Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-26@01:40:54 GMT

کولاکوویچ: رویای ما سورپرایز کردن روسیه است

تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۰۰۱۸۵

کولاکوویچ: رویای ما سورپرایز کردن روسیه است

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، ایگور کولاکوویچ سرمربی تیم ملی والیبال ایران با حضور در نشست پیش از شروع مسابقات انتخابی المپیک 2020 اظهار داشت: بازیکنان ما بارها برابر روسیه بازی کرده‌اند و خوب می‌دانند که روسیه چه تیم قدرتمندی است. مخصوصاً در این فصل که آنها قهرمان لیگ ملت‌ها هم شده‌اند و با بازیکنان باتجربه‌ و با قدرت بیش‌تری به رقابت‌های انتخابی المپیک آمده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روس‌ها مربی خوبی دارند که نشان داد می‌توانند والیبال متفاوتی را به نمایش بگذارند و تیم بسیار قدرتمندی هستند. روسیه بازیکنان باکیفیت بسیاری دارد که همگی عالی هستند.

او با اشاره به دیدار دو تیم در لیگ ملت‌های والیبال گفت: امسال در ارومیه با هم بازی کردیم و روسیه را شکست دادیم اما فکر می‌کنم تجربه‌ی خوب بازی با روسیه در شهر ارومیه بسیار متفاوت بود. ارومیه شهری والیبالی است که هواداران والیبالی بسیاری دارد و فضای آنجا از هر نظر کاملاً متفاوت با روسیه است. همچنین روسیه حالا در این مرحله دو بازیکن اصلی خود از لیگ ملت‌ها را به همراه ندارد اما چهار بازیکن باتجربه‌ی دیگر به تیم آن‌ها ملحق شده‌اند. این بازی کاملا با شرایط لیگ ملت‌ها متفاوت است.

سرمربی تیم ملی درباره اهداف ایران در سن پترزبورگ، اضافه کرد: خواسته‌ها و رؤیاهای خودمان را دنبال می‌کنیم و رؤیای ما این است که بتوانیم این‌جا حریفمان را سورپرایز کنیم اما قطعاً تحقق آن خیلی سخت خواهد بود.

وی افزود: اگرچه به علت برخی مصدومیت‌ها و بیماری بعضی از بازیکنان، به طور کامل برای این تورنمنت آماده نشدیم اما امسال دوره‌ی بسیار خوبی را در لیگ ملت‌ها گذراندیم.

کولاکوویچ درباره تقابل با دیگر تیم‌های حاضر در روسیه بیان عنوان کرد: با جدیت تمام برای همه‌ی دیدارهای خود آماده می‌شویم، زیرا به تمام تیم‌ها احترام می‌گذاریم و آماده‌سازی جدی برای مصاف با همه‌ی حریفان خودمان داشتیم.

سرمربی تیم ملی افزود: امیدوارم تیم ما اینجا هم بهترین نمایش خود را در میدان داشته باشد و والیبال خوبی را به نمایش بگذاریم.

256 251

کد خبر 1287803

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: والیبال ایالات متحده آمریکا باشگاه پرسپولیس خبرنگار محمدجواد ظریف باشگاه استقلال ایران و آمریکا لیگ برتر نوزدهم دونالد ترامپ استان البرز سرقت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۰۰۱۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جادوگر آرژانتینی یک قدم تا قهرمانی بزرگ

به گزارش "ورزش سه"، در اولین بازی از سری فینال های والیبال باشگاهی لهستان موسوم به پلاس لیگا، تیم یاستربسکی ونگل با نتیجه سه بر صفر از سد زاویرچه گذشت تا در آستانه تکرار قهرمانی در لیگ لهستان قرار بگیرد.

در این دیدار یک طرفه شاگردان مارسلو مندز در تیم یاستربسکی ست های بازی را با نتایج ۲۵ بر ۱۸، ۲۷ بر ۲۵ و ۲۵ بر ۲۳ پیروز شدند تا حالا فقط یک برد دیگر تا قهرمانی در لیگ فاصله داشته باشند.

در این مسابقه نوربرت هوبر سرعتی زن یاستربسکی با چهارده امتیاز ستاره میدان بود و تیمش را در آستانه قهرمانی قرار داد. کارول بوترین نیز ده امتیاز برای شاگردان میخاییل وینیارسکی در تیم زاویرچه به دست آورد.

یاستربسکی علاوه بر حضور در فینال لیگ برتر والیبال لهستان، در لیگ قهرمانان اروپا نیز به فینال رسیده و باید در این دور به مصاف ترنتینو ایتالیا برود.

دیگر خبرها

  • فیلمی از سورپرایز جالب مردم در کنسرت توسط گرشا رضایی
  • وحید شمسایی: بازی با ازبکستان جذاب می‌شود؛ رویای آنها فراتر از آسیاست
  • جادوگر آرژانتینی یک قدم تا قهرمانی بزرگ
  • مبلغ یارانه اردیبهشت اعلام شد / یارانه نقدی این ماه همراه با سورپرایز
  • مبلغ یارانه اردیبهشت اعلام شد / یارانه نقدی اردیبهشت همراه با سورپرایز
  • لیگ ملت‌ها: لیست سرمربی مشهور با یک سورپرایز
  • واکنش کاپیتان تیم ملی به انصراف ملی‌پوشان: تیم ملی جای بچه‌بازی نیست!
  • عبادی‌پور: تیم ملی جای بچه‌بازی نیست!
  • رویای پدیده والیبال ایران بر باد رفت!
  • ولاهوویچ: کریستیانو رونالدو الگویم است؛ رویای توپ طلا و جام بردن با یوونتوس را دارم