Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-04@13:54:37 GMT

خبر خوش برای کالدرون و هواداران پرسپولیس

تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۰۳۰۴۱

خبر خوش برای کالدرون و هواداران پرسپولیس

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ اتفاقات دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس تهران و سپاهان اصفهان در فصل گذشته باعث شد تا کمیته انضباطی رای سنگینی را برای این ۲ تیم صادر کند. طی حکم کمیته انضباطی تیم فوتبال پرسپولیس از همراهی هوادارانش در یک بازی خانگی محروم شد. با قرعه کشی لیگ نوزدهم که سه شنبه برگزار شد، مشخص گردید پرسپولیس در نخستین هفته باید در خانه به مصاف پارس جنوبی جم برود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسابقه افتتاحیه لیگ نوزدهم محسوب می‌شود.

مسئولان تیم سرخ پوش پایتخت در تلاش هستند تا این محرومیت را تعلیق کنند. پرسپولیسی‌ها با ارسال نامه اعتراض خود به کمیته استیناف خواهان تعلیق این حکم شده اند. کمیته انضباطی از قبل اعلام کرده بود این رای قابل تجدید نظرخواهی است و باید دید رای کمیته استیناف در این خصوص چه خواهد بود.

اگر پرسپولیسی‌ها بدون حضور تماشاگران شان به مصاف پارس جنوبی بروند، در مقابل نفت آبادان می‌توانند از حمایت هواداران شان استفاده کنند. محسن خلیلی، مدیر تیم فوتبال پرسپولیس پیش از این اعلام کرده بود که پرسپولیسی‌ها به رای کمیته انضباطی اعتراض می‌کنند و باید دید کمیته استیناف در این خصوص چه تصمیمی می‌گیرد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: پرسپولیس رقابت های لیگ فوتبال ایران لیگ برتر نفت آبادان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۰۳۰۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیسی‌ها و سپاهانی‌ها در کمیته انضباطی

کمیته انضباطی فدراسیون اعلام کرد؛ نمایندگان دو باشگاه پرسپولیس و سپاهان جهت ادای توضیحات بابت رفتار تماشاگران منتسب به دو تیم در بازی روز چهارشنبه ۱۴۰۳/۰۲/۱۲، به کمیته انضباطی فدراسیون فراخوانده شدند.

دیدار شب گذشته دو تیم با تساوی بدون گل به پایان رسید، اما حواشی این بازی زیاد بود و حتی یک اخراجی هم داشت.

 

دیگر خبرها

  • احضار دو مسئول پرسپولیس وسپاهان به کمیته انضباطی
  • پیرمرد پرحاشیه سپاهانی ۱۰ سال محروم شد؛ واکنش قاطع کمیته انضباطی!
  • محرومیت ۱۰ ساله برای هوادار خاطی س‍پاهان
  • تداوم جنجال‌های دیدار پرسپولیس و سپاهان؛ احضار ۲ نفر به کمیته انضباطی
  • یک پرسپولیسی و یک سپاهانی به کمیته انضباطی احضار شدند
  • دو مدیر سپاهان و پرسپولیس در کمیته انضباطی
  • کمیته استیناف هم شکایت پرسپولیس از آلومینیوم را رد کرد
  • نمایندگان پرسپولیس و سپاهان به کمیته انضباطی احضار شدند
  • بازتاب یک بازی پُرحاشیه؛ نمایندگان پرسپولیس و سپاهان در کمیته انضباطی
  • پرسپولیسی‌ها و سپاهانی‌ها در کمیته انضباطی