Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-07@13:59:41 GMT

بیرانوند در پرسپولیس می‌ماند

تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۰۵۷۳۴

بیرانوند در پرسپولیس می‌ماند

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، علیرضا بیرانوند دروازه بان تیم ملی فوتبال ایران و باشگاه پرسپولیس، در گذشته از لیگ های ژاپن، ایتالیا، انگلیس و ... پیشنهاد داشت، اما پس از برگزاری جلسات متعدد با جعفر کاشانی، ایرج عرب و هیئت مدیره پرسپولیس تصمیم گرفت در این تیم بماند و در لیگ نوزدهم نیز با پیراهن سرخپوشان به میدان برود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیرو گلر اصلی سرخپوشان محسوب می‌شود و کالدرون (سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس) امیدوار است در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا از این بازیکن بهره ببرد.

روز گذشته (پنج شنبه) برخی رسانه‌های ترکیه‌ای خبر دادند که باشگاه بشیکتاش ترکیه در پی مصدومیت کاریوس، دروازه‌بان آلمانی خود، وضعیت چند دروازه‌بان از جمله علیرضا بیرانوند را زیرنظر دارد و ممکن است این دروازه‌بان ایرانی را که ارزشش در بازار نقل‌وانتقالات چهار میلیون یورو است، را به خدمت بگیرد.

البته ساعتی پیش رسانه ترکیه‌ای مدعی شد عبدالله آوجی، سرمربی بشیکتاش از مسئولان این باشگاه خواسته است تا از بین گزینه‌هایی همچون وُلکان باباجان، اِرتاچ اوزبیر، علیرضا بیرانوند و محمد شنگزر نسبت به جذب اوزبیر ترکیه‌ای اقدام کنند و با این وجود لژیونرشدن بیرو منتفی و او در پرسپولیس خواهد ماند.

اوزبیر ۲۹ ساله در پایان فصل گذشته قرارادش با تیم ینی مالاتیا اسپور به پایان رسید و اکنون بازیکن آزاد محسوب می‌شود.

بیشتر بخوانید:

زمان حضور مهاجم خارجی پرسپولیس در تهران مشخص شد

پرسپولیسی‌ها فردا قراردادشان را ثبت می‌کنند

سرخپوشان جوان در پرسپولیس می‌مانند

انتهای پیام/

آخرین اخبار از باشگاه پرسپولیس

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی باشگاه پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۰۵۷۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زوج دفاعی پرسپولیس احیا شد

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس در نیم فصل دوم لیگ برتر عمل کرده دفاعی بسیار خوبی داشته و همین امر باعث شده آنها با ۱۳ گل خورده و بهتر از استقلال عنوان برترین خط دفاعی لیگ را تا پایان هفته بیست و پنجم از آن خود کنند.

نکته مهم در مورد خط دفاعی پرسپولیس  این است که آنها در نیم فصل دوم تنها در  دو بازی برابر فولاد و آلومینیوم دروازه‌شان را باز شده دیدند که هر دو بار روی اشتباهات دروازه‌بان و خط دفاعی‌شان این اتفاق افتاده است.

پس از بازی فولاد شاگردان اوسمار در شش بازی متوالی موفق به کلین شیت شدند. جالب اینکه از این شش کلین شیت سه‌تای آن با دروازه‌بانی امیررضا رفیعی، دروازه‌بان ۲۲ ساله آکادمی سرخ‌ها به ثبت رسیده که او در غیاب علیرضا بیرانوند در لیگ برتر عملکرد خوبی از خود نشان داد.

پرسپولیس که بسیار برای رسیدن به صدر جدول تلاش می‌کند امیدوار است همین روند را در پنج بازی باقی مانده نیز حفظ کنند و حداقل گل خورده را به ثبت برسانند.

سرخ‌های این روزها در خط دفاعی خود دو مدافع آماده یعنی گئورگی گولسیانی و حسین کنعانی را دارند که علاوه بر وظایف دفاعی یکی از امیدهای پرسپولیس برای گلزنی نیز هستند چرا که هر یک در این فصل ۵ گل به ثمر رسانده‌اند.

در هر حال پرسپولیس آمار فوق العاده‌ای از جهت گل نخوردن در بازی‌های متوالی ثبت کرده و با بسته ماندن دروازه‌اش مقابل نساجی در ورزشگاه وطنی می‌تواند به آمار ۷ بازی کلین شیت متوالی در لیگ برتر دست پیدا کند. در ثبت این آمار فوق‌العاده درخشش زوج دفاعی احیا شده پرسپولیس تاثیر زیادی داشته است.

دیگر خبرها

  • قول می دهم این پرسپولیس قهرمان می شود/ این استقلال شکل قهرمانی نیست
  • اخراج سروش رفیعی مقابل نساجی درست بود؟
  • مورایس: بیرانوند و کنعانی زادگان که ستاره نیستند، فقط ما ستاره داریم!
  • احترام نظامی بیرانوند به هواداران پرسپولیس / فیلم
  • کنایه سپاهانی ها به پرسپولیس با اشاره به ماجرای دانیال اسماعیلی فر و علیرضا بیرانوند
  • پرسپولیس باید مراقب استاد حاشیه باشد | دروازه‌بانی جذب کنید که ندانیم بیرانوند فیکس است
  • سرمربی پرسپولیس و بهترین تعریف از گل شهاب!
  • کشدارترین حواشی قبل از بازی پرسپولیس و سپاهان بی‌تاثیر بود؛ بدون دست هم می‌توانست بازی کند!
  • زوج دفاعی پرسپولیس احیا شد
  • چهره مصمم بیرانوند برای ادامه درخشش در لیگ