Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-27@18:24:54 GMT

دشمن تغییر سبک زندگی ایرانی را هدف قرار داده است

تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۰۵۸۳۸

دشمن تغییر سبک زندگی ایرانی را هدف قرار داده است

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام عبدالحسین شوشتری نسب  پنجشنبه شب در آیین دومین سالگرد شهادت پاسدار شهید محمد تاجبخش از شهدای مدافع حرم در مصلای امام خمینی(ره) گتوند ، به تلاش دشمن برای تغییر سبک زندگی ایرانی اسلامی از طریق شبکه های ماهواره ای و فضای مجازی اشاره کرد و افزود: در ازدواج جوانان و فرزند آوری آسیب دیده ایم و باید مراقب باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت: به دشمن تکیه نکنید بلکه باید به توان داخلی و قدرت لایزال الهی توکل، و به توان داخلی تکیه کنیم.
حجت الاسلام شوشتری نسب افزود: دشمن امروز بیکار ننشسته است و از این شهادت ها می ترسد و می خواهد راه شهادت را کور کند.
وی در ادامه با بیان اینکه باید یاد و خاطره شهدا همیشه گرامی داشته شود، اضافه کرد: رهبر معظم انقلاب تاکید دارند یاد شهدا را زنده نگه دارید که این فضیلت از شهادت کمتر نیست، لذا باید یادواره های شهدا برگزار شود تا این نسل و نسل آینده از رفتار، اخلاق و رشادت های شهدا شناخت پیدا کنند.
فرمانده سپاه شهرستان گتوند نیز در این آیین با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای ایران اسلامی گفت: آن چیزی که امروز باعث امنیت و رفاه در کشور ما شده خون پاک شهداست.
سرگرد حسن محمودی افزود: امروز به برکت خون پاک جوانان مومن و انقلابی نظام مثل شهید مدافع حرم محمد تاج بخش، دشمن جرات نزدیک شدن به حریم ایران را ندارد؛ لذا همه جبهه استکبار یک جنگ اقتصادی ناجوانمردانه تمام عیار را ضد مردم و نظام جمهوری اسلامی ایران آغاز کرده است.
وی به تحرکات دشمن در منطقه اشاره کرد و گفت: دشمن در نبرد نظامی و در هیچ سطحی توانایی مقابله و رویارویی با جمهوری اسلامی ایران را ندارد.
رییس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان گتوند نیز در حاشیه این آیین در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه این یادواره با مشارکت بنیاد شهید و سپاه شهرستان گتوند برگزار شد، گفت: شهید مدافع حرم محمد تاج بخش چهارمین شهید از خانواده تاج بخش در گتوند است که خصوصیات اخلاقی بارزی داشت و نماز اول وقت و کمک به فقرا از خصوصیات این شهید بود.
محمد رضا تاج بخش افزود: این شهید گرانقدر همیشه در کارهای خیر پیشقدم بود و در دوران مربیگری پیش از شهادت، خدمات زیادی به شاگردان خود داد، که برای جوانان و نوجوانان یک الگو بود.
وی ادامه داد: دیدار با خانواده های شهدا و پیگیری مشکلات بیکاری، درمان ، مسکن و دیگر مشکلات خانواده های شهدا، برگزاری یادواره های شهدا، ساماندهی مزار شهدا و برگزاری مسابقات فرهنگی ورزشی از جمله برنامه های بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان گتوند است.
به گزارش ایرنا، در این آیین فرماندار، امام جمعه، نماینده مردم شوشتر و گتوند در مجلس شورای اسلامی، جمعی از مسئولان و فرماندهان نظامی و انتظامی منطقه، خانواده های شهدا، جانبازان و ایثارگران، و اقشار مختلف مردم حضور داشتند.

پخش سرود ملی و کلیپ شهید، مداحی و دکلمه از جمله برنامه های این آیین بود.
شهید محمد تاج بخش متولد ۱۶ تیر ۱۳۶۸ گتوند ، مرداد سال ۱۳۹۶ در دفاع از حرم اهل بیت (ع) و حرم حضرت زینب (س) در رویارویی با گروه های تکفیری و در پاتک دشمن در منطقه عملیاتی تدمر سوریه در سن ۲۸ سالگی به درجه شهادت نایل آمد.
۷۴۶۷ / ۶۰۳۷

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر تحریم ظریف ازدواج ایران اسلامی بنیاد شهید و امور ایثارگران سبک زندگی نظام جمهوری اسلامی ایران قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر تحریم ظریف امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۰۵۸۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خون شهدا ضامن بقای انقلاب اسلامی است

به گزارش خبرنگار مهر، سرتیپ دوم آزاده جانباز داود نظام اسلامی شامگاه چهارشنبه در مراسم گرامیداشت خادم الشهدا شهید محمد سلیمانی با اشاره به اینکه دشمن امکان آسیب رساندن به این انقلاب و نظام را ندارد، اظهار کرد: چرا که خون شهدا ضامن بقای انقلاب اسلامی ایران است.

وی با بیان اینکه شهید محمد سلیمانی یکی از جوانان فعال در عرصه انقلاب بود، افزود: افرادی چون شهید سلیمانی ضمن جانفشانی با خدا معامله کردند و چراغ راه شدند لذا آرامش امروزمان را از برکت خون شهدا داریم.

امیر اسلامی پیشرفت‌های دفاعی و نظامی کشور را مدیون رشادت و دلیرمردی شهدا و جانبازانی دانست که آینده کشور را به نفع شخصی خود ترجیح دادند، ادامه داد: عزت و سربلندی ایران در زمان دفاع مقدس با حداقل امکانات نظامی به دست آمد.

وی با اشاره به اینکه ابرقدرت‌ها گفته‌اند شما دست از سیستم دفاعی موشکی تان بردارید تا با شما مذاکره کنیم، گفت: اگر ما از نظر تسلیحات نظامی قوی نبودیم امروز چگونه می‌توانستیم جواب گستاخی اسرائیل و ابرقدرت‌ها را بدهیم.

امیر سلامی اضافه کرد: اسرائیل کودک کش آنقدر گستاخ شده که جوانان و دانشمندان هسته‌ای چون احمدی روشن، علی محمدی ما را چه در قلب تهران چه در سوریه به شهادت می‌رساند و با بی شرمی تمام مسؤولیت ترور آنان را بر عهده می‌گیرد.

رئیس شورای ایثارگران قرارگاه اجرایی گام دوم انقلاب اظهار کرد: اگر درایت و آینده نگری رهبر انقلاب نبود چگونه می‌توانستیم جواب ابرقدرت‌ها یی که برای حمله به کشور ما لحظه‌ای درنگ نداشتند می‌دادیم.

وی به شب عملیات غرورآفرین «وعده صادق» اشاره کرد و ادامه داد: این اقتدار و قدرت موشکی ایران یک هشدار به کشورهای ابر قدرت و یک نقطه امن برای جهان اسلام و کشورهای اطراف ایران ایجاد کرد.

امیر سلامی با بیان اینکه دنیا اعلام کرد که ایران سالگرد چهل سالگی خود را جشن نخواهد گرفت، تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب تیر خلاص بر پیکره استکبار وارد کرد و بیانیه گام دوم انقلاب را ابلاغ نمودند که همگان امروز دور اندیشی، هوش، جسارت حضرت آقا را مشاهده می‌کنیم.

گفتنی است، شهید محمد سلیمانی ۸/ ۱/ ۱۳۶۶ در شهرستان رودسر و در خانواده‌ای متدین و عاشق اهل بیت (ع) متولدشد و ۱۳۸۹/۱/۶ در سن ۲۳ سالگی در میشداغ به عنوان مسؤول تدارکات یگان اعزامی بسیج به شهادت رسید، محل دفن این شهید گرانقدر در گلزار شهدا رودسر می‌باشد.

کد خبر 6088230

دیگر خبرها

  • تشییع و تدفین چهار شهید گمنام در ایام شهادت امام صادق(ع) در استان کرمان
  • نمایشگاه شهدا سمنان برای بازدید رهبر معظم انقلاب آماده می‌شود
  • روایت شاهدان عینی از لحظات درگیری و شهادت حمیدرضا الداغی + فیلم
  • حادثه‌ای که زندگی ژوزه را تغییر داد؛ مورایس چگونه مسلمان شد
  • نیم نگاهی به زندگی شهید محمد سهرابی‌ثانی
  • یادواره سردار شهید سیدمعروف ایرانی در صومعه سرا
  • ایران در غرب آسیا کشوری تصمیم‌ساز است
  • تغییر معادله قدرت با عملیات موفقیت آمیز «وعده صادق»
  • دشمن با اقتدار تنبیه شد
  • خون شهدا ضامن بقای انقلاب اسلامی است