Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-26@07:09:06 GMT

۳ کشته براثر سقوط هواپیما در پنسیلوانیای آمریکا

تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۰۳۵۸۱

۳ کشته براثر سقوط هواپیما در پنسیلوانیای آمریکا

سقوط یک هواپیمای کوچک در ایالت پنسیلوانیا آمریکا باعث کشته شدن سه سرنشین آن شد.

به گزارش تابناک به نقل از یرنا رسانه‌های محلی ایالت پنسیلوانیا گزارش دادند که روز پنجشنبه یک هواپیمای کوچک در شهر «ویلو گروو» در شرق این ایالت سقوط کرد که در نتیجه آن ۳ سرنشین این هواپیما کشته شدند.

این هواپیما تک موتور به فاصله کمی پس از برخاستن از فرودگاه به چند درخت برخورد کرد و در نهایت در نزدیکی یک منزل مسکونی به زمین افتاد و همه سرنشینان آن کشته شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



اداره هواپیمایی فدرال آمریکا گفت که این حادثه کشته یا مجروح دیگری نداشته و هیچ ساختمانی آسیب ندیده است، اما علت سقوط هنوز مشخص نیست.

منبع: تابناک

کلیدواژه: سقوط هواپیما پنسیلوانیا ایران ایرتور محمود صارمی سروش رفیعی دیوان محاسبات کراسنویارسک آزادراه تهران شمال روز خبرنگار ینس استولتنبرگ حوزه های انتخابیه تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۰۳۵۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ربات سربازهای ارتش اوکراین؛ از مین گذاری و شلیک تا جابه‌جایی مجروحان

پس از هواپیماهای بدون سرنشین که در آسمان اوکراین به وفور دیده می‌شوند، حالا نوبت به ربات های زمینی رسیده که خط مقدم نبرد را پر کرده‌اند.

به گزارش عصرایران به نقل از خبرگزاری فرانسه، ارتش اوکراین به شکل افزایشی به وسایل رباتیک بدون سرنشین گرایش پیدا کرده تا مجبور نشود سربازان خود را در معرض خطر قرار دهد.

 ارتش اوکراین از این ربات‌ها برای مین گذاری در محدوده‌های دشمن، قرار دادن مواد منفجره، شلیک، انفجار و در مواردی معدود تخلیه مجروحان از محدوه خطر استفاده می‌کنند.

جزئیات بیشتر از عملکرد ربات‌ سربازهای اوکراین را در تصاویر گزارش ببینید.

 

 

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: ربات سرباز با قدرت تشخیص دشمن و نیرو‌های خودی (ویدئوی ساختگی) هشدار برای تولید روبات های قاتل نخستین رباتهای سرباز و خلبان‌ رونمایی می‌شوند

دیگر خبرها

  • (ویدئو) تصویری حیرت انگیز از فرود ناموفق یک بوئینگ
  • ربات سربازهای ارتش اوکراین؛ از مین گذاری و شلیک تا جابه‌جایی مجروحان (فیلم)
  • ربات سربازهای ارتش اوکراین؛ از مین گذاری و شلیک تا جابه‌جایی مجروحان
  • شکست پنجه عقاب در صحرای طبس
  • پنج کشته در پی واژگونی قایق مهاجرین در کانال مانش
  • لحظه ترسناک کنده شدن چرخ هواپیمای مسافربری هنگام برخاستن از روی باند فرودگاه (فیلم)
  • نقض حریم هوایی افغانستان در قندهار
  • قیمت جت شخصی چند؟
  • اولین نبرد هوایی یک جنگنده تحت کنترل هوش مصنوعی و انسان انجام شد
  • (ویدیو) فوجیان؛ بزرگ‌ترین و پیشرفته‌ترین کشتی جنگی چین