Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-07@05:19:39 GMT

جشنواره ورزشی روز خبرنگار در بندر آستارا برگزار شد

تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۰۷۱۳۴

جشنواره ورزشی روز خبرنگار در بندر آستارا برگزار شد

جشنواره ورزشی ویژه خبرنگاران بندر آستارا به مناسبت ۱۷ مرداد روز خبرنگار در این شهرستان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا، به مناسبت روز خبرنگار جشنواره ورزشی ویژه خبرنگاران و اصحاب رسانه آستارا عصر پنج‌شنبه(۱۷ مرداد) در محل پایگاه بسیج شهید آهنی مسجد امام جعفر صادق(ع) این شهر برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در این جشنواره که در سه رشته ورزشی دارت، فوتبال دستی و پلی استیشن(فوتبال) برگزار شد، ۱۶ خبرنگار خبرگزاری ها و نشریات محلی آستارا با هم به رقابت پرداختند.

 

در مسابقه فوتبال دستی این جشنواره به ترتیب تابان هاشم نیا از خبرگزاری ایلنا، آرش جوهری از پایگاه خبری دیار میرزا و مهدی حسین نژادی خبرنگار خبرگزاری مهر مقام های اول تا سوم را کسب کردند.

 

در رشته ورزشی دارت نیز میثم ربانی با ۱۰۴ امتیاز از خبرگزاری فارس حائز مقام اول شد و تابان هاشم نیا با ۶۸ امتیاز از خبرگزاری مهر و رامین بشرویه با ۶۴ امتیاز به ترتیب مقام های دوم و سوم را کسب کردند.

 

یوسف هدایتی از خبرگزاری ایرنا، پیمان ناصری زارع از خبرگزاری شبستان و پویا سلخی از کانال تلگرامی شهر بام های سفالی در رشته پلی استیشن حائر مقام های اول تا سوم شدند.

 

در پایان این جشنواره از نفرات هر رشته با اهدای لوح و جوایز نفیس تجلیل و قدردانی شد.

 

گفتنی است، جشنواره ورزشی روز خبرنگار با هدف افزایش روحیه نشاط در بین خبرنگاران به همت پایگاه بسیج شهید آهنی مسجد امام جعفرصادق(ع) و مشارکت بسیج حوزه شهری شهید نقیب زاده برگزار شد.

پایان پیام/163

منبع: شبستان

کلیدواژه: روز خبرنگار خبرگزاری شبستان روزنامه خبرنگار کانون های فرهنگی هنری مساجد ۱۷ مرداد روز خبرنگار وزیر ارشاد مراسم گرامیداشت روز خبرنگار روز خبرنگار بندر آستارا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۰۷۱۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کسب عنوان برتر دانشجویان دانشگاه آزاد سقز در جشنواره نمایشنامه خوانی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، نخستین دوره جشنواره نمایشنامه خوانی شهرستان سقز با حضور ۱۶ گروه برگزار شد و در این جشنواره گروه دانشگاه آزاد اسلامی واحد سقز با کار خوانش نمایشنامه سحوری اثر استاد قطب‌الدین صادقی حضور پیدا کرد و توانست با کسب جوایز رتبه نخست موسیقی و صحنه خوانی توسط نوید شفیعی، مقام اول کارگردانی توسط سارو رحیمی و مقام اول بازیگری توسط سهند سوران سقزی، و در مجموع مقام اول گروهی را کسب و به‌عنوان نماینده استان کردستان به جشنواره کشوری مونولوگ راه پیدا کند.

اجرای گروه دانشگاه آزاد اسلامی واحد سقز به‌عنوان نماینده تمام اجرا‌های صورت گرفته در میراث فرهنگی و موزه شهرستان سقز قرار گرفت.این جشنواره با حضور داوران ملی و استانی همچون آقای افشین خدری به میزبانی این شهرستان برگزار شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مشارکت ۲۱ هزار نفر در ورزش شهروندی/ هدف شهرداری همدان سازندگی است
  • مرحله نهایی جشنواره قرآنی حیات در مشهد برگزار خواهد شد
  • کسب عنوان برتر دانشجویان دانشگاه آزاد سقز در جشنواره نمایشنامه‌خوانی
  • کسب عنوان برتر دانشجویان دانشگاه آزاد سقز در جشنواره نمایشنامه خوانی
  • جشنواره فرهنگی ورزشی عشایر آذربایجان شرقی برگزار می شود
  • خواهر و برادر کبودراهنگی برگزیده لکوکاپ ایران
  • جشنواره ورزشی کارگران در مهدیشهر
  • سند آمایش سرزمینی ورزش استان ایلام تدوین شده است
  • آموزش رشته شنا به شش هزار و ۵۳۶ دانش‌آموز در چهارمحال و بختیاری
  • مجیدی: ورزشکاران حرفه‌ای اسکیت نیاز به حمایت بیشتری دارند