Web Analytics Made Easy - Statcounter

زیدان در بازی دوستانه تیمش مقابل ردبول سالزبرگ به بهترین شکل از هازارد استفاده کرد و ستاره بلژیکی در ضدحملات عالی بود. به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، زین‌الدین زیدان در دیدار دوستانه تیم فوتبال رئال مادرید مقابل ردبول سالزبرگ که با سیستم ۲-۳-۵ بازی کرد و به برتری رسید به هازارد در پست تهاجمی کامل بازی داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



ادن هازارد خرید پر سروصدای رئال مادرید در بازار نقل و انتقالاتی بوده که هواداران هم از او انتظار زیادی دارند. هرچند که عملکرد او در پیش‌فصل هواداران را ناامید کرد.

زیدان تشخیص داده رئال مادرید نیاز دارد مانند زمانی که رونالدو و بیل را داشت کمی تهاجمی‌تر بازی کند. به نظر او فصل گذشته که منجر به ناموفق بودن رئال شد به این دلیل بوده که این تیم بیش از اندازه قابل پیش‌بینی بوده است. به همین دلیل در اتریش با سبکی بازی کرد که بارها ضدحمله زدند و در این ضدحملات هازارد عالی کار کرد.

توانایی پاس دادن کریم بنزما برای هر بازیکن تهاجمی مفید است و او توانست بارها با هازارد همکاری خوبی داشته باشد. البته که هنوز هازارد جای پیشرفت زیادی دارد، اما همین عملکرد هم امیدوار کننده بود و به نظر، زیدان توانسته سیستمی مناسب برای استفاده از ستاره بلژیکی پیدا کند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: زیدان بازار نقل و انتقال رئال مادرید روزنامه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۰۵۴۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) تبلیغ عجیب تلویزیون هنگام پخش بازی بایرن مونیخ و رئال مادرید

تبلیغ عجیب صداوسیما در هنگام پخش بازی بایرن مونیخ و رئال مادرید به سوژه کاربران فضای مجازی تبدیل شده است.

دیگر خبرها

  • خانه‌ای به قیمت 15 آپارتمان در تهران! امباپه عمارت مجلل راموس را در مادرید خرید (+عکس)
  • جلسه ویژه برای ستاره ناراضی رئال: بمانم یا بروم
  • پاداش درخشش ستاره رئال: دوباره فیکس
  • (عکس) تشکر رونالدو از ستاره رئال برای انتخابش
  • تشکر رونالدو از ستاره رئال برای انتخابش (عکس)
  • پیشنهاد رسمی تمدید به ستاره رئال رسید
  • امباپه در آستانه خرید خانه راموس در مادرید
  • رئال مادرید قرارداد پسر مارسلو را تمدید کرد
  • (عکس) تبلیغ عجیب تلویزیون هنگام پخش بازی بایرن مونیخ و رئال مادرید
  • استیو مک منمن: تاثیر بلینگام از زیدان و رونالدو نازاریو در رختکن رئال مادرید بیشتر است