Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- رئیس سازمان سنجش و آموزش کشور گفت: بیش از ۳۰۰ نفر متخلف و متقلب در کنکور سراسری ۹۸ شناسایی شدند. تاریخ انتشار: 03:00 - 18 مرداد 1398 - کد خبر: ۵۴۰۰۷۳

ابراهیم خدایی، رئیس سازمان سنجش و آموزش کشور در گفت و گو با خبرنگار گروه جامعه خبرگزاری میزان، در پایخ به این سوال که شیوه برخورد سازمان سنجش با متخلفان در کنکور چیست؟ گفت: بیش از ۳۰۰ متخلف در کنکور ۹۸ شناسایی شدند و حکم این افراد پس از رسیدگی صادر می‌شود و در مواردی به محرومیت دائمی از کنکور می‌انجامد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه افزود:  این متخلفان شناسایی شده و به هیئت بدوی رسیدگی به تخلفات آزمون‌های سراسری معرفی شده اند.

خدایی گفت: برای آن عده که از تخلف و تقلب آن‌ها مطمئن هستیم کارنامه صادر نمی‌شود و به هیئت‌های بدوی معرفی شده و به آن‌ها فرصت داده می‌شود که از خودشان دفاع کنند.

خدایی اظهار داشت: ممکن است برخی تخلف بسیار کمی مرتکب شده باشند و پس از رسیدگی اجازه انتخاب رشته به آنها داده می‌شود.

رئیس سازمان سنجش در ادامه گفت: اگر پس از رسیدگی مشخص شود که فرد تخلف سنگینی داشته ممکن است به طور کلی از امتحان کنکور محروم شود.

خدایی درباره فراوانی نوع تخلفات در کنکور ۹۸ گفت: اینکه برخی افراد جای فرد دیگری در جلسه امتحان شرکت کرده اند و یا از دفترچه عکس گرفتند از جمله تخلف‌های متعددی بوده که انجام شده است.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: سازمان سنجش کنکور سراسری متخلفان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۰۳۴۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آجیل فروش گران‌فروش در زنجان جریمه شد

به گزارش «تابناک»، رضا مظفری روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با گزارش گشت مشترک تعزیرات حکومتی، پرونده گرانفروشی واحد آجیل فروشی در شهر زنجان به شعبه چهارم تعزیرات حکومتی زنجان ارسال شد.

مظفری گفت: پرونده این واحد صنفی آجیل و خشکبار با ارزش ۸۳ میلیون ریال در شعبه چهارم بدوی تعزیرات حکومتی زنجان رسیدگی شد.

وی اضافه کرد: شعبه با توجه به مدارک موجود در پرونده و نظریه کارشناسی، تخلف را محرز دانست و متهم را به پرداخت ۸۳۰ میلیون ریال جریمه نقدی معادل ۱۰ برابر ارزش تخلف محکوم کرد.

مظفری، از تسریع در رسیدگی به پرونده های گرانفروشی در سطح استان خبر داد و گفت: میانگین زمان رسیدگی به پرونده‌ های حوزه کالا و خدمات در سطح کشوری ۱۱ روز و در استان زنجان ۷.۵ روز است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان خاطر نشان کرد: علت طولانی شدن روند بررسی برخی پرونده‌ها زمان‌بر بودن تحقیقات مربوط به نوع تخلف و استعلامات مربوط است.

دیگر خبرها

  • جریمه ۲۰ میلیارد ریالی مدرسه غیر انتفاعی در اردبیل
  • آجیل فروش گران‌فروش در زنجان جریمه شد
  • کیهان: با تخلف باید برخورد شود چه دزد باشد چه زن بی‌حجاب!
  • برگزاری آزمون اختصاصی برای ۶۰ داوطلب جامانده از کنکور/ تعداد متقلبان کنکور امسال اعلام شد
  • جریمه برای گرانفروشی خودرو
  • کلید اولیه نوبت اول کنکور سراسری سال ۱۴۰۳ منتشر می‌شود
  • زمان انتشار کلید اولیه نوبت اول کنکور سراسری
  • داوطلبان کنکور مردادماه منتظر نتایج باشند
  • کلید اولیه نوبت اول کنکور سراسری سال ۱۴۰۳ سه‌شنبه منتشر می‌شود
  • رئیس سازمان سنجش: داوطلبان متخلف بین یک تا ۱۰ سال از تحصیل محروم می شوند