Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، امیر مهدی علوی سخنگوی فدراسیون فوتبال کشورمان درباره آخرین شایعات زمان آغاز لیگ برتر فوتبال کشورمان گفت: به هیچ عنوان نمی توانم با توجه به پروتکل های میان سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال زمان آغاز لیگ برتر فوتبال را اعلام کنم.

علوی درباره با برگزاری برخی از بازی‌های لیگ برتر بدون حضور تماشاگر اظهار داشت: اگر ۵ و یا ۶ ورزشگاه آمادگی داشته باشند در این صورت تیم‌های که در ورزشگاه‌های خود امکانات لازم را ندارند باید به شهر‌های دیگر رفته و دیدار‌ها را بدون حضور تماشاگرانشان برگزار کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علوی ادامه داد: در سال ۸۰ زمانی که فوتبال کشورمان حرفه‌ای شد حاشیه‌های بسیاری درباره با بلیت فروشی و ناهنجاری‌ها مطرح شد که این مسئله در فوتبال دنیا هم رخ داده است، اما آن‌ها توانسته اند راه کار‌هایی را یافته و آن‌ها را عملی کنند. برای مثال در دیدار بین تیم‌های لیورپول و یوونتوس این اتفاقات انجام شد، اما پس از آن مشخص شد که تماشاگران تیم لیورپول باعث این اتفاقات بوده اند و امنیت ورزشگاه را در نظر نگرفتند و یا حتی در دیدار تیم‌های لیورپول و ناتینگهام فارست، ۹۶ نفر فوت شدند که دلیل اصلی آن نبود امنیت بود و همین موضوع باعث شد تا بفهمند باید ظرفیت واقعی ورزشگاه هایشان مشخص شود.

سخنگوی فدراسیون فوتبال کشورمان افزود: اگر لیگ برتر را ۱۰ مرداد برگزار می‌کردیم در حال حاضر به هفته دوم رقابت‌ها رسیده بودیم، اما آیا مسیر شروع و پایان این مسابقات شاهد اتفاقات سخت افزاری بودیم؟ در حال حاضر اتفاقات خوبی رخ داده و شاهد آن هستیم که صندلی‌های ورزشگاه‌های پارس جنوبی جم نصب شده و این اتفاقات همچنین در ورزشگاه‌های نساجی مازندران، نقش جهان اصفهان، آزادی تهران و سایر ورزشگاه‌های ایران در حال انجام شدن است.

علوی در پایان تصریح کرد: این فرآیند باعث خواهد شد تا در خصوص اتفاقات در آینده قضاوت شود. فوتبال ما در این سال‌ها از لحاظ فنی پیشرفت خوبی داشته است، ولی ترمیم ورزشگاه‌ها انجام نشده و که باید ما این موضوعات را پیگیری کرده و در راستای آن اقدام کنیم. گام بعدی هم حضور باشگاه‌ها در بحث برگزاری بازی‌های لیگ و هنجارها است که این مسئله به ریاست حیدر بهاروند رئیس سازمان لیگ انجام شده و حتما سال آینده از تماشای فوتبال لذت خواهیم بود.

بیشتر بخوانید:

سروش رفیعی به شهرخودرو پیوست

ناصحی: حتما مشکل شهرخودرو من بودم/ گل‌محمدی من را نخواست

خیلی هم بد نشد که اردوی خارجی نرفتیم/ فقط نصب گیت‌های ورودی ورزشگاه امام رضا (ع) باقی مانده‌ است

انتهای پیام/

صحبت های علوی درباره با زمان آغاز لیگ برتر فوتبال 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی فدراسیون فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۰۷۱۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ممنوعیت ورود بانوان به ورزشگاه امام خمینی(ره) اراک

دبیرکل هیئت فوتبال استان مرکزی از ممنوعیت ورود بانوان به ورزشگاه ۱۵ هزار نفری امام خمینی(ره) اراک به دلیل مشکلات استانداردی در ورزشگاه خبر داد. - اخبار استانها -

محسن صادقی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در اراک، با اشاره به ممنوعیت ورود بانوان به ورزشگاه امام خمینی(ره) اراک اظهار داشت: شهر اراک از جمله شهرهایی بود که با مجوزهای سازمان لیگ درب ورزشگاه ها را به روی بانوان باز کرد و تلاش شد با همکاری هیات فوتبال، اداره کل ورزش و جوانان، فراجا، باشگاه آلومینیوم زمینه حضور امن و مطلوب بانوان را فراهم آوریم و جزو نخستین شهرهای کشور برای حضور بانوان علاقمند به فوتبال بودیم چراکه نگاه ما به این بود باید بانوان نیز با ایجاد بسترهای مناسب از نزدیک از تماشای بازی ها لذت ببرند.

وی افزود: با این وجود، سازمان لیگ  فوتبال درخصوص رفع نواقص تذکراتی ارائه کرده بود که متاسفانه برخی انجام نشده که همین امر سبب شد تا ورود بانوان به ورزشگاه به سبب استاندارد و مهیا نبودن ورزشگاه برای ورود بانوان ممنوع باشد و نتوانیم در بازی ها پذیرش بانوان را به مجموعه ورزشی امام خمینی(ره) اراک داشته باشیم.

دبیرکل هیئت فوتبال استان مرکزی عنوان کرد: سازمان لیگ امروز با ارسال نامه ای اعلام کرد به دلیل مشکلات ساختاری و بود دستورالعمل مشخص در کنترل مبادی ورودی استادیوم امام خمینی(ره) اراک که منجر به عدم تأمین و به‌کارگیری استاندارد در رویه مهمان پذیری بانوان شده، همچنین نظر به عدم رفع کامل نواقص در زیرساخت ورزشگاه و عدم تأمین ایمنی بانوان، این ورزشگاه تا رفع نواقص و بهبود موارد خواسته شده فاقد شرایط پذیرش بانوان است.

صادقی ادامه داد: در نامه سازمان لیگ تأکید شده که باشگاه فرهنگی و ورزشی آلومینیوم اراک موظف است سازمان لیگ را از برنامه و روند استقرار شرایط حضور بانوان هرچه سریع‌تر مطلع کند تا پس از ممیزی شرایط بهبود یافته و ایجاد شرایط ایمنی نسبت به حضور بانوان تصمیم‌گیری شود.

انتهای پیام/711/

 

دیگر خبرها

  • پورحمیدی: می‌بریم اما حالم بد است!
  • قهرمانی بدون شکست آرسنال در ورزشگاه وایت هارت لین (25 آوریل، 2004) / فیلم
  • آیت الله علوی بروجردی: روحانیت در عصر آیت‌الله بروجردی، با سازمان‌دهی ایشان به اوج رسید/ ایشان معتقد بودند ما برای دنیا حرف داریم
  • ساعت بازی فوتبال پرسپولیس - آلومینیوم در جام حذفی
  • چرا ساخت استادیوم‌های فوتبال این قدر گران تمام می‌شود؟ (زیرنویس فارسی)
  • افشاگری از اتفاقات تلخ در فوتبال تهران
  • ممنوعیت ورود بانوان به ورزشگاه امام خمینی(ره) اراک
  • رانگنیک: باید ببینم بایرن را می‌خواهم یا نه!
  • کنفدراسیون فوتبال آسیا واگذاری استقلال و پرسپولیس را تایید کرد
  • پوچتینو: نمی‌توانم بازیکنانم را سرزنش کنم