Web Analytics Made Easy - Statcounter

‌‎به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، فیلم سینمایی «آتابای»، پنجمین اثر سینمایی نیکی کریمی، از اواسط تیر در خوی، یکی از تاریخی‌ترین شهرهای استان آذربایجان غربی مقابل دوربین رفته است. براساس برنامه‌ریزی‌های انجام گرفته فیلمبرداری تا اواسط شهریور به طول می‌انجامد.

هادی حجازی‌فر، جواد عزتی، سحر دولتشاهی، دانیال نوروش و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. بازیگران این فیلم هستند.

حجازی‌فر همچنین بر اساس طرحی از نیکی کریمی، فیلمنامه «آتابای» را به نگارش درآورده است.

۵۷۲۴۳

کد خبر 1287909

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: نیکی کریمی جواد عزتی هادی حجازی فر سینمای ایران خبرنگار باشگاه پرسپولیس ایالات متحده آمریکا فوتبال اروپا ایران و آمریکا سینمای جهان دونالد ترامپ بازیگران سینما و تلویزیون ایران گردشگری بازار طلا و ارز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۰۴۴۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش بینی هواشناسی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، کارشناس هواشناسی برای آسمان استان تداوم پایداری جو تا چند روز آینده را پیش بینی کرد.
خانم بهروزی گفت: باتوجه به خروجی مدل‌های هواشناسی جو استان تا اواسط هفته پایدار خواهد بود. بر این اساس احتمال افزایش آلاینده‌های جوی بخصوص در نقاط پرتردد و صنعتی استان وجود دارد.
وی اظهار کرد: از لحاظ دمایی هم تا اواسط هفته افزایش نسبی ادامه خواهد داشت. دیروز در گرمترین ساعات دمای هوای قزوین به ۲۷ درجه سلسیوس بالای صفر رسید.

دیگر خبرها

  • «نوبت لیلی» نامزد جشنواره سریال آلمان شد
  • پاسور ایرانی و پایانی که تلخ‌تر از این نمی‌شد
  • اکران مردمی «تمساح خونی» در اکومال کرج
  • تیپ و استایل هنری بازیگر زن و مرد در یک عکس یادگاری
  • تنها شانس قهرمانی ایران در والیبال اروپا کمرنگ شد
  • برنامه ریزی برای برگزاری یادواره ملی شهدای ترور خراسان رضوی
  • (تصاویر) جواد عزتی و شبنم قربانی در اکران مردمی تمساح خونی
  • حضور نیکی کریمی و حامد بهداد در جمع داوران جشنواره فیلم اقوام
  • فیلم سینمایی فرهنگ رضوی ساخته می‌شود/ برگزاری نخستین جشنواره فیلم دینی رضوان
  • پیش بینی هواشناسی