Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-05@23:10:07 GMT

خبرنگاران بازوان پلیس در اجرای عدالت هستند

تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۰۱۷۶۲

خبرنگاران بازوان پلیس در اجرای عدالت هستند

فرمانده انتظامی شهرستان تایباد گفت: خبرنگاران بازوان پلیس در اجرای عدالت و بیان حقایق هستند و یکی از رسالت‌های آنها مطالبه‌گری از مدیران اجرایی و قانونمندی مردم است.

به گزارش خبرنگار ایلنا در تایباد، سرهنگ علی اکبر قربانی در نشست با خبرنگاران این شهرستان که به منظور گرامیداشت روز خبرنگار در ستاد این فرماندهی برگزار شد، اظهار کرد: در برهه کنونی دشمن برای سرنگونی این نظام از جنگ نرم استفاده کرده و فضای مجازی در مقابله با تمهیدات مستکبران بهترین راهکار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: منتشر کردن مشکلاتی از قبیل اقتصادی، سیاسی و اجتماعی در فضای بیکران مجازی یکی از توطئه‌های دشمن است. اصحاب رسانه قادر خواهند بود با انتشار مطالب درست و صحیح از وقایع جامعه ذهن مردم را شفاف و آماده برای مقابله با فتنه آشوبگران کنند.

قربانی با اشاره به نقش پلیس در جامعه، مطرح کرد: مردم پلیس خوب و وظیفه شناس را می‌پسندند، انعکاس تلاش و زحمات ماموران امنیتی، نظامی و انتظامی سبب می‌شود مردم احساس آرامش کنند و آنچه از یک پلیس خوب در ذهن خود پرورش داده‌اند را ببینند.

فرمانده انتظامی شهرستان تایباد بیان کرد: اگر رسانه و گلیس با هم تعامل داشته باشند و یک حمایت دو طرفه انجام گیرد جامعه عاری از هرگونه آسیب خواهد شد.

در ادامه این نشست رییس پلیس راهور فرماندهی انتظامی تایباد گفت: این شهرستان به عنوان شهر پایلود فرهنگی در کشور معرفی شده که این مهم با تلاش متقابل گلیس و اصحاب رسانه به دست آمده و باید ادامه داشته باشد.

سرگرد حجت پرهیزگار افزود: فرهنگ‌سازی در راستای کاهش تصادفات و ناهنجاری‌های ترافیکی نقش موثری دارد و با توجه به زمان‌بر بودن این اقدام همکاری خبرنگاران بسیار شایسته است.

وی مطرح کرد: از ابتدای امسال با کمک خبرنگاران این شهرستان طرح همیار پلیس راه‌اندازی شده و در مدت کوتاهی که از اجرای این طرح می‌گذرد نتایج خوبی حاصل شده است که این امر نقش موثر صاحبان قلم را می‌رساند.

رئیس انجمن خبرنگاران هم در این نشست گفت: انجمن خبرنگاران در این شهرستان بیش از 10 سال است که در حوزه‌های مختلف فعالیت دارد.

مهدی حسین‌زاده افزود: اکنون 17 خبرنگار در حوزه‌های رسانه، مطبوعات و فضای مجازی در این شهرستان که متشکل از سه شهر و 2 بخش است فعالیت دارند و همه اخبار روز را در منطقه پوشش می‌دهند.

وی مطرح کرد: امسال یکی از اقداماتی که در راستای ساماندهی بهتر اصحاب رسانه در این شهرستان انجام شده راه‌اندازی دفتر ارتباطات مردمی انجمن خبرنگاران بوده که بدین وسیله ارتباط مردم با مسئولان را راحت‌تر کرده است. همچنین دریافت مجوز خانه مطبوعات از سازمان فرهنگ و ارشاد یکی دیگر از گام‌هایی می‌باشد که در این راستا برداشته شده است.

در این نشست هر یک از خبرنگاران نظرات و پیشنهادات خود برای کاهش معضلات و مشکلات در شهرستان را بر اساس نظرسنجی مردمی اعلام کردند.

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر تحریم ظریف پلیس راهور ذهن فرماندهی انتظامی فرهنگ و ارشاد مطبوعات قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر تحریم ظریف امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۰۱۷۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع نمازگزاران البرزی در حمایت از مردم غزه و جنبش دانشجویی عدالت‌ خواه جهان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز؛ نمازگزاران البرزی با اعلام انزجار خود از جنایات رژیم صهیونیستی، حمایت خود را از مردم مظلوم غزه اعلام کردند.

دیگر خبرها

  • سالن چند منظوره ورزشی در سنگان اشنویه احداث میشود
  • رشد ۵۰ درصدی اجرای طرح طبقه بندی مشاغل برای عدالت مزدی
  • موافقت دولت با راه‌اندازی دانشگاه فرهنگیان در گلپایگان
  • رشد ۵۰درصدی اجرای طرح طبقه بندی مشاغل برای عدالت مزدی
  • تحویل بیش از ۳۸۰ دستگاه کولر به مدارس خوزستان
  • اجرای برنامه‌های دهه کرامت بویین میاندشت با مشارکت مردم
  • عفاف و پاکدامنی جزء جدایی ناپذیر فرهنگ اصیل مردم کرمانشاه است
  • لزوم اجرای وعده صادق اقتصادی در کشور
  • تجمع نمازگزاران البرزی در حمایت از مردم غزه و جنبش دانشجویی عدالت‌ خواه جهان
  • امام جمعه قم: مردم قدردان پلیس برای اجرای طرح نور باشند