد.

از عموم مردم شهید پرور منطقه برای شرکت در این مراسم دعوت شده است.

دیگر خبرها

  • دانش‌آموزی که داماد معلمش شد! | ویدئو
  • دومین نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی سمپاد برگزار می‌شود
  • جشنواره دانش‌آموزی فرهیختگان جوان ۱۹ اردیبهشت آغاز به کار می‌کند/ ایجاد شبکه پژوهشی قوی و منسجم در بخش دانش‌آموزی
  • مرحله استانی نوزدهمین جشنواره هنرهای نمایشی در ساری برگزار می‌شود
  • دومین فراخوان جشنواره استانی «راویان غدیر»
  • برگزاری جشنواره هنر‌های نمایشی مازندران در ساری 
  • یادواره شهدای دانش آموزی شهرستان نیر
  • افتتاح بازارچه کسب و کار دانش آموزی در روستای قاسم‌آباد بجستان
  • مهمترین مأموریت آموزش و پرورش تربیت تمام ساحتی است
  • آغاز جشنواره ملی خلاقیت‌های علمی - پژوهشی لکوکاپ ایران