Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-05-05@03:23:57 GMT

یزد میزبان چهارمین جشنواره ادبی هنری رویش

تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۰۱۶۶۲

به گزارش خبرنگار ایلنا، علی دهقانی اظهار داشت: این جشنواره با هدف شناسایی دانشجویان مستعد در زمینه های فرهنگی و هنری برگزار می شود.

وی افزود: هر ساله دبیری این جشنواره به عهده یکی از دانشگاهها بوده و در سال جاری، علوم پزشکی یزد، دبیری چهارمین جشنواره ادبی- هنری رویش را عهده دار است.

معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد با بیان اینکه این جشنواره در ۶ بخش شامل هنرهای تجسمی، آوایی، نمایشی، شعر، فیلم و ادبیات برگزار می شود افزود: موضوعات جشنواره در دو بخش رونق تولید و اقتصاد مقاومتی است و در بخش آزاد هم به مواردی نظیر سیل سال ۹۸، اربعین، دفاع مقدس و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. پرداخته می شود.

وی عنوان کرد: آخرین مهلت ارسال آثار به دبیرخانه چهارمین جشنواره ادبی هنری رویش ۳۰ دی ماه است و مراسم اختتامیه و اهدای جوایز هفته اول اسفندماه برگزار می شود.

دهقانی افزود: در برگزاری این جشنواره تمام دانشگاه های یزد مشارکت دارند و بسیج دانشجویی استان نیز در برگزاری این جشنواره همکاری دارد.

معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد با تاکید بر اینکه واگذاری مسئولیت ها به جوانان و دانشجویان، کلید موفقیت کشور است اظهار داشت: این جشنواره با توجه به اهمیت و جایگاه هنر در انتقال فرهنگ اصیل اسلامی به نسل جدید برگزار می شود و برگزاری جشنواره رویش هم یکی از عرصه هایی است که هنر و استعداد جوانان به ظهور می رسد.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشکی یزد جشنواره رویش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۰۱۶۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تئاترحوزه هنری استان به جشنواره سراسری بچه های مسجد راه یافت

به گزارش خبرنگار مهر، اکبر آئین ظهر پنجشنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: نمایش ۱۹۴۸ به نویسندگی و کارگردانی «یاسر خالقی» از شهرستان لنده، تولید حوزه هنری استان به پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد راه یافت.

وی بیان داشت: این نمایش با زبانی طنز به اشغال فلسطین توسط اسرائیل غاصب می‌پردازد و از کمدی تازه‌ای در بیان درام خود استفاده می‌کند که برای مخاطب جذابیت ویژه‌ای دارد.

آئین تصریح کرد: پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد از ۱۸ تا ۲۱ اردیبهشت ماه در شهرستان بافق استان یزد برگزار می‌شود.

وی افزود: پس از بازبینی آثار تولید شده از استان‌های مختلف کشور، ۱۴ گروه نمایشی توانستند برای حضور در پانزدهمین جشنواره تئاتر بچه‌های مسجد امتیاز لازم را کسب کنند.

کد خبر 6095107

دیگر خبرها

  • چهارمین جشنواره گردشگری گولاچ روستای بیابانک برگزار شد
  • جشن ریواس در روستای راونج دلیجان برگزار شد
  • تروما چهارمین علت مرگ در دنیا
  • جشنواره‌های امام رضا (ع) سبب‌ساز توسعه فرهنگ رضوی است
  • اولین جشنواره خوشنویسی امیر فرهنگ و هنر در بیجار برگزار شد
  • ۶ روستای دشتستان میزبان جشنواره ملی رضوی + تصویر
  • حضور ۱۵۰۰ نفر در جشنواره قرآنی، فرهنگی، هنری و ادبی شهید آوینی
  • برگزاری نخستین جشنواره فرهنگی، ورزشی بومی -محلی در دانشگاه آزاد بجنورد
  • آغاز چهارمین جشنواره گل و گلاب در بوستان آب و آتش
  • تئاترحوزه هنری استان به جشنواره سراسری بچه های مسجد راه یافت