Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری در خطبه های نماز جمعه با اشاره به ۱۶ مرداد سال ۱۲۹۴ سال روز حمله متجاوزان انگلیسی به بوشهر گفت: آن‌ها به دلیل‌های واهی که امروز هم به همان دلیل‌ها کشتی ایران را توقیف، برجام را ضایع و در جهان سیاست ظلم‌ها و ستم‌ها می‌کنند به بوشهر حمله کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد:، اما با فتوای مجتهدان و سرداری شهید رئیسعلی دلواری مردم استان بوشهر چنان حرکتی کردند که انگلیس‌ها مجبور به عقب نشینی شدند و امروز نیز اگر استعمار پیر بخواهد تجاوزی کند رئیسعلی دلواری‌ها در مقابل آن‌ها می‌ایستند.

امام جمعه بوشهر گفت: بصیرت، اسلام خواهی، مقاومت، پایداری و وحدت از جمله عواملی بود که منجر به این حماسه آفرینی‌ها شد.

صفایی بوشهری تاکید کرد: تنظیم تقویم تاریخ استان بوشهر برای آشنایی نسل جوان با تاریخ این استان و فراموش نشدن این حماسه‌ها تاکید کرد.

وی تصریح کرد: اگر در عرصه علم و فناوری کشور وابسته باشد هیچ استقلال واقعی حاصل نمی‌شود و این موجب محدودیت، محاصره، تحریم و وابستگی به کشور‌های بیگانه می‌شود.

امام جمعه بوشهر بیان کرد: به همین دلیل رهبر معظم انقلاب بر توسعه جنبش نرم افزاری، تولید علم و فناوری در علوم نوپیدا تاکید می‌کنند.

صفایی بوشهری گفت: استان بوشهر با تصویب شورای عالی انقلاب فرهنگی به عنوان منطقه ویژه علم و فناوری ایران انتخاب شده و این افتخاری برای استان است که باید با برنامه ریزی به تولید علم، منطقه ویژه تولید دانش و محصولات دانش بنیان رسید.

وی افزود: قهرمانی جوانان والیبالیست کشور با مدیریت ایرانی مایه افتخار است و نشان داد جامعه متخصص ایرانی هیچ کاستی ندارد و برای درخشیدن تنها نیازمند توجه هستند.

امام جمعه بوشهر ادامه داد: نخبگان و جوانان ایرانی در عرصه‌های ملی و بین المللی می‌درخشند و مسئولان باید به این قشر توجه و اعتماد کنند.

صفایی بوشهری با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب ازمنتقدان اجرای برخی سیاست‌های ناصحیح اصل ۴۴ قانون اساسی است گفت: مسئولان در این بخش خوب عمل نکردند و گذشته از اینکه کار پیشرفت نکرد متوقف شد به همین دلیل قوه قضائیه در این رابطه باید با مراکز تولیدی که خصوصی سازی آن‌ها نادرست است ورود کند.

وی  بر ضرورت ترویج بصیرت عمومی، تفکر انقلابی و عدالت خواهی برای حفظ و پیشرفت انقلاب تاکید کرد.

انتهای پیام/م

استقلال واقعی در گرو تبدیل فناوری به محصول حاصل می شود

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نماز جمعه انگلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۰۷۱۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توجه به اقامه نماز موجب ارتقای معنویت در سازمان‌ها می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، علی سلیمانی صبح سه‌شنبه در شورای اقامه نماز ستاد نظارت گمرکات استان بوشهر به تاکید ائمه بر اقامه نماز اول وقت اشاره و اظهار کرد: اقامه نماز، موجبات افزایش وجدان‌کاری و تعهد سازمانی را فراهم آورده و در نهایت منجر به ارتقا بهره‌وری در سازمان‌ها و ادارات می‌شود.

وی بر تقویت امکانات و تسهیلات لازم برای اقامه نماز در گمرکات استان تاکید کرد و گفت: گمرک همواره توجه ویژه ای به اقامه نماز داشته و خوشبختانه گمرک بوشهر و گمرکات استان از امکانات مناسبی در این بخش برخوردار هستند.

رئیس ستاد اقامه نماز استان بوشهر نیز بر لزوم تلاش بیشتر برای ترویج فرهنگ نماز تاکید کرد و گفت: ترویج فرهنگ نماز در سطح ادارات و در سطح جامعه از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.

حجت‌الاسلام عباس خشنود به وضعیت اقامه نماز در ادارت و دستگاه‌های اجرایی استان پرداخت و گفت: طبق بررسی های صورت گرفته وضعیت اقامه نماز در دستگاههای اقتصادی استان از وضعیت بسیار مناسبی نسبت به سایر دستگاه ها در بخش های مختلف برخوردار است.

وی با اشاره به تفاهم‌نامه‌های ادارات در خصوص برنامه‌های توسعه و ترویج فرهنگ نماز بر ضرورت اجرایی شدن مواد این تفاهم‌نامه‌ها تأکید کرد.

کد خبر 6093039

دیگر خبرها

  • اسامه حمدان: حمله زمینی به رفح موجب توقف مذاکرات می‌شود
  • رژیم صهیونیستی و آمریکا در منطقه سرگردان و متزلزل شدند
  • صهیونیست ها از اتحاد کشورهای اسلامی ترس دارند/ وحدت جهان اسلام از مهمات پیروزی بر صهیونیسم است
  • اولویت امروز جهان اسلام غزه است/ بقاء انقلاب و استحکام آن مرهون وحدت و تقریب است
  • شهید مطهری برای نخبگان فکری جبهه انقلاب یک اسوه تمام عیار است
  • حمدان: حمله زمینی به رفح موجب توقف مذاکرات خواهد شد
  • دهه کرامت فرصت مغتنمی برای بصیرت‌افزایی است
  • تقویت و ترویج آثار شهید مطهری موجب بصیرت افزایی
  • توجه به اقامه نماز موجب ارتقای معنویت در سازمان‌ها می‌شود
  • خرمشاد: مقاومت مردم غزه نخبگان آمریکا و غرب را بیدار کرد