Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بیشتر مشکلات کشور منشأ داخلی دارد و ارتباطی به تحریم‌ها ندارد، گفت: مشکلات اقتصادی کشور ناشی از سوء‌مدیریت‌هاست. ۱۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۲ سیاسی مجلس و دولت ایران نظرات - اخبار سیاسی -

محمدحسن فرهنگی عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم با اشاره به مشکلات اقتصادی و معیشتی ایجاد شده در کشور، اظهار داشت: سیاست‌های ناکارآمد دولت تأثیر مستقیمی در مشکلات فعلی در حوزه معیشت و اقتصاد کشور داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه ما یک کشور چهار فصل، ثروتمند و غنی داریم و از نظر ذخایر نفتی، گاز و معادنی که در کشور وجود دارد بسیار غنی هستیم، گفت: سوء‌مدیریت‌ها باعث شده که از این ثروت‌ها به نحو احسن استفاده نشود و به تبع آن، مشکلات اقتصادی و معیشتی نیز برای مردم ایجاد شود.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس تصریح کرد: اگر مسئولین ما در دوره‌های مختلف به دغدغه‌های مقام معظم رهبری، به‌خصوص هشدارهایی که در رابطه با مسائل اقتصادی در دولت‌های دهم، یازدهم و دوازدهم داده‌اند، توجه کرده بودند، ما مشکلات کنونی را نداشتیم.

باهنر: 60 درصد مشکلات اقتصادی کشور مربوط به کم‌کاری دولت استامیرنعمتی:با اعتماد به مردم می‌توان برمشکلات اقتصادی غلبه کردحجت‌الاسلام ابوترابی‌فرد: به‌‌کارگیری جوانان در مسئولیت‌ها موجب رفع مشکلات اقتصادی می‌شود

فرهنگی با تأکید بر اینکه بیشتر مشکلات کشور منشأ داخلی دارد و ارتباطی به تحریم‌ها ندارد، اظهار داشت: متأسفانه، مسئولان همواره مشکلات را به گردن دیگران می‌اندازند و از تأثیر ترامپ و نتانیاهو و آل‌سعود سخن می‌گوییم و آنها را مسبب شرایط فعلی کشور می‌دانیم، در صورتی که دلایل اصلی مشکلات ما داخلی است؛ اگر ثروتی که کشور ما دارد درست استفاده شود، نه تنها کشور خودمان، بلکه 10 کشور دیگر را هم می‌توانیم اداره کنیم.

وی با تأکید بر اینکه تحریم‌ها نمی‌تواند نقش مؤثری در شرایط امروز کشور از لحاظ اقتصادی و معیشتی ایفا کند، گفت: مدیریت جهادی مسئولان اقتصادی کشور و استفاده از مدیران جهادی و اهل عمل، راهکار اصلی برون‌رفت از وضع فعلی اقتصادی کشور است.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس در پایان خاطرنشان کرد: توجه به سیاست‌های اقتصاد مقاومتی، می‌تواند در بهبود وضع معیشتی و اقتصادی کشور مؤثر باشد که باید مدنظر قرار گیرد.

انتهای پیام/

R1011202/P/S1,15/CT1 واژه های کاربردی مرتبط کمیسیون صنایع محمدحسین فرهنگی نمایندگان مجلس دهم نمایندگان مجلس مجلس دهم

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کمیسیون صنایع محمدحسین فرهنگی نمایندگان مجلس دهم نمایندگان مجلس مجلس دهم کمیسیون صنایع محمدحسین فرهنگی نمایندگان مجلس دهم نمایندگان مجلس مجلس دهم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۰۵۵۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عباسی: تضارب آرا در مجلس، طبیعی و لازم برای قانون‌گذاری بهتر است / وحدت در حل مشکلات و اقتدار نظام اولویت اصلی + فیلم

نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد : تنوع افکار و تضارب آرا، ایرادات قوانین را به حداقل می‌رساند و کارایی آن‌ها را افزایش می‌دهد و مشکل زمانی به وجود می‌آید که اختلاف نظر به بن‌بست و عدم پیشرفت کار منجر شود.

علیرضا عباسی، نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجوگفت : اختلاف نظر در مجلس تا زمانی که به پیشرفت قانون‌گذاری و حل مشکلات مردم کمک کند، مثبت است.

وی افزود: تنوع افکار و تضارب آرا، ایرادات قوانین را به حداقل می‌رساند و کارایی آن‌ها را افزایش می‌دهد و مشکل زمانی به وجود می‌آید که اختلاف نظر به بن‌بست و عدم پیشرفت کار منجر شود.

عباسی اظهار داشت : وظیفه اصلی مجلس، قانون‌گذاری و نظارت بر عملکرد دولت است، نه پرداختن به حاشیه‌ها و مسائل فرعی است و باید وحدت و انسجام در مجلس برای حل مشکلات مردم وجود داشته باشد.

وی افزود : تغییر در هیئت رئیسه مجلس امری طبیعی است و نمایندگان جدید با دیدگاه‌های تازه می‌توانند در راس مجلس قرار بگیرند.

نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد : احتمال اینکه یک گروه به تنهایی ریاست مجلس را تعیین کند بعید است و اتحاد گروه‌ها برای این کار لازم است.

دیگر خبرها

  • اولویت اصلی مجلس دوازدهم مدیریت بحران گرانی باشد
  • مشکلات اقتصادی و معیشتی مهمترین دغدغه مردم است
  • عباسی: تضارب آرا در مجلس، طبیعی و لازم برای قانون‌گذاری بهتر است / وحدت در حل مشکلات و اقتدار نظام اولویت اصلی + فیلم
  • پیگیری لغو مصوبه «افزایش سن بازنشستگی» در مجلس آینده
  • رهبر انقلاب: در آموزش و پرورش مشکلات مادی، معیشتی، کاری و فضای آموزشی داریم
  • رهبر انقلاب: در مسئله آموزش و پرورش مشکلات مادی، معیشتی، کاری و فضای آموزشی داریم
  • جلسات دولت و مجلس برای اتخاذ تدابیر ارزی به کجا رسید؟
  • بهترین راه برای حمایت از کارگران اصلاح «قانون کار» است
  • مجلس با وجود مخالفت دولت با الحاق جدولی به بودجه ۱۴۰۳ موافقت کرد
  • آخرین نطق رشیدی کوچی در مجلس