Web Analytics Made Easy - Statcounter

رفعت مدیر مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی زابل در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، گفت: در پی شروع شدت وزش توفان‌های گرد و خاک در منطقه سیستان از ساعت ۸ شب سه شنبه ۱۵ مرداد ماه جاری تا ساعت ۸صبح امروز ۱۷مرداد ماه جاری ۱۸۹ نفر دچار مشکلات قلبی، تنفسی، چشمی و ترافیکی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: از این تعداد ۷۴نفر جهت ادامه درمان در بخش‌های مختلف بیمارستان‌های تابعه دانشگاه علوم پزشکی زابل بستری شدند و ۱۱۵ نفر هم بصورت سرپایی از خدمات اورژانس‌های پیش بیمارستانی و بیمارستانی بهره‌مند شدند.

مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان نیز  گفت: توفان دیروز در شمال سیستان و بلوچستان علاوه بر ایجاد مشکلات تنفسی برای مردم سبب مسدود شدن مسیر زاهدان - زابل به مدت حدود پنج ساعت و لغو ۲ پرواز در فرودگاه زابل شد.

به گفته رئیس شبکه پایش هواشناسی سیستان و بلوچستان وزش باد‌های ۱۲۰ روزه سرعت وزش باد در زابل را به ۱۰۱ کیلومتر بر ساعت رساند.

محمود دیانتی اظهار داشت: در این مدت وزش باد شدید شعاع دید افقی در محدوده فرودگاه زابل را به ۲۵۰۰ متر کاهش داد و غلظت ذرات معلق در هوای این شهر را به ۱۰۵۰ میکروگرم بر متر مکعب معادل هفت برابر حد مجاز رساند.

سیستان با پنج شهرستان زابل، زهک، هامون، هیرمند و نیمروز در شمال سیستان و بلوچستان واقع شده است.

انتهای پیام/ع

آلودگی هوا در سیستان 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آلودگی هوا اورژانس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۰۲۳۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب بیمارستان محب مهر به دلیل کشف حجاب صحت ندارد

به گزارش خبرگزاری مهر، مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ اعلام کرد: در پی انتشار فیلم پلمب بیمارستان محب مهر به علت کشف حجاب، به آگاهی می‌رساند؛ پس از تماس عوامل درمانی با مرکز فوریت‌های ۱۱۰ و حضور مأمور پلیس در بیمارستان، محرز شد درب مشترک دو بیمارستان محب مهر و هاشمی نژاد به دلیل اختلافات حقوقی و مِلکی توسط بیمارستان‌های مذکور نرده گذاری و پلمب شده است؛ البته هر بیمارستان درب ورودی مجزا برای تردد مراجعین دارد.

پلیس هر گونه خبری مبنی بر پلمب مرکز درمانی به دلیل کشف حجاب را صحیح نمی‌داند.

کد خبر 6090095

دیگر خبرها

  • مراجعه بیش از ۱۰۰۰ بیمار تنفسی به مراکز درمانی خوزستان
  • مراجعه بیش از یک هزار بیمار تنفسی به مراکز درمانی خوزستان
  • حمایت بسیج سازندگی از مهارت آموختگان آموزش فنی و حرفه‌ای سیستان و بلوچستان
  • افتتاح نمایشگاه صنایع‌دستی و هنرهای وابسته در زابل
  • ۲۰ دوربین پلاک خوان برای نخستین بار در زابل نصب می‌شود
  • کنترل هوشمند ترافیکی شهر زابل
  • ثبت ۲۶ هزار و ۵۷۸ ماموریت توسط اورژانس تهران در هفته گذشته
  • ­پلمب بیمارستان محب مهر برای کشف حجاب کذب است
  • پلمب بیمارستان محب مهر به دلیل کشف حجاب صحت ندارد
  • نصب ۲۰ دوربین پلاک‌خوان برای اولین‌بار در شهرستان زابل