Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-05-03@02:39:09 GMT

بیرانوند از لیست خرید بشیکتاش خارج شد

تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۰۵۶۷۸

بیرانوند از لیست خرید بشیکتاش خارج شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ در حالیکه طی روزهای اخیر خبرهای زیادی در خصوص حضور علیرضا بیرانوند در لیگ ترکیه و باشگاه بشیکتاش مطرح شد بود حالا یک سایت ترکیه ای خبر از خروج بیرانوند از لیست خرید بشیکتاش داده. 

سایت ترکیه‌ای «دوحولیه» مدعی شد از آنجایی که کاریوس، دروازه‌بان شماره «یک» عقاب‌های استانبول به مدت یک و نیم ماه به دور از میادین خواهد بود، عبدالله آوجی سرمربی بشیکتاش از مسئولان این باشگاه خواسته است تا از بین گزینه‌هایی همچون وُلکان باباجان، اِرتاچ اوزبیر، علیرضا بیرانوند و محمد شنگزر نسبت به جذب اوزبیر ترکیه‌ای اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ارتاچ اوزبیر 29 ساله در پایان فصل گذشته قرارادش با تیم ینی مالاتیا اسپور به پایان رسید و اکنون بازیکن آزاد محسوب می‌شود. به این ترتیب علیرضا بیرانوند از لیست خرید بشیکتاش خارج می‌شود.

43257

کد خبر 1287961

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: علیرضا بیرانوند باشگاه پرسپولیس نقل و انتقالات لیگ برتر خبرنگار باشگاه پرسپولیس ایالات متحده آمریکا فوتبال اروپا دونالد ترامپ بازیگران سینما و تلویزیون ایران گردشگری ایران و آمریکا مسکن اصولگرایان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۰۵۶۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید امیر الهامی از سایت پدافند هوایی شهید علایی گناباد

به گزارش روابط عمومی ارتش، امیر علیرضا الهامی جانشین نیروی پدافند هوایی ارتش، با حضور در منطقه پدافند هوایی شرق، ضمن بازدید از سایت شهید علایی گناباد، سامانه های پدافندی این سایت را مورد ارزیابی عملیاتی قرار داد.

امیر علیرضا الهامی در جمع فرماندهان و کارکنان این سایت پدافندی گفت: امروز پدافند هوایی ارتش در آمادگی بالای رزمی قرار دارد و متناسب با تهدیدات دشمنان، توان رزم خود را افزایش می دهد.

وی خاطرنشان کرد: این پیام را به مردم شریف کشور عزیزمان می‌دهیم که فرزندان جان بر کفشان در نیروی پدافند هوایی ارتش با تمام توان از مرزهای هوایی کشور حراست و پاسداری می کنند.

جانشین نیروی پدافند هوایی افزود: با توجه به تلاش شبانه روزی نیروهای مسلح به ویژه پدافند هوایی سرافراز امنیت خوبی در تمامی مرزهای هوایی کشور برقرار است.

امیر الهامی در پایان از اقدامات قابل توجه و جهادیِ این سایت پدافندی در حوزه طرح های عمرانی، رفاهی و خدماتی قدردانی کرد.

کد خبر 6093097 هادی رضایی

دیگر خبرها

  • ترکیب پرسپولیس و سپاهان مشخص شد/ بازگشت بیرانوند به دروازه
  • ترکیب پرسپولیس مقابل سپاهان مشخص شد/ بازگشت بیرانوند به دروازه
  • سوپرایز ویژه اوسمار برای سپاهان؛ بیرانوند وارد می‌شود؟
  • تیتر مورد علاقه هواداران پرسپولیس پیش از جدال سپاهان
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل سپاهان / کدام بازیکنان غایب هستند؟
  • افزایش خارجی‌های پرسپولیس مقابل سپاهان/ترکیب احتمالی سرخپوشان
  • سپاهانی ها باور نمی کنند! ؛ مورایس پیگیر وضعیت علیرضا بیرانوند
  • بازدید امیر الهامی از سایت پدافند هوایی شهید علایی گناباد
  • (عکس) استایل لش علیرضا بیرانوند در آستانه بازی با سپاهان
  • حمایت علیرضا بیرانوند از امیررضا رفیعی + عکس