Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام داوود نمازی در شورای اداری خراسان شمالی با اشاره به مدت ۶ ماهه ای که استاندار خراسان شمالی برای جذب اعتبارات به مدیران مهلت داده اظهار کرد: مدیران برای جهش و توسعه خراسان شمالی همانند استاندار جهادی عمل کنند.

نمازی افزود: این نشست ها بهترین فرصت برای بازگو کردن معایب مدیران است تا نقاط ضعف خود را به نقاط قوت تبدیل کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در شرایط سخت اقتصادی در سفر ریاست جمهوری و کاروان دولت تدبیر و امید به خراسان شمالی، اعتبارات خوبی به این استان اختصاص یافته، تصریح کرد: تلاش کنید تا اعتبارات برگشت نخورد و اگر اینطور عمل نشود به مردم خیانت کرده اید و باید پاسخگو باشید.

مشاور وزیر کشور در امور روحانیت با اشاره به سخنان رهبر انقلاب بیان کرد: در حال حاضر جنگ اقتصادی در کشور برپا است که دیگران شروع کرده اند برای به زانو در آوردن ایران و تا کنون موفق نشده اند و نخواهند شد.

نمازی گفت: مدیرانی که رفتار و عملشان در کار صادقانه باشد در بین مردم به خوبی می درخشند و مردم خود عمل مدیران پای کار با مدیرانی که اهل عمل نیستند تشخیص می دهند.

مشاور وزیر کشور در امور روحانیت اظهار کرد: دولت تلاش خراسان شمالی را برای پیشرفت مشاهده می کند و برای ارتقا آن در توسعه استان گام بر میدارد.

وی با اشاره به دیدار رهبر با ائمه جمعه افزود: در حال حاضر هر کسی که تریبونی در اختیار دارد باید در تلاش باشد تا وحدت و انسجام ملت ایران را به همگان نشان دهد این در حالی است که دشمن به دنبال ناکارآمد نشان دادن نظام است که هر کسی با هر تفکری باید جلوی این هجمه ها رابگیرد تا دشمن به خواسته های خود نرسند.

مشاور وزیر کشور در امور روحانیت مطرح کرد: خوشبختانه تا کنون استاندار خراسان شمالی به تنهایی همه بار مسئولیت ها را به خوبی انجام داده اند اما برای ادامه راه نیازمند به همراهی مشاوری در امور روحانیت نیز هستند

گفتنی است، در این نشست حجت الاسلام رضا نوری به عنوان مشاور استاندار خراسان شمالی در امور روحانیت معرفی شد.

کد خبر 4688320

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری خراسان شمالی روحانیت وزارت کشور بوشهر قزوین روز خبرنگار شیراز گرگان شهرکرد خرم آباد بیرجند سانحه تصادف آتش سوزی مشهد استانداری سمنان مجلس شورای اسلامی ایلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۰۳۱۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح های بهداشت ودرمان خراسان شمالی افتتاح و کلنگ زنی می شود

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان شمالی؛ این طرح‌ها شامل مرکز دیالیز فاروج، بخش ویژه بیمارستان امام خمینی شیروان و مرکز درمانی، خوابگاه دانشجویی و مرکز آموزشی ودر مانی بیمارستان خاتم الانبیای این شهرستان با ۴۵۰۰ متر مربع مساحت است.
سپس در بجنورد، طرح‌های ام آر آی، دستگاه سی تی اسکن و آنژیوگرافی بیمارستان امام حسن، بیمارستان مادر و کودک، چهار همراه سرای بیمارستان امام علی و همچنین رادیولوژی دیجیتال بیمارستان امام علی با حضور معاونان وزیر بهداشت، افتتاح خواهد شد.

دیگر خبرها

  • تحقق شعار سال نیاز به مدیران انقلابی و جهادی دارد
  • ضرورت استعدادیابی و پرورش دانش آموزان نخبه با هدف پرورش مدیران نسل نو جهادی
  • رشد ۱۶ درصدی اهدای خون در خراسان شمالی
  • کره شمالی: بدترین وضعیت حقوق بشر در جهان را در آمریکا داریم
  • آبیاری نوین ؛ گامی به سوی جهش تولید
  • رویکرد دولت سیزدهم خدمت شبانه‌روزی و جهادی به مردم است
  • طرح های بهداشت ودرمان خراسان شمالی افتتاح و کلنگ زنی می شود
  • کره شمالی : بدترین وضعیت حقوق بشر در جهان را در آمریکا داریم
  • کره‌شمالی: بدترین وضعیت حقوق بشری در جهان را در آمریکا داریم
  • پاسخگویی مدیران استانداری خراسان رضوی به هم‌استانی‌ها در سامانه سامد