Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-27@01:36:28 GMT

چرا آتش سوزی حسن آباد دیر اعلام شد؟

تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۰۰۳۰۹

مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران گفت: حریق میدان حسن‌آباد حدود ٢٠ دقیقه دیر کشف و از سوی شهروندان به آتش نشانی اعلام شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مهدی داوری در نشستی که صبح امروز با اصحاب رسانه برگزار شد در پاسخ به سوال ایسنا درباره چرایی کشف دیر هنگام حادثه حریق میدان حسن آباد اظهار کرد: حریق ضلع شمال غربی میدان حسن آباد یکی از حریق‌هایی بود که دیر کشف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باید بدانیم که اگر شرایط لازم فراهم باشد حریق بسیار سریع گسترش پیدا می‌کند. 

وی با بیان اینکه هر ایستگاه آتش نشانی مسئول منطقه تحت پوشش خود است، گفت: با توجه به موقعیت بازار تهران محدوده تحت پوشش ایستگاه حسن آباد از ۵.۵ کیلومتر به ٣.۵ کیلومتر کاهش یافته است. در ایستگاه شماره یک که در کنار محل آتش سوزی میدان حسن آباد قرار دارد، یک گروه حریق، یک گروه نجات و گروه پشتیبانی در محل حضور داشتند اما برای انجام عملیات دیگری به محل حادثه اعزام شده بودند و بخشی از گروه پشتیبانی محل حضور داشتند. با این حال سازمان آتش نشانی دارای سیستم جایگزینی است و ایستگاه‌ها جایگزین یکدیگر می‌شوند. 

مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران در پایان اظهارکرد: آتش نشانان ۵دقیقه پس از اعلام حریق حسن آباد به محل رسیدند اما علت گسترش آتش سوزی عدم کشف سریع حریق بود. این حریق حدود ٢٠ دقیقه دیر کشف و از سوی شهروندان به آتش نشانی اعلام شد و آتش‌نشانان به همین علت دیر به محل حادثه رسیدند. اگر این شرایط نبود از گسترش حریق جلوگیری می‌شد.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۰۰۳۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهار آتش سوزی فروشگاه دخانیات در شهرکرد

به نقل از روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهرکرد؛ ظهر امروز جمعه پرسنل سازمان طی تماس با سامانه ۱۲۵ سریعا جهت اطفا حریق یک باب مغازه به چهارراه دروازه فارسان اعزام شدند.

شدت حریق باعث فراخوان نیرو‌های کمکی شد و نهایتا حریق که ساختمان‌های مجاور را نیز تهدید می‌کرد، اطفا شد.

بیشتر بخوانید

مهار آتش سوزی تعمیرگاه در فناوران شهرکرد

انفجار شدید باعث تخریب بخشی از این ساختمان شده بود.

علت این حادثه در دست بررسی است.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • انفجار منزل مسکونی در قم
  • مهار آتش سوزی فروشگاه دخانیات در شهرکرد
  • اطفاء حریق مغازه شیرینی فروشي در قزوین
  • آتش سوزی مغازه شیرینی فروشی در قزوین
  • حریق منزل مسکونی در شهرک شهید رجایی مشهد  
  • حریق گسترده انبار کالا در جنوب تهران
  • توضیحات آتش‌نشانی قزوین درباره شهادت یک آتش‌نشان
  • آتش سوزی انبار لوازم خودرو در بلوار توس اطفا شد
  • نتایج بررسی آتش‌سوزی خیابان شهید انصاری قزوین چه بود؟
  • وضعیت تجهیزات آتش نشانی در ایران چگونه است؟