Web Analytics Made Easy - Statcounter

دادستان عمومی و انقلاب مرکز خراسان رضوی گفت: از آقای جهانگیری و دیگر وزرای دولت انتظار داریم که از مسئولان استانی حمایت بیشتری کنند.   به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ،  غلامعلی صادقی دادستان عمومی و انقلاب مرکز خراسان رضوی در نشست مشترک شورای اداری و ستاد اقتصاد مقاومتی استان که با حضور معاون اول رئیس جمهور در تالار شهر مشهد برگزار شد، گفت: حضور بنده در این نشست با هدف اعلام همبستگی و همکاری با مدیریت استان در راستای اجرای الگوی مثلث توسعه اقتصادی فرهنگی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او تصریح کرد: از معاون اول رئیس جمهور به خاطر انتنصاب آقای رزم‌حسینی به عنوان فردی رزمنده، متدین پرتحرک و دلسوز به عنوان استاندار خراسان رضوی تشکر می‌کنم و امیدوارم که حرکت خوب آغاز شده در استان برکات فراوانی داشته باشد.
دادستان عمومی و انقلاب مرکز خراسان رضوی با بیان اینکه مقام معظم رهبری و روسای قوا همواره بر کاهش آسیب‌های اجتماعی تاکید دارند، گفت: عامل اصلی کاهش ورودی پرونده در دستگاه قضا اشتغال، تولید، درآمد و سرمایه است و اگر هر شهر، استان یا کشوری در این زمینه بتواند بدرخشد، آسیب‌های اجتماعی آن کاهش خواهد یافت.
صادقی افزود: آقای رزم حسینی با تجربه رزمندگی در دوران دفاع مقدس و فعالیت در استانداری کرمان، مثلث توسعه اقتصادی فرهنگی را به عنوان سوغاتی برای استان آورده است و به دلیل قابل قبول بودن این الگو، همه ارکان حاکمیت پای اسناد آن را امضا کرده اند.
او با بیان اینکه خراسان رضوی دارای منابع انسانی و مالی سرشار و دارای ظرفیت‌های منحصر به فرد برای توسعه و پیشرفت است، تصریح کرد: از  جهانگیری و دیگر وزرای دولت انتظار داریم که از مسئولان استانی حمایت داشته و حمایت‌های گذشته را هم مضاعف کنند.
دادستان عمومی و انقلاب مرکز خراسان رضوی گفت: پس از ارائه گزارشی درباره مثلث توسعه اقتصادی فرهنگی به رئیس قوه قضائیه، آیت الله رئیسی فرمودند که دستگاه قضایی در مسیر کار، اشتغال و تولید تا آنجا که ممکن است، از مسئولان اجرایی حمایت خواهد کرد و ما هم مطابق این دستور حمایت خواهیم کرد.
انتهای پیام//ج.ر   خراسان رضوی دارای منابع انسانی و مالی بسیاری است

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دادگستری خراسان رضوی قوه قضاییه استانداری خراسان رضوی اشتغالزایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۰۴۱۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آذربایجان شرقی مشکل تامین اتوبوس و حمل و نقل عمومی دارد

به گزارش خبرنگار مهر، مالک رحمتی روز جمعه در جلسه راهبری کاهش تصادفات رانندگی آذربایجان شرقی اظهار کرد: قبلاً در استان یکهزار و ۲۰۰ دستگاه اتوبوس برون شهری داشتیم اما در سه سال گذشته این تعداد به ۴۰۰ دستگاه کاهش یافته است و حمل و نقل جاده‌ای ما وضعیت خوبی ندارد.

وی تاکید کرد: در شأن استان نیست که میزان تلفات درون و برون شهری سالانه هزار نفر باشد ولی این واقعیت تلخی است که اتفاق می‌افتد.

وی با بیان اینکه با افت رام قطارهای استان نیز رو به و هستیم و باید در کنار ایمنی راه‌ها به آن توجه شود، از وزیر راه و شهرسازی خواست تا نسبت به حمل و نقل عمومی و ریلی در تخصیص اتوبوس و رام قطار دستور لازم را صادر کند.

رحمتی با درخواست حداقل ۲ رام قطار برای استان، گفت: امروز سه دستور جهادی از وزیر داشتیم. برای قطعه شش آزادراه تبریز-ارومیه تزریق نقدینگی و اختصاص قیر داشتند و یکی از آرزوهای دیرینه مردم، کمربندی ایلخچی نیز مورد بازدید قرار گرفت و دستورات لازم صادر شد و مقرر شد تا یک باند آن تا تیرماه نکمیل شود.

کد خبر 6089358

دیگر خبرها

  • نشست هم‌اندیشی وزیر امور خارجه با مدیران عامل رسانه‌های کشور
  • نیمی از پرونده‌های قضایی گرمسار الکترونیکی شد
  • هشدار دادستان بجنورد در خصوص تکمیل پل ورودی کنارگذر شمالی
  • حمایت از طرح‌های اشتغال‌زایی روستایی در همدان
  • انتقاد غیرمنصفانه، شجاعت مدیران را سلب می‌کند
  • انتقاد غیرمنصفانه، شجاعت مدیران را سلب می کند
  • سازش ۲۵ درصدی در پرونده‌های طلاق خراسان رضوی
  • تاخیر ۵۰۰دقیقه‌ای پرواز مشهد به تهران
  • کاهش ۶.۱ درصدی ورودی پرونده‌های سرقت مستوجب تعزیر به دادگستری
  • آذربایجان شرقی مشکل تامین اتوبوس و حمل و نقل عمومی دارد