Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-05-07@10:46:07 GMT

ورود زنان آزاد یا ممنوع؟

تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۰۴۱۰۴

ورود زنان آزاد یا ممنوع؟

تاریخ نهایی اعلام شده برای حل مشکل ورود زنان به ورزشگاه‌های ایران ششم شهریور است و بعد از این تاریخ  یا زنان به ورزشگاه می آیند و یا فوتبال مان تعلیق می شود.
این گزاره بالا البته تعبیری بود که داریوش مصطفوی از مسئولین فدراسیون فوتبال در تلویزیون درباره اش سخن گفت. 
گفته ای که به طور ضمنی در حرف های هوشنگ نصیرزاده در شبکه سه سیما هم وجود داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او هم اشاره کرده بود در ویراست سال ۲۰۱۹ قوانین انضباطی فوتبال که فیفا اعلام کرده، امکان هیچ نوع تبعیض جنسیتی در مسابقات فوتبال وجود ندارد. لیگ ایران تقریبا با دو ماهی تاخیر قرار است برگزار شود اما سعید فتاحی مسئول برگزاری لیگ می گوید فیفا هیچ اولتیماتومی نداده و لیگ هم بدون حضور زنان قرار است برگزار شود.
بعد از اعتراض چند مرجع دینی به احتمال حضور زنان در بازی های لیگ، فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش حرف های شان درباره احتمال حضور زنان را به کمترین حد رسانده اند.

اگرچه جهانگیری معاون اول گفته با کمک پلیس جاهایی مناسب تدارک دیده شده تا دغدغه های مراجع دینی درباره ورود زنان به استادیوم ها هم مرتفع شود.

جالب اینکه فیفا در پاسخ به سایت ایرانی زبان آن سوی آب ها گفته است زنان باید در همه بازی ها به ورزشگاه بیایند اما آنها امیدوارند مذاکرات مهدی تاج با دولت ایران جواب بدهد و چیزی درباره اعمال فشار به ایران نگفته اند.

255 41

کد خبر 1287876

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: تیم ملی فوتبال ایران فیفا خبرنگار باشگاه پرسپولیس ایالات متحده آمریکا فوتبال اروپا ایران و آمریکا بازیگران سینما و تلویزیون ایران دونالد ترامپ سینمای جهان بازار طلا و ارز استان البرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۰۴۱۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خزعلی: تصمیم ورود بانوان به ورزشگاه‌ها با نظام بود | ممنوعیت جدید در راه؟

معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده گفت: ورود بانوان به ورزشگاه با شرط وجود زیرساخت‌های لازم و اجرای دستورالعمل‌های مصوب، تصمیم نظام بوده است.

مهر در خبری نوشت: انسیه خزعلی معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده در صفحه شخصی خود در شبکه ایکس (توئیتر سابق) نوشت: ورود زنان به ورزشگاه کار هیچ شخص یا گروهی نبود بلکه تصمیم دولت و نظام بود.

وی افزود: البته با شرط وجود زیرساخت‌های لازم و اجرای دستورالعمل‌های مصوب، بنابراین در صورت هرگونه تخلف و عدول از دو شرط مذکور، این دولت است که مطالبه می‌کند و بر موازین ارزشی خود در حفظ حریم بانوان تاکید می‌کند.

دیگر خبرها

  • تاج: ورود بانوان به ورزشگاه اصلا منع نمی‌شود
  • عاشق‌ترین دختر پرسپولیسی در روز ممنوع‌الورودی به ورزشگاه! | تصویر
  • خزعلی: تصمیم ورود بانوان به ورزشگاه‌ها با نظام بود | ممنوعیت جدید در راه؟
  • ورود زنان باید ضابطه‌مند باشد/ ورود بانوان به ورزشگاه منع نمی‌شود
  • ورود بانوان به ورزشگاه تصمیم نظام بوده است
  • نساجی – پرسپولیس بدون حضور زنان؛ چرا؟
  • انتقاد عباس عبدی از ممنوعیت دوباره ورود زنان به ورزشگاه ها/اگر جرات دارید مردان را محروم کنید/ آنها فحاشی می‌کنند، زنان‌ محروم می‌شوند؟!
  • حواشی فوتبال جنجالی بهانه دست کیهان داد: دیدید ورود زنان غلط بود؟
  • کیهان مدعی شد: دیدید ورود زنان به ورزشگاه غلط بود؟
  • کیهان: دیدید ورود زنان به ورزشگاه‌ها غلط بود؟