Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهردار منطقه ۱۱ با تاکید بر اینکه برای ساماندهی دستفروشان تمهیداتی در نظر گرفته شده، گفت: دستفروشان نیازمند، دارای معلولیت و بانوان سرپرست خانواده در صورت ارائه اسناد، به شرکت ساماندهی مشاغل معرفی و در بازارچه‌های رسمی شهری فعالیت می‌کنند.

به گزارش ایسنا، نصراله آبادیان در خصوص آخرین اقدامات انجام شده در قالب طرح «انضباط شهری» گفت: با توجه به درخواست های شهروندان، کسبه و هنرمندان مبنی بر اجرای طرح انضباط شهری در محور چهارراه ولی عصر(عج)، جمهوری، لبافی نژاد و پیرامون تئاتر شهر و پارک دانشجو، پیگیری هایی انجام شد و توانستیم مصوبه شورای تأمین را دریافت کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس آن نهادهای مربوطه موظف به اجرای طرح انضباط شهری به صورت مستمر شدند.

وی با اشاره به معضلات به وجود آمده پیرامون تئاتر شهر که به فضای فرهنگی و هنری این مجموعه آسیب‌های اجتماعی وارد کرده بود، افزود: این طرح با هدف رفع معضلات بساط گستری خیابان ولی عصر (عج) و تئاتر شهر انجام شد. همچنین پیگیری و تلاش کسبه در خصوص اجرای طرح انضباط شهری در چهارراه ولی عصر (عج) و محدوده تئاتر شهر موثر بوده است. لازم است این همکاری و حمایت همچنان ادامه داشته باشد و ما هم تلاش داریم نسبت به آرام سازی خیابان برای رفت و آمد شهروندان و رضایت صاحبان مشاغل اقدام کنیم.

شهردار منطقه ۱۱ با اشاره به اهمیت حفظ چهره فرهنگی و هنری پیرامون تئاتر شهر و خیابان ولی عصر(عج) که به عنوان طولانی‌ترین خیابان خاورمیانه و یکی از زیباترین مناظر شهری است، افزود: اجرای این طرح بازگشت امنیت و آرامش را در این محدوده به همراه داشته است و موجب شد تا هنرمندان و مدیران تماشاخانه‌ها از اجرای این طرح تقدیر کنند.

آبادیان با تاکید بر اینکه برای پیشگیری از آسیب به دستفروشان تمهیدانی در نظر گرفته شده است، گفت: دستفروشان نیازمند و یا دارای معلولیت یا بانوان سرپرست خانواده در صورت ارائه اسناد، به شرکت ساماندهی مشاغل معرفی و در بازارچه‌های رسمی شهری فعالیت می‌کنند.

وی عنوان کرد: بر اساس توافق‌های صورت‌ گرفته میان مجموعه تئاتر شهر، شهرداری تهران و اداره کل هنرهای نمایشی، علاوه بر تداوم طرح «انضباط شهری» در محدوده چهارراه ولیعصر (عج)، نمایش‌های میدانی به‌صورت پیوسته در تمامی طول سال در این فضا اجرا می‌شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: دستفروشان ولی عصر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۰۵۹۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتفاقات ورزشگاه‌ها به کرامت بانوان خدشه وارد کرد/ ظرف یک هفته گزارش دهید

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، در نامه کیومرث هاشمی خطاب به رئیس فدراسیون فوتبال آمده است: همانطور که مطلع هستید موضوع امکان حضور بانوان محترم علاقه‌مند فوتبال در ورزشگاه‌های کشور در شرایطی مورد موافقت مراجع تصمیم‌گیرنده قرار گرفت که فدراسیون فوتبال به عنوان متولی فوتبال کشور و همچنین باشگاه‌های حرفه‌ای فوتبال در جهت بهبود زیرساخت‌ها، ساماندهی هر چه بهتر هواداران زن و مرد و همچنین ارتقای جو اخلاقی و فرهنگی حاکم بر استادیوم‌های فوتبال تلاش کنند که متاسفانه نه تنها شاهد بهبود شرایط فرهنگی حاکم بر ورزشگاه‌های فوتبال نیستیم، بلکه شاهد بروز و ظهور صحنه‌ها و اتفاقاتی هستیم که هرگز در شان هواداران ایرانی نبوده و متاسفانه رفتار برخی هوادارنماها زمینه ایجاد خدشه بر منزلت و کرامت زن ایرانی را نیز فراهم کرده است که رصد و کنترل این افراد معدود وظیفه باشگاه‌هاست.

بیشتر بخوانید: وزیر ورزش به تغییر نام استقلال واکنش نشان داد

معتقدم بروز این نوع حوادث، ناشی از فقدان برنامه جامع فرهنگی برای بهبود جو حاکم بر ورزشگاه‌های فوتبال و همچنین ناشی از کم‌توجهی برخی باشگاه‌های فرهنگی ورزشی فوتبال کشور است که متأسفانه لفظ «فرهنگی» را به عاریه یدک کشیده و فاقد اهتمام لازم برای ساماندهی هواداران خود هستند. بر همین اساس باید تاکید نمایم مشاهده این نوع اتفاقات که دل مردم علاقمند به ورزش‌ کشور را نیز به درد آورده، به هیچ عنوان برای مجموعه ورزش کشور قابل قبول نبوده و همانطور که بارها تأکید نموده‌ام؛ «ورزش بدون ارزش برای نظام جمهوری اسلامی ایران فاقد اعتبار است.»

در همین راستا شایسته است با استفاده از ظرفیت قانونی در فدراسیون فوتبال، محرومیت خاطیان و همچنین ارسال گزارش آسیب‌شناسی با محوریت بررسی علل وقوع حوادث اینچنینی ظرف یک هفته، تدابیر لازم جهت ساماندهی دائمی هواداران با رویکرد قبول مسئولیت از سوی باشگاه‌ها پیش‌بینی شده و مراتب برنامه‌ریزی‌های عملیاتی در اسرع وقت به این وزارتخانه منعکس شود.

بدیهی است معاونت قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان، تحقق این ماموریت مهم را تا اخذ نتایج ملموس با جدیت هر چه تمام‌تر پیگیری خواهد کرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1229423 برچسب‌ها ورزش

دیگر خبرها

  • اجرای ۱۵ طرح عمران شهری در سلماس 
  • اتفاقات ورزشگاه‌ها به کرامت بانوان خدشه وارد کرد/ ظرف یک هفته گزارش دهید
  • اتفاقات رخ داده در ورزشگاه‌ها به کرامت بانوان خدشه وارد کرد
  • اتفاقات رخ داده در ورزشگاه‌ها به کرامت بانوان خدشه وارد کرده است
  • اجرای طرح بیمه عشایر در شهرستان بدره
  • اجرای عمومی تئاتر‌های جشنواره رضوی گامی موثر است/ ماجرای عشقی عجیب
  • اجرای عمومی تئاترهای جشنواره رضوی گامی موثر است/ ماجرای عشقی عجیب
  • آیا کودکستان‌های کشور رتبه بندی می‌شوند؟
  • بازگویی مشکلات و دغدغه‌های روز جامعه اولویتم در اجرای نمایش است
  • ساماندهی ۹۰ تن نخاله ساختمانی با اجرای یک پویش در استان مرکزی