Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-27@23:41:12 GMT

خانه عقد یزد افتتاح شد

تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۰۶۹۷۹

خانه عقد یزد افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری برنا از یزد، احمد طالبی معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان یزد در آیین افتتاح خانه عقد که با حضور سیدمحمدرستگاری فرماندار شهرستان یزد و مسعود شریعتی مدیرکل ورزش و جوانان استان برگزار شد؛  با بیان اینکه این خانه توسط شبکه فعالان ازدواج، خیران ازدواج و اداره کل ورزش و جوانان استان یزد تجهیز شده است، عنوان کرد: با تمهیدات اندیشیده شده، در خانه عقد تمام خدمات عقد از جمله سفره عقد، عاقد و ثبت رسمی عقد به طور رایگان به زوجین ارائه می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


طالبی در ادامه تصریح کرد: این خانه با هدف تسهیل ازدواج جوانان همزمان با هفته ازدواج و با حضور اعظم کریمی، مدیرکل برنامه ریزی و توسعه اجتماعی جوانان وزارت ورزش و جوانان در خیابان مهدی (عج) افتتاح شد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ازدواج مدیرکل ورزش و جوانان معاون وزارت ورزش و جوانان یزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۰۶۹۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح و راه‌اندازی ۳ خانه بهداشت در میناب

ایسنا/هرمزگان مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان میناب از افتتاح و راه‌اندازی سه خانه بهداشت در شهرستان میناب در هفته سلامت خبر داد.

 محمد احمد پور امروز ۷ اردیبهشت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در راستای توسعه شبکه بهداشت و حوزه سلامت شهرستان میناب و به منظور تامین سلامت و افزایش مناطق تحت پوشش خدمات بهداشتی، خانه بهداشت چاه حسین و خانه بهداشت تم ملنتکی از توابع بخش توکهور هشتبندی و خانه بهداشت چاه اسماعیل از توابع بخش مرکزی این شهرستان افتتاح و راه‌اندازی شد.

وی افزود: با راه‌اندازی خانه بهداشت‌های مذکور مردم منطقه می‌توانند از خدمات اولیه بهداشت و درمان از جمله مراقبت از خانم‌های باردار، شیرخواران، کودکان و سایر گروه‌های سنی در این خانه بهداشت‌ها بهرمند شوند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان میناب ادامه داد: همچنین افراد از نظر فشار خون، بیماری‌های قلبی عروقی، دیابت، سرطان‌ها و سایر بیمارها در مرحله اولیه  پایش و مراقبت ‌شوند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ۲۰ درصد امکانات دستگاه‌های دولتی در اختیار زوج‌های جوان قرار گیرد
  • افتتاح گود زورخانه شهید ابراهیم هادی در مصلای اردبیل
  • ابراز امیدواری مدیرکل ورزش استان برای افزایش سهمیه‌های المپیکی
  • کاهش سرقت درچناران با جمع آوری معتادان متجاهر
  • افتتاح و راه‌اندازی ۳ خانه بهداشت در میناب
  • پرداخت ۱۶۰ هزار میلیارد تومان وام ازدواج پارسال در کشور
  • تشکیل ستاد وصال شیرین در راستای تسهیل ازدواج جوانان در کشور
  • وام ازدواج ۸۸.۵ درصد متقاضیان قمی پرداخت شده است
  • ثبت نام جام هواداری تمدید شد
  • سانحه رانندگی برای معاون اداره کل ورزش هرمزگان