Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-03@00:26:09 GMT

حضور امام جمعه تبریز در دفاتر مطبوعات محلی

تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۰۱۹۰۴

حضور امام جمعه تبریز در دفاتر مطبوعات محلی

همزمان با روز خبرنگار حجت الاسلام والمسلمین آل‌هاشم با حضور در تحریریه تعدادی از نشریات و خبرگگزاری های استان، با خبرنگاران دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، همزمان با روز خبرنگار(۱۷ مرداد) حجت الاسلام والمسلمین «سیدمحمدعلی آل‌هاشم» نماینده ولی‌فقیه در استان آذربایجان‌شرقی با حضور در تحریریه تعدادی از نشریات و خبرگگزاری های استان، با خبرنگاران دیدار و گفت‌وگو کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه تبریز افزود: حضور من در محل کار خبرنگاران استان، بهانه‌ای است برای تشویق این عزیزان و معتقدم خواهران و برادران خبرنگار، قشر زحمتکش جامعه هستند که برای روشن بخشی و آگاهی بخشی تلاش می کنند.

وی در تشریح رسالت جامعه خبری استان در مقطع کنونی گفت: رعایت تقوای رسانه و اخلاق رسانه‌ای، انتظاری است که از عموم رسانه‌های دیداری، شنیداری، مکتوب و مجازی استان دارم و امیدوارم همانگونه که خبرنگاران در سرعت انتقال و انتشار خبر رقابت دارند، در انتشار اخبار خوب و اخباری که در جامعه امید و آرامش ایجاد میکند، پیشگام باشند.

امام جمعه تبریز با یادآوری جهت‌دهی اخبار به سمت امیدوارکردن جوانان کشور افزود: کسانی که در کشور تلاش می‌کنند و ابتکار و نوآوری دارند بایستی به عنوان الگوهای جامعه به جوانان و نوجوانان معرفی شوند. از رسانه‌ها می‌خواهم همچنین در معرفی کارهای خیر و اقدامات خیرین پیشتاز باشند.

وی افزود: مردم ما بایستی از خدمات افرادی همچون خانواده مردانی‌آذر که بیمارستان بزرگ کودکان تبریز را در منطقه خاوران در دست احداث دارند و با تکمیل این بیمارستان پانصد تخت‌خوابی حتی توان خدمات‌رسانی به بیماران کشورهای همجوار در تبریز فراهم خواهد شد، اطلاع یابند و به چنین امورات خیری تشویق شوند. 

حجت‌الاسلام والمسلمین آل‌هاشم با اشاره به بیانیه گام دوم مقام معظم رهبری گفت: این منشور نقشه راه برای چهل سال دوم انقلاب است و بایستی روی تبیین آن بیشتر کار کنیم چرا که مخاطب اصلی این منشور جوانان هستند؛ التزام مهمی که این منشور به رسانه‌ها می‌دهد، کوتاه نیامدن از آرمان‌های انقلاب و محکم ایستادن بر آن اصول است.

وی خواستار توجه رسانه ها به معضلات اجتماعی شد و گفت: در مساله ترویج اصل ازدواج و ازدواج آسان رسالتی بر عهده جامعه خبری است که با بستر سازی در خصوص هر دو امر موجب بالارفتن ازدواج میان جوانان و ساده گرفتن اسباب آن شوند.

 

پایان پیام/533

منبع: شبستان

کلیدواژه: روز خبرنگار خبرگزاری شبستان کانون های فرهنگی هنری مساجد روزنامه کانون های مساجد خبرنگار اردبیل ۱۷ مرداد روز خبرنگار آل هاشم تبریز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۰۱۹۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گردانندگان کانال‌های خبری برای دریافت مجوز قانونی اقدام کنند

دبیرخانه هیات نظارت بر مطبوعات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اعلام کرد، در راستای اجرای قوانین و مقررات رسانه‌ای کشور از همه گردانندگان کانال‌های خبری در پیام‌رسان‌ها، دعوت می‌شود به منظور انجام فرایند قانونی اخذ مجوز و بهره‌مندی از حمایت‌های قانونی، حداکثر تا پایان اردیبهشت‌ماه امسال نسبت به ثبت درخواست مجوز فعالیت خود از طریق سامانه جامع رسانه‌ها اقدام کنند.

فعالیت همه رسانه‌ها به موجب قانون مطبوعات، مستلزم دریافت مجوز است و براساس بند «پ» ماده سه آیین‌نامه اجرایی قانون مطبوعات کشور، پیام‌رسان‌ها و کانال‌های خبری نیز مشمول این الزام قانونی هستند.

متقاضیان برای کسب اطلاعات و راهنمایی بیشتر درباره ثبت درخواست می‌توانند به صفحه راهنمای ثبت درخواست مجوز سامانه خبری مراجعه کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری ادبیات

دیگر خبرها

  • حضور آندرانیک تیموریان در ورزشگاه یادگار امام تبریز
  • ابوترابی فرد خطیب این هفته نماز جمعه تهران
  • تجلیل امام جمعه شهرستان تکاب از معلمین پر تلاش مدرسه رضوان شهرستان تکاب
  • کانال‌های خبری، مجوز بگیرند
  • تجلیل از ۲۲ خانواده شهید فرهنگی ایلام در «سه شنبه های شهدایی»
  • کانال‌های خبری برای دریافت مجوز اقدام کنند
  • کانال های خبری برای دریافت مجوز اقدام کنند
  • گردانندگان کانال‌های خبری برای دریافت مجوز قانونی اقدام کنند
  • روایت تسنیم از نشست خبری امام‌جمعه خرم‌آباد+فیلم
  • کیومرث هاشمی: کسب سهمیه المپیک توسط الفتی اتفاق بزرگی برای جامعه ورزش است