Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش برنا، محمدباقر نوبخت عصر امروز پنج‌شنبه از روند احداث راه آهن رشت–انزلی و همچنین پروژه راه آهن رشت–آستارا در محدوده هفت دغنان صومعه سرا و نیز پروژه چهار خطه کردن مسیر فومن به پونل بازدید کرد.

 رییس سازمان برنامه و بودجه در حاشیه این بازدید به خبرنگاران گفت: بر خلاف مسیر ریلی قزوین–رشت ، خط آهن رشت–انزلی جلگه‌ای و هموار است اما مشکل کنونی در این مسیر، استملاک اراضی است و اگر تملک این اراضی به تاخیر نیفتد، می‌توانیم آن را به موقع به بهره برداری برسانیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 این طرح آنقدر برای همسایگان ما مهم است که آماده شده‌اند در ساخت نیمی از آن مشارکت کنند و در زمان حاضر این مشارکت را با جمهوری آذربایجان در حال انجام هستیم بنابراین بایستی هر چه سریعتر مسیر رشت-انزلی و رشت-آستارا را تکمیل کنیم.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: راه آهن سازمان برنامه و بودجه برنا انزلی رشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۰۲۶۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدای دایی و مهدوی‌کیا خیلی زود از سکه افتاد!

به گزارش قدس آنلاین، بدون شک دایی و مهدوی کیا ٢ اسطوره فراموش نشدنی پرسپولیس هستند که آوازه ای جهانی دارند؛ اواسط سال۱۳۸۸ قرار بر این شد که آهنگ اختصاصی باشگاه پرسپولیس ساخته شود و اتفاقا برای تکمیل پروژه مذکور گروهی از بزرگان این باشگاه دعوت شدند تا بخش‌هایی از آهنگ مورد نظر با صدای آن‌ها ضبط شود. حرکتی که چند ماه به طول انجامید و بسیاری ازبزرگان پرسپولیس برای تکمیل پروژه مذکور به استودیو رفتند و اجرا کردند.

اما نکته عجیب این بود پس از آماده سازی این کار هیچ مدیری رغبت چندانی به استفاده از آن نشان نداد تا این محصول پر سر و صدا خیلی زود از خاطره ها پاک شود.

دیگر خبرها

  • بهره‌برداری از بزرگراه آستارا – آستارا تا پایان تابستان
  • پیشرفت فیزیکی ۷۵ درصدی بزرگراه آستارا - آستارا
  • پیشرفت ۷۵ درصدی بزرگراه آستارا - آستارا
  • کاروانسرای ینگی امام نیازمند مرمت هر چه سریعتر است
  • صدای دایی و مهدوی‌کیا خیلی زود از سکه افتاد!
  • تکمیل جاده سربند- مشگین‌شهر نیازمند یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار است
  • تخصیص اعتبار ۱۵۰ میلیارد تومانی برای تکمیل کمربندی ایلخچی
  • مهلت ۳ ماهه استاندار لرستان جهت تکمیل برج امید
  • تکمیل متروی گلبهار به مشهد در اولویت قرار گرفت
  • همه جرائم انتخاباتی دور اول انتخابات مجلس رسیدگی شدند