Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، طبق گزارش‌های جدید، شرکت پورشه طی ماه‌های گذشته روند رو به رشدی در بازار خودروی اروپا و جهان داشته است، این شرکت به‌ تازگی اعلام کرده است که از ابتدای سال تا کنون ۱۳۳ هزار و ۴۴۸ دستگاه خودرو در نقاط مختلف جهان تحویل مشتریان داده، این مقدار، افزایش دو درصدی تحویل خودرو این شرکت نسبت به زمان مشابه پارسال را نشان می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین سود عملیاتی پورشه نیز با ۳ درصد رشد به مقدار ۲.۲ میلیارد یورو (۲.۴ میلیارد دلار) رسیده است. اما بیشترین سود مربوط به فروش خودرو در سراسر جهان است که نسبت به زمان مشابه پارسال ۹ درصد افزایش داشته و به مقدار ۱۳.۴ میلیارد یورو (۱۵ میلیارد دلار) رسیده است.

در ماه‌های اخیر که بسیاری از شرکت‌ها به‌ خصوص در غرب با مشکلات مالی دست و پنجه نرم می‌کنند و با کاهش سود و درآمد سالیانه مواجه شده‌اند، خبر افزایش سود و فروش آئودی موفقیت بزرگی برای مدیران این شرکت است، در گزارش عملکرد سالیانه این شرکت اعلام شد که ۵ درصد نیرو کار جدید نیز به کارخانه‌های آئودی اضافه شده است، در حال حاضر تعداد نیرو‌های شرکت آئودی به ۳۳ هزار و ۸۳۹ نفر می‌رسد و این نیز موفقیتی دیگر برای این برند آلمانی خواهد بود. همانطور که می‌دانید برند آئودی، تحت مالکیت گروه خودروسازی فولکس‌واگن فعالیت می‌کند، در واقع اهداف بلندمدت و شرایط کاری شرکت فولکس‌واگن تاثیرات مستقیمی روی روند کاری برند‌های زیر مجموعه آن، از جمله آئودی دارد.

اولیور بلوم مدیر اجرایی آئودی در این خصوص اعلام کرد:"عملکرد شاخص ما در شش ماهه اول سال، مقدمه‌ای برای موفقیتی بزرگ در انتهای سال ۲۰۱۹ است. یکی از دلایل مهم موفقیت آئودی به‌ دلیل بازه گسترده محصولات شرکت است، ما در شش ماهه اول سال مجموعه‌ای از محصولات نوآورانه و مورد علاقه خود مانند مدل ۹۱۱ جدید، ۹۱۱ کروکی، کاین کوپه، مدل ۹۳۵، ۷۱۸ اسپایدر و GT4 را روانه بازار کردیم و با استقبال خوبی نیز مواجه شدیم."

شاسی‌بلند ماکان، همچنان پرفروش‌ترین محصول پورشه

نکته جالب آن است که پورشه طی سالیان دراز به تولید خودرو‌های اسپرت کوپه شهرت داشته و دارد، اما پرفروش‌ترین مدل این شرکت در سال‌های اخیر شاسی‌بلند ماکان بوده است. تعداد ۴۷ هزار و ۳۶۷ نسخه از پوشه ماکان در شش ماه اول سال فروش رفته است، پس از این خودرو، دیگر شاسی‌بلند پورشه یعنی مدل کاین با تعداد ۴۱ هزار ۷۲۵ نسخه فروش و ۴۵ درصد رشد نسبت به سال گذشته، در مقام دوم قرار گرفت.

افزایش تولید و فروش مدل‌های پورشه مربوط به تمامی کارخانه‌ها و بازار‌های هدف این شرکت از جمله چین است، پورشه تنها در چین ۲۸ درصد رشد فروش داشته که رقمی قابل توجه است. حال باید دید در ادامه سال و با برگزاری نمایشگاه خودرو فرانکفورد، وضعیت پورشه و دیگر شرکت‌های آلمانی به چه شکل دنبال می‌شود.

بیشتر بخوانید: راهنمای قدم به قدم خرید تلفن هوشمند با بهترین قیمت و بالاترین کیفیت

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فناوری اتومبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۰۳۴۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انواع دستگاه بسته بندی و ماشین آلات بسته بندی صنعتی

در حال حاضر، انواع دستگاه بسته بندی و ماشین آلات بسته بندی صنعتی به صورت جزئی یا عمده توسط شرکت های تولید کننده و تامین کننده فروخته می شود. علاوه بر این، شرکت های تخصصی در زمینه صادرات و واردات نیز به عنوان نماینده ای از شرکت های خارجی فعال هستند که دستگاه های بسته بندی را به بازار داخلی عرضه می کنند. همچنین، فروش دستگاه های استوک (دست دوم) نیز به عنوان گزینه ای اقتصادی تر در بازار مطرح است.

شرکت ساخت و فروش دستگاه بسته بندی زاگرس ماشین کرج

شرکت ساخت و فروش دستگاه بسته بندی زاگرس ماشین کرج تخصصی ترین و بهترین مرکز در زمینه تولید انواع ماشین آلات بسته بندی و راه اندازی خط تولید در ایران می باشد. بهترین گزینه برای دریافت مشاوره رایگان در زمینه خرید دستگاه های بسته بندی و ماشین آلات و تجهیزات برای انواع خط تولید. از طریق آدرس زیر اقدام کنید.

آدرس سایت: arianzagrosmachinery.com

تاریخچه دستگاه ماشین آلات بسته بندی

تاریخچه دستگاه ماشین آلات بسته بندی به دوران اولین صنایع واحد بازمی گردد که نیاز به روش های مکانیزه برای بسته بندی محصولات خود داشتند. در آن زمان از دستگاه های ساده تر و کم توان تر استفاده می شد که با گذر زمان و پیشرفت فناوری، دستگاه های پیشرفته تر و هوشمندتری تولید شد.

مزایای دستگاه بسته بندی

مزایای دستگاه بسته بندی شامل افزایش سرعت و دقت در بسته بندی، کاهش زمان و هزینه تولید، حفظ کیفیت محصول و جلوگیری از هدر رفت مواد است. استفاده از دستگاه بسته بندی در صنعت بسته بندی دارای مزایای فراوانی است. این مزایا شامل افزایش سرعت و دقت در بسته بندی، کاهش هزینه های تولید، بهبود کیفیت محصولات، حفظ تازگی و بهداشت محصولات، افزایش بازارپسندی محصولات و کاهش ضایعات محصولات است. همچنین، استفاده از دستگاه های بسته بندی به صورت اتوماتیک یا نیمه اتوماتیک باعث افزایش بهره وری و سودآوری در واحدهای تولید مختلف می شود.

فروش دستگاه های بسته بندی

فروش دستگاه های بسته بندی در دو شکل جدید و استوک (دست دوم) صورت می گیرد. در حال حاضر شرکت های مختلفی در ایران فعال هستند که انواع دستگاه های بسته بندی را عرضه می کنند.

عوامل موثر در قیمت دستگاه بسته بندی

قیمت دستگاه های بسته بندی تحت تأثیر عوامل مختلف قرار می گیرد. این عوامل شامل نوع و ابعاد دستگاه، کارایی و سرعت آن، فناوری استفاده شده در طراحی دستگاه، کشور سازنده، قابلیت اطمینان و خدمات پس از فروش محصول مورد نظر است. همچنین، عوامل اقتصادی مانند نرخ ارز، هزینه حمل و نقل و هزینه نگهداری و تعمیرات نیز تأثیر زیادی در قیمت دستگاه های بسته بندی دارد.

بسته بندی خشکبار

بسته بندی خشکبار یکی از حوزه های مهم در صنعت بسته بندی است. این صنعت به دلیل حفظ کیفیت و افزایش عمر مفید محصولات خشکبار، به شدت به دستگاه های بسته بندی نیاز دارد.

خشکبار را باید بسته بندی کرد تا از رطوبت، نور، هوا و عوامل خارجی دیگر محافظت شود و طول عمر آن افزایش یابد.

بسته بندی حبوبات

بسته بندی حبوبات نیز نقش بسیار مهمی در حفظ کیفیت و بازارپسندی این محصولات دارد. دستگاه های خطوط بسته بندی حبوبات با توجه به نوع و حجم محصول، به صورت خانگی یا صنعتی تولید می شوند.

دستگاه بسته بندی خانگی

در زمینه بسته بندی خانگی نیز دستگاه های مختلفی وجود دارند که به منظور استفاده در منازل و کارگاه های کوچک تولید می شوند.

دستگاه ساشه پودری و مایعات

بسته بندی ساشه، شکلات، خرما، برنج، ادویه و پودرها نیز از دیگر حوزه های تولید دستگاه های بسته بندی است.

انواع روش های بسته بندی صنعتی

انواع روش های بسته بندی صنعتی شامل سلفون، پودری، چای، کارتن پرکن، قوطی پرکن، وکیوم، ساشه و... است که هر کدام نقش و کاربردهای خود را دارند.

باتوجه به تعداد زیاد و مدل های مختلف انواع دستگاه بسته بندی ، خرید و فروش این محصولات نیز به گروه های مختلف و بازار هدف خود رسیدگی می کند. برای اطلاعات بیشتر به لینک منبع مراجعه کنید.

منبع: دستگاه بسته بندی

دیگر خبرها

  • انواع دستگاه بسته بندی و ماشین آلات بسته بندی صنعتی
  • مقامات سیاسی ترکیه و دردسر خودروهای لوکس
  • مهمترین اخبار ۱۱ اردیبهشت/افزایش حقوق بازنشستگان از اردیبهشت
  • گزارش بورس امروز سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳
  • چه کسانی از پرداخت مالیات بر عایدی سرمایه معاف هستند؟
  • افزایش ۲۴ درصدی ترانزیت کالا در بنادر غرب هرمزگان
  • عربستان قیمت نفت را برای آسیایی‌ها در ژوئن افزایش می‌دهد
  • لزوم رسیدگی سریع‌تر به پرونده شرکت‌های پیش‌فروش خودرو
  • دستگاه‌های نظارتی مشکلات شرکت پیش فروش خودرو را هشدار می‌دادند
  • نرخ ناباروری زنان جوان آمریکایی در حال افزایش است