Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-05-06@15:09:57 GMT

توصیه جالب ساها به سران یونایتد

تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۰۱۵۶۲

توصیه جالب ساها به سران یونایتد

خبرگزاری میزان- لوئیس ساها مهاجم اسبق یونایتد از مسئولان این باشگاه درخواست کرد تا گرت بیل و مانژوکیچ را خریداری کنند. تاریخ انتشار: 19:41 - 17 مرداد 1398 - کد خبر: ۵۴۰۰۶۹

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، لوئیس ساها، مهاجم اسبق منچستریونایتد از سولسشائر خواست تا ترکیب تیم خود را تقویت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حالی که شیاطین سرخ تاکنون دنیل جیمز، آرون ون بیساکا و هری مگوایر را جذب کرده ، اما با این وجود لوئیس سا‌ها معتقد است سران یونایتد باید گرت بیل، ستاره رئال مادرید و ماریو مانژوکیچ، مهاجم یوونتوس را جذب کنند.

مهاجم اسبق شیاطین سرخ همچنین با اشاره به اینکه انتقال ماریو مانژوکیچ می‌تواند همانند انتقال زلاتان ابراهیموویچ تاثیرگذار باشد، تصریح کرد: به نظرم تجربه مانژوکیچ می‌تواند برای حضور یونایتد در میان چهار تیم بالا جدول حیاتی باشد و این یک خرید عالی است. او یک برنده است و منچستر نیاز به فردی دارد که برای سایر بازیکنان تیم الهام‌بخش باشد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: منچستر یونایتد لیگ جزیره گرت بیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۰۱۵۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر اسبق بهداشت: طرح اجباری پزشکان برداشته شود

به گزارش گروه سلامت خبرگزاری علم و فناوری آنا، ایرج فاضل، روز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ در افتتاحیه چهل و پنجمین کنگره جامعه جراحان ایران گفت: طرح اجباری پزشکان به دلیل شرایط جنگ اجرایی شد و دلیلی برای ادامه دادن آن وجود ندارد.

وی افزود: فلسفه جامعه جراحان همفکری انجمن‌های مختلف و افزایش سطح علمی جراحان کشور است.

سیاوش صحت نایب رئیس کنگره جامعه جراحان ایران، نیز گفت: سهم سلامت از تولید ناخالص ملی بیش از ۵۰ درصد کاهش پیدا کرده است. عده‌ای در پی شکستن جایگاه رفیع جامعه پزشکی کشور هستند.

علی جعفریان دبیر علمی کنگره نیز افزود: حضور کمرنگ همکاران جوان در کنگره نسبت به دوره‌های قبل زنگ خطر هشداری برای مسئولان است.

تازه‌های جراحی در رشته‌های مختلف، جراحی عروق، پیوند اعضا، درمان‌های نوین جراحی در ایران و جهان امسال در چهل و پنجمین کنگره جامعه جراحان ایران ۱۷ تا ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ مصادف با چهلمین سالگرد تأسیس جامعه جراحان ایران؛ با حضور جراحان تخصص‌ها و شاخه‌های مختلف مطرح خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • وزیر اسبق بهداشت: طرح اجباری پزشکان برداشته شود
  • وزیر اسبق زلنسکی در فهرست تحت تعقیب روسیه قرار گرفت
  • واکنش اینفانتینو و مسی به درگذشت اولین مربی قهرمان فوتبال آرژانتین
  • «سزار لوئیس منوتی» اسطوره فوتبال آرژانتین در سن 85 سالگی درگذشت
  • وزیر اسبق آموزش و پرورش: آقای صحرایی از خدا پروا کنید
  • ادعای جنجالی آلونسو درباره داوری فرمول یک
  • افشاگری مدیر رسانه اسبق استقلال علیه مدیرعامل جدید! + فایل صوتی
  • فقط یک نفر شهامت داشت امباپه را سرجایش بنشاند
  • عیادت سرکنسول ایران در فرانکفورت از رئیس اسبق فدراسیون کشتی
  • حسرت تن‌هاخ: با او یونایتد تیم دیگری می‌شد