Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@16:24:13 GMT

دو خبر از شهرستان رضوانشهر

تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۰۶۷۳۳

دو خبر از شهرستان رضوانشهر

به گزارش روز جمعه خبرنگار ایرنا قربان خوشحال معاون فرماندار رضوانشهر در جلسه شورای هماهنگی هفته دولت گفت: طی هفته دولت امسال در این شهرستان تعداد ۶۰ پروژه عمرانی مختلف و طرح های اشتغالزایی با اعتبار ۲۲۲میلیاردو ۹۶۱ میلیون ریال افتتاح و به بهره برداری می رسد.

 وی افزود: در حوزه اشتغال و سرمایه گذاری نیز تعداد ۲۰ طرح اشتغالزایی شامل طرح های تولیدی، صنعتی، کشاورزی، شیلات، گردشگری و طرح بوم گردی با ظرفیت اشتغال ۷۲ نفر به صورت مستقیم و با اعتبار ۶۴ میلیارد و ۱۵۰ میلیون ریال به بهره برداری خواهد رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 خوشحال با اشاره به طرح های برق رسانی در مناطق مختلف رضوانشهر و پره سر افزود: در حوزه برق رسانی شامل احداث، اصلاح شبکه و رفع ضعف برق با اعتبار بالغ بر ۳۶ میلیاردو ۱۶۷ میلیون ریال هزینه شده است. 

 معاون فرماندار رضوانشهر همچنین ضمن اشاره به اقدامات صورت گرفته در حوزه مختلف  گفت: در حوزه مسکن مدد جویی به تعداد ۵۰ واحد، آب روستایی، آب شرب شهری، خدمات شهری از سوی شهرداری های رضوانشهر و پره سر، اجرای آسفالت بافت روستایی، بهداشت و درمان، ساختمان دهیاری، منابع طبیعی و آبخیز داری نیز مبلغ ۱۲۲ میلیاردو ۶۴۴ میلیون ریال هزینه شده است.

تجلیل از خبرنگاران رضوانشهر 

سرهنگ پاسدار سیدجلیل قاسمی فرمانده سپاه رضوانشهر در دیدار با خبرنگاران و اصحاب رسانه افزود: خبرنگاران عزیز باید افتخار کنند که منعکس کننده مشکلات جامعه و زبان گویای مردم هستند و با به دوش کشیدن این رسالت مهم، کمک بزرگی در جهت رفع کاستی می کنند.

وی ضمن تشکر از زحمات قشر فرهیخته خبرنگاران بیان کرد: شهرت خبرنگار برگرفته از قلم اوست که خداوند نیز در قرآن به آن سوگند یاد کرده و استفاده درست از آن در راه اعتلای دستورات الهی و بیان مشکلات جامعه از مهمترین رسالت خبرنگاران محسوب می شود.

فرمانده سپاه رضوانشهر با اشاره به وجه اشتراک بین معلم و خبرنگار گفت: مهمترین وجه اشتراک بین معلم و خبرنگار در جامعه این است که هردو قشر عزیز برای جامعه دلسوزی می کنند و در راستای دانایی و اطلاع رسانی در کشور تلاش می کنند.

 حضور در گلزار شهدا و گلباران قبور مطهر شهیدان و برگزاری مسابقه تیراندازی از برنامه های سپاه رضوانشهر برای خبرنگاران این شهرستان بود.

 شهرستان رضوانشهر با حدود ۸۰ هزار نفر جمعیت، ۱۲۰ روستا و ۸۱۰ کیلومتر مربع وسعت جغرافیایی در ۷۰ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع شده است.

۷۲۹۳ /۲۰۰۷/

منبع: ایرنا

کلیدواژه: رضوانشهر گیلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۰۶۷۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز احداث محور ارتباطی روستا‌های شمالی دهاقان به مهیار

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ مصطفی خضری معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری اصفهان گفت: در سفر یک روز به شهرستان دهاقان طرح برق رسانی به منطقه آستانه بودجان به طول ۱۰ کیلومتر و با بیش از ۱۵۰ میلیارد ریال هزینه به بهره برداری رسید و احداث مرحله دوم آن به طول ۵ کیلومتر و اعتباری بیش از ۱۰۰ میلیارد ریال نیزآغاز شد.


در این مراسم ساختمان شماره ۲ فرمانداری شهرستان دهاقان، ساختمان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان به صورت رسمی افتتاح و همچنین واحد تولیدی بخاری صنعتی با اعتبار ۱۵۰ میلیارد ریال و مساحت ۶۱۰۰ متر مربع نیز افتتاح شد.

دیگر خبرها

  • ۵ سارق ۵۰ میلیارد ریال از کاشانی‌ها سرقت کردند
  • ۲۰۰ میلیارد ریال از حقوق دولتی معادن برای عمران خواف تخصیص یافت
  • محکومیت ۱.۵ میلیاردی قاچاقچی سوخت در دماوند
  • ۲۰۰ میلیارد ریال تسهیلات تعاونی‌ در سبزوار پرداخت شد
  • ۶۰ میلیارد ریال برای ذخیره‌سازی آب شرب خواف تخصیص یافت
  • خسارت ۲ هزار و ۲۰۰ میلیارد ریالی به زیربخش‌های کشاورزی
  • طرح نهضت ملی مسکن رضوانشهر در مرحله صدور پروانه
  • آغاز احداث محور ارتباطی روستا‌های شمالی دهاقان به مهیار
  • ۸۰ هزار میلیارد ریال طرح عمرانی آماده بهره‌برداری در گناباد است
  • بیش از ۸۴۰ میلیون ریال تراکنش مازاد نانوایی ها بازگردانده شد