Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@18:12:09 GMT

بزرگنمایی و سیاه‌نمایی از آفت‌های خبر رسانی است

تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۰۰۱۰۱

بزرگنمایی و سیاه‌نمایی از آفت‌های خبر رسانی است

به گزارش خبرنگار مهر، حسن ارگی بعدازظهر پنج‌شنبه در مراسم ادای احترام به مقام شامخ شهدای مهدی‌شهر با حضور مسئولان و خبرنگاران، بزرگنمایی و سیاه نمایی را از آفت های خبررسانی دانست و ابراز داشت: بیان نقاط ضعف و انتقاد سازنده در کنار ارائه پیشنهادات و راهکار از سوی خبرنگاران می‌تواند در راستای اصلاح امور جاری کشور مفید باشد

وی بابیان اینکه نقش و رسالت خبرنگاران در این برهه از تاریخ بسیار مهم است، افزود: در وضعیت اخیر جنگ اقتصادی خبرنگاران باید با آگاهی بخشی و افزایش امید در سطح جامعه رسالت واقعی خود را نسبت به مردم ایفا کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار مهدی‌شهر با اشاره به حرمت قلم از نگاه قرآن، ابراز داشت: همانطور که امام خمینی (ره) سلاح تبلیغات را از سلاح جنگی برنده تر می‌دانست به طبع توجه ویژه به مقوله خبر و اطلاع‌رسانی از اهمیت بالایی برخوردار است.

ارگی قلم خبرنگاران را منشا خیروبرکت برای جامعه خواند و تصریح کرد: در عرصه اجرا، خبرنگاران به عنوان بازوان مسئولان اجرایی یاری دهنده آنان محسوب می‌شوند لذا همکاری دو سویه منجر به رشد و توسعه کشور و نابودی توطئه دشمنان می‌شود.

وی در این مراسم ضمن تبریک روز خبرنگار و گرامیداشت مقام شامخ شهید خبرنگار صارمی، افزود: خبرنگاران می‌توانند در عین اختلاف دیدگاه و سلایق، منشا وحدت، همگرایی و همدلی باشند.

کد خبر 4688185

منبع: مهر

کلیدواژه: روز خبرنگار بوشهر قزوین روز خبرنگار شیراز گرگان شهرکرد خرم آباد بیرجند سانحه تصادف آتش سوزی مشهد مجلس شورای اسلامی ایلام استانداری سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۰۰۱۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایی از دریاچه طبیعی کیو خرم آباد + تصاویر

شهرستان خرم آباد یکی از شهر‌های استان لرستان است. این شهر زیبا آثار تاریخی، طبیعی و گردشگری بسیاری را در خود جای داده است. آبشار نوژیان، دریاچه گهر، آبشار گهر و آبشار بیشه از جمله جاذبه‌های گردشگری این شهر محسوب می شوند، اما یکی از جذاب‌ترین جاذبه‌های این شهر دریاچه کیو است. این دریاچه، قلب تپنده شهرستان خرم آباد است. هم اکنون که فصل بهار فرا رسیده است، طبیعت این روستا رنگ و بوی بهار به خود گرفت.

شهروندخبرنگار ما با ارسال تصاویر آن را به نمایش گذاشت که مشاهده می‌کنید.

منبع: شهروندخبرنگار - لرستان

بیشتر بخوانید:

نمایی از هوای بارانی روستای حصار در کنگاور

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • بیگانگان به دنبال فروش سلاح در خلیج فارس هستند
  • ببینید | رخ‌نمایی مرال قرمز ایرانی در ارتفاعات جنگلی رودبار
  • نمایی بسیار زیبا و جذاب از امواج دریا (فیلم)
  • مکرون دوباره طرح کاربرد سلاح هسته‌ای در مقابل روسیه را مطرح کرد
  • استان فارس در تبیین دستاوردهای دولت رتبه اول کشور را دارد
  • نمایی از دریاچه طبیعی کیو خرم آباد + تصاویر
  • رئیسی: تحریم نوعی جنگ است | در دکترین ما سلاح هسته‌ای وجود ندارد
  • (تصاویر) رخ‌نمایی سونگ هه کیو در دنیای مدلینگ
  • رئیسی: تحریم نوعی جنگ است/ در دکترین ما دسترسی به سلاح هسته ای وجود ندارد
  • رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت: کشور به مدت یک دهه دچار عقب‌ماندگی شده بود