Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-05-01@09:33:31 GMT

دیبالا در تیررس اینتر

تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۰۳۴۶۴

دیبالا در تیررس اینتر

خبرگزاری میزان- مسئولان اینتر در حال برنامه‌ریزی برای خرید دیبالا هستند. تاریخ انتشار: 02:24 - 18 مرداد 1398 - کد خبر: ۵۴۰۰۷۸

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، مسئولان اینتر  موفق شدند جذب روملو لوکاکو را نهایی کنند و تنها اعلام رسمی آن پس از تست‌های پزشکی باقی مانده است اما شنیده می‌شود مسئولان این تیم پس از خرید لوکاکو به دنبال جذب پائولو دیبالا هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



پاراتیچی مدیر یووه در هفته اخیر به دنبال این بود که این بازیکن آرژانتینی را به تیمی در انگلستان بفروشد اما او بر سر برخی مسائل با باشگاه‌های منچستریونایتد و تاتنهام به توافق نهایی نرسید.

البته با وجود این مسئله، سران اینتر می‌خواهند وارد رقابت با پی‌اس‌جی برای جذب دیبالا شوند. ایده اینتر معاوضه او با ایکاردی خواهد بود.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: پائولو دیبالا اینترمیلان منچستر یونایتد یوونتوس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۰۳۴۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش سوزی در جایگاه سوخت سی ان جی آستارا

خودروی پراید که در جایگاه سوخت جانبازان آستارا اقدام به سوخت گیری می کرد، دچار آتش سوزی شدید شد و مسئولان جایگاه بلافاصله اقدام به قطع سیستم سوخت رسانی کردند اما خودرو آتش گرفت و خاموش نشد.

خوشبختانه  این حادثه تلفات جانی در پی نداشته است.

به گفته  اردشیر هوشیار رییس شرکت پخش فراورده های نفتی شهرستان آستارا به دلیل آسیب به جایگاه جانبازان فعلا امکان سوخت گیری در آن وجود ندارد و مسئولان جایگاه و شرکت پخش در حال رفع نواقص و ایرادات هستند تا بتوانند کار را به روال عادی بازگردانند.

 

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • آتش سوزی در جایگاه سوخت سی ان جی آستارا
  • آیا مسئولان از هلی کوپتر اورژانس استفاده می‌کنند؟!
  • مهم ترین نکات برای خرید قهوه عربیکا و خرید قهوه روبوستا چیست؟
  • پائولو دیبالا موثرترین بازیکن سری آ در تقویم سال ۲۰۲۴
  • جشن قهرمانی تیم اینتر در شهر میلان / فیلم
  • هدیه آخر هفته سردار به دیبالا
  • ناپولی ۲-۲ رم: تساوی پرگل به سود بولونیا
  • ناپولی ۲-۲ آاس رم؛ ده روسی ۲ امتیاز ارزشمند را در ناپل جا گذاشت
  • خطای پنالتی بر روی سردار آزمون و گلزنی پائولو دیبالا مقابل ناپولی (ناپولی 0-1 آاس رم)
  • اینتر - تورینو؛ ترکیب رسمی