Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-30@02:06:30 GMT

کالاهای قاچاق میلیاردی که در خانه باغ دپو میشد!

تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۰۲۰۵۲

کالاهای قاچاق میلیاردی که در خانه باغ دپو میشد!

جانشین فرمانده انتظامی استان بوشهر از کشف ۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال انواع کالای قاچاق در بازرسی از یک خانه باغ در شهرستان تنگستان خبر داد.    به گزارش ایسنا منطقه بوشهر، سرهنگ حیدر سوسنی گفت: در راستای اجرای طرح کنترل و ساماندهی انبارها، ماموران انتظامی با رصد اطلاعاتی یک محل دپوی کالای قاچاق را در حواشی روستاهای گورکات شناسایی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه مأموران انتظامی شهرستان تنگستان پس از هماهنگی با مقام قضائی در یک عملیات غافلگیرانه وارد این محل شدند، عنوان کرد: پس از ورود به خانه باغ و بازرسی از آن ۲۶ هزار و ۴۰۰ حلقه دی وی دی، ۴۳۲ پنل صفحه ال ای دی مخصوص، ۲۴ هزار و ۴۰۰ عدد لامپ ل ای دی ۵۵ و ۲۱ شلیف پوشاک که به صورت قاچاق وارد کشور شده بود کشف شد.
سرهنگ سوسنی با بیان اینکه یک متهم در این رابطه دستگیر و در اختیار مراجع قضائی قرار گرفته است، افزود: کارشناس مربوطه ارزش کالاهای کشف شده را ۷ میلیارد و ۵۴۰ میلیون ریال برآورد کرده است.

انتهای پیام انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر تحریم ظریف فرمانده انتظامی استان قاچاق باغ کالاهای میشد قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر تحریم ظریف امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۰۲۰۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۸۲ هزار و ۸۴۵ لیتر سوخت قاچاق در مرز پرویزخان

مهدی حاجیان فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت : ماموران انتظامی قصرشیرین در گشت‌زنی‌های هدفمند خود حوالی گمرک پرویزخان و سطح شهرستان، موفق به شناسایی تعدادی وسایل نقلیه حامل سوخت قاچاق و محل دپو آن شدند.

وی افزود: در بازرسی‌های انجام گرفته از چند دستگاه کامیون توقیفی و محل‌های دپو، ۸۲ هزار و ۸۴۵ لیتر انواع سوخت قاچاق از جمله بنزین و گازوئیل کشف شد.

 حاجیان ارزش محموله‌های سوختی قاچاق کشف شده را طبق نظر کارشناسان ۱۹ میلیارد و ۵۴ میلیون ریال عنوان کرد و گفت: در این راستا پرونده‌هایی تشکیل و برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی اسال شد.

رئیس پلیس استان کرمانشاه گفت: ماموران انتظامی در سال جاری با همه توان به مقابله با قاچاق سوخت خواهند پرداخت و فضا بیشتر از گذشته برای قاچاقچیان سوخت ناامن می‌شود .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • کشف انبار احتکار ۳۳ میلیاردی کالاهای اساسی در بندرعباس
  • کشف ۵ هزار و ۶۰۰ لیتر گازوئیل قاچاق در داراب
  • کشف سیگار‌های قاچاق در بهاباد
  • موتورسیکلت ۴ میلیاردی قاچاق در اصفهان توقیف شد
  • کشف ۸۲ هزار و ۸۴۵ لیتر سوخت قاچاق در مرز پرویزخان
  • قاچاق کالا عملاً روند تولید را مختل می‌سازد
  • کشف محموله میلیاردی پوشاک قاچاق در بستک
  • کشف بیش از ۴۸ میلیارد ریال کالای قاچاق در ایلام
  • کشف کالای قاچاق در مروست
  • کشف ۱۷ میلیاردی کالای قاچاق در مرز‌های آذربایجان غربی