Web Analytics Made Easy - Statcounter

فریدون افشارمنش، گفت: ۵۰۰ تن شکر یارانه ای برای مصرف خانوار با هدف تنظیم بازار در جنوب کرمان توزیع شد.

« فریدون افشارمنش »، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان جنوب، گفت: 500 تن شکر یارانه ای برای مصرف خانوار با هدف تنظیم بازار در جنوب کرمان توزیع شد.

مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی جنوب کرمان، اضافه کرد: این میزان شکر یارانه ای ویژه مصرف خانوار با هدف تنظیم بازار در جنوب کرمان تامین و با همکاری سازمان صنعت، معدن و تجارت از طریق فروشگاه‌های زنجیره‌ای، تعاونی‌های مصرف، فروشگاه‌های بزرگ و صنوف منتخب در جنوب کرمان در اختیار خانوارها قرار گرفته شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


افشارمنش، افزود: این سهمیه مختص مصرف خانوارها و شامل واحدهای صنفی، صنعتی و زنبورداران نیست. 
وی، ابراز داشت: قیمت خرید هر کیلوگرم شکر برای مصرف کننده ۳ هزار و ۵۰۰ تومان است. 
افشارمنش، عنوان داشت: تخصیص این میزان شکر بر اساس سرانه جمعیتی جنوب کرمان است که بر اساس آن به شهرستان های جیرفت ۱۹۵ تن، رودبار جنوب ۷۰ تن ، کهنوج ۶۰ تن ، عنبرآباد ۵۵ تن، قلعه گنج ۵۰ تن، منوجان ۴۵ تن و فاریاب ۲۵ تن سهمیه جهت توزیع اختصاص یافته است.

پایان پیام/586

منبع: شبستان

کلیدواژه: روز خبرنگار خبرگزاری شبستان روزنامه ۱۷ مرداد روز خبرنگار مراسم گرامیداشت روز خبرنگار کانون های فرهنگی هنری مساجد میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری شیراز توزیع شکر یارانه ای توزیع شکر توزیع جنوب کرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۰۵۳۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۱ هکتار از اراضی دولتی در جنوب کرمان رفع تصرف شد

سرهنگ محمود کرمشاهی گفت: این یگان در چهار ماه گذشته ۱۱ هکتار از اراضی دولتی در جنوب کرمان را با همکاری سایر نهاد‌های مرتبط رفع تصرف کرده است.

وی اضافه کرد: ارزش ریالی این اراضی با برآورد کارشناسی انجام شده نزدیک به یک هزار میلیارد ریال برآورد شده که بیشتر در شهر‌های جیرفت، رودبار جنوب، قلعه گنج، فاریاب و کهنوج بوده است.

سرهنگ کرمشاهی ضمن تشکر از حمایت‌های دستگاه قضایی و نیرو‌های انتظامی یادآور شد: پرسنل یگان حفاظت اراضی اداره کل راه و شهرسازی جنوب کرمان در طول شبانه روز آماده دریافت گزارشات مردمی برای اقدام به رفع تصرف اراضی از دست زمین خواران هستند و مردم می‌توانند با شماره تلفن ۱۶۵۶ گزارشات خود را اعلام کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • طرح فجرانه کالابرگ تا جمعه تمدید شد
  • واگذاری ۲ هزار و ۶۱۰ زمین در ۱۴ شهر جنوب کرمان
  • مهلت دریافت کالابرگ طرح فجرانه نوبت سوم تا جمعه تمدید شد
  • در هیچ کشوری مانند ایران رهن و اجاره گرفته نمی‌شود
  • مشترکان کم‌مصرف برق، خودرو جایزه می‌گیرند
  • فردا آخرین مهلت دریافت مرحله سوم طرح فجرانه کالابرگ است
  • ۱۱ هکتار از اراضی دولتی در جنوب کرمان رفع تصرف شد
  • ۱۸۳ روستای خدابنده با جمعیت بالای ۲۰ خانوار از نعمت برق برخوردار است
  • توزیع بیش از ۳۳ هزار تن سبوس یارانه‌ای در کردستان
  • ماجرای سهمیه بنزین ۱۵ لیتری به هر خانوار چیست؟