Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-27@20:12:29 GMT

تونل آذر جیرفت جبالبارز باز و تردد جریان دارد 

تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۰۷۰۳۱

تونل آذر جیرفت جبالبارز باز و تردد جریان دارد 

اکبر سلیمانی، گفت: یک دستگاه اتوبوس حامل ۲۵ نفر مسافر در خروجی تونل آذر در محور جبالبارز در پی بروز نقص فنی آتش گرفت و یکی از لاین های محور جیرفت - جبالبارز مسدود شد که به همت اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان جیرفت این محور هم اکنون باز است.

« اکبر سلیمانی » در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان جنوب، گفت: یک دستگاه اتوبوس حامل ۲۵ نفر مسافر در خروجی تونل آذر در محور جبالبارز در پی نقص فنی، شامگاه گذشته در آتش سوخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان جیرفت، افزود: این اتوبوس که از مبدا بندرعباس به زاهدان از مسیر جیرفت_جبالبارز در حال حرکت بود پس از خروج از تونل آذر دچار آتش سوزی از قسمت جلو آتش گرفت.

سلیمانی، ادامه داد: به دنبال شدت گرفتن آتش سوزی، مسافران و راننده اتوبوس را ترک کرده و ااتوبوس کاملا در آتش سوخت.

وی، بیان داشت: آتش سوزی اتوبوس ولوو از قسمت جلو و در محل باطری رخ داده است که نظریه کارشناسان در این زمینه به زودی اعلام می شود.

سلیمانی، با اشاره به مسدود شدن یکی از لاین های محور جیرفت _ جبالبارز به مدت ۳ ساعت، ابراز داشت: به محض اطلاع مرکز مدیریت راه های اداره کل راهداری و جمل و نقل جاده ای جنوب کرمان از وقوع این حادثه، گشت راهداری به محل اعزام و این لاین با استفاده از گریدر راهداری بازگشایی و در حال حاظر مسیر از ۲ لاین باز و تردد روان است.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان جیرفت، عنوان کرد: ماه گذشته نیز یک دستگاه اتوبوس در این محور دچار حریق و کاملا در آتش سوخت.
وی، ضمن درخواست از مدیران فنی شرکت های حمل و نقل مسافر، افزود: مدیران فنی شرکت هایا حمل و نقل قبل از حرکت وسائل نقلیه عمومی با حساسیت ویژه موارد فنی به ویژه در اتوبوس ها را چک و سپس اجازه حرکت وسائل تقلیه را صادر کنند.

وی، از تعدد بروز نقص فنی برای اتوبوس هایی که به صورت عبوری از این شهرستان تردد می کنند، خبر داد و اضافه کرد: به طور متوسط ماهانه بیش از ۷ مورد نقص فنی برای اتوبوس ها در این محور حادث می شود که به علت کوهستانی بودن منطقه و شبب نسبتا زیاد می تواند مخاطرات زیادی را به دنبال داشته باشد.

پایان پیام/586

منبع: شبستان

کلیدواژه: روز خبرنگار خبرگزاری شبستان خبرنگار خراسان جنوبي مراسم گرامیداشت روز خبرنگار کانون های فرهنگی هنری مساجد روزنامه کانون های مساجد آتش سوزی اتوبوس ولوو آتش سوزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۰۷۰۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انسداد برخی از محور‌های مواصلاتی در خراسان جنوبی



به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، رئیس پلیس راه استان خراسان جنوبی گفت: همچنین تردد در محور‌های دیهوک به طبس بعد از پیچ پل اصفهک به سمت بیرجند بعلت تخریب بخشی از بدنه راه و و محور "چاهداشی به دهسلم" فقط یک لاین با احتیاط کامل امکان پذیر است.

سرهنگ رضایی از مسافران و رانندگان خواست قبل از حرکت از وضعیت راه‌ها مطلع و تا اطلاع بازگشایی این مسیرها، از تردد در آن خودداری کنند.

دیگر خبرها

  • بازداشت مردی که با زنجیر به مسافران اتوبوس حمله کرد
  • ثبت بیش از ۶۵ میلیون تردد در جاده‌های ایلام
  • ممنوعیت تردد موتورسیکلت در تونل‌های شهری
  • تردد موتورسیکلت از تونل‌های شهری ممنوع است
  • خطر ریزش‌سنگ در محور گنجنامه - تویسرکان
  • خطر ریزش‌سنگ در محور گنجنامه- تویسرکان
  • تردد موتورسیکلت از تونل‌های شهری ممنوع است/ ترافیک صبحگاهی تهران چگونه بود؟
  • آغاز پروژه گازرسانی به میجان از توابع جبالبارز
  • جزئیات پرداخت تسهیلات ارزی برای واردات اتوبوس
  • انسداد برخی از محور‌های مواصلاتی در خراسان جنوبی