Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون اداری و مالی دانشگاه محقق اردبیلی گفت: با انعقاد ۲۸ قرارداد پژوهشی موفق شدیم ۱۴ میلیارد ریال اعتبار برای دانشگاه کسب کنیم.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، اردوان قربانی، معاون اداری و مالی دانشگاه محقق اردبیلی در خصوص فعالیت‌های این دانشگاه در زمینه درآمدزایی گفت: فعال سازی کارخانه لبنیات، راه اندازی مرکز سلامت و تندرستی و ارائه خدمات به مردم، انعقاد ۲۸ قرارداد طرح پژوهشی با اعتبار بیش از ۱۴ میلیارد ریال، برنامه ریزی برای پرورش مرغ گوشتی و راه اندازی زنبورستان بخشی از فعالیت‌های دانشگاه ما در حوزه درآمدزایی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


قربانی با بیان اینکه کارگاه‌هایی در حوزه بومی کردن تکنولوژی برگزار کرده ایم، گفت: همچنین با هدف گفتمان سازی اقتصاد مقاومتی جلساتی برای دانشجویان و اعضای هیات علمی ترتیب داده ایم که به صورت روتین برگزار می‌شود.

معاون اداری و مالی دانشگاه محقق اردبیلی ادامه داد: گلخانه دانشگاه را با هدف افزایش درآمد‌های اختصاصی دانشگاه و ایجاد منابع درآمد برای دانشگاه احداث کرده ایم.

وی با بیان اینکه چاپ پایان نامه کاغذی از فرآیند فارغ التحصیلی دانشجویان تحصیلات تکمیلی حذف شده، گفت: همچنین اعضای هیات علمی را ترغیب می‌کنیم که به جای استفاده از فرصت‌های مطالعاتی داخل کشور، به فرصت‌های مطالعاتی صنعتی روی آورند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دانشگاه محقق اردبیلی درآمدزایی دانشگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۰۷۱۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتبار ۳۵۰ میلیارد ریالی برای افزایش ایمنی تردد شهروندان در منطقه ۷ اصفهان

مدیر منطقه ۷ شهرداری اصفهان گفت: پروژه‌ای به ارزش ۳۵۰ میلیارد ریال به مدت شش ماه آغاز شد که این پروژه در راستای تسهیل در عبورومرور و ایمنی بالاتر برای شهروندان در خروجی شهر اصفهان به سمت تهران بوده‌ است.

مهدی سلطان‌آقایی در گفت‌وگو با اظهار کرد: پس از احداث پروژه تقاطع غیرهمسطح شهدای ورزشکار که برای تسریع در عبور و مرور شهروندان احداث شده، این پروژه به دلیل تردد بالا، عرض کم ترافیکی موجود در خروجی میدان استاد یاوری و خیابان کاوه به بزرگراه معلم و حوادث ایجاد شده در این مسیر آغاز و در حال اجراست.

وی افزود: ۳۰ درصد ردیف اعتباری برای تعریض، ساماندهی و ایمن‌سازی خروج میدان استاد یاوری و خیابان کاوه به بزرگراه معلم در ۱۴۰۲ اختصاص داده شد و عملیات اجرایی آن نیز در ماه‌های پایانی سال قبل آغاز گردید و ۷۰ درصد بودجه آن در سال جاری تأمین اعتبار گردید.

سلطان‌آقایی با اشاره به تأثیرگذاری این پروژه در منطقه و شهر اصفهان تصریح کرد: یکی از مهم‌ترین تأثیرات این پروژه کاهش آلودگی هوا و تسهیل ترافیک به‌دلیل روان‌سازی ترددها است.

مدیر منطقه ۷ شهرداری اصفهان با اشاره به اجرای پروژه‌های متعدد عمرانی در سطح منطقه خاطر نشان کرد: امسال بودجه عمرانی منطقه بیش از ۳۰ درصد افزایش و هم اکنون در حال تکمیل پروژه‌های قبلی و آغاز عملیات اجرایی طرح‌های جدید هستیم.

کد خبر 747753

دیگر خبرها

  • اعتبار ۱۱ هزار میلیارد ریالی برای راههای آذربایجان شرقی
  • انعقاد قرارداد ۲۰۰ میلیارد تومانی برای آسفالت و روکش راه‌های رفسنجان
  • احداث بخشی از نهضت ملی مسکن در جوار شهرک‌های صنعتی
  • اعتبار ۳۵۰ میلیارد ریالی برای افزایش ایمنی تردد شهروندان در منطقه ۷ اصفهان
  • انعقاد ۱۸۲ قرارداد با سرمایه‌گذاران در شهرک‌های صنعتی فیروزآباد
  • موزه‌ها روایتگر هویتی ملت‌ها هستند
  • دانشگاه محقق اردبیلی میزبان اولین کنفرانس بین المللی موزه
  • رتبه دانشگاه محقق اردبیلی در رتبه‌بندی‌های بین‌المللی قابل توجه است
  • اقدام تاثیرگذار دانشگاه محقق اردبیلی در برگزاری کنفرانس بین‌المللی موزه‌ها
  • اولین کنفرانس بین‌المللی موزه‌ها در دانشگاه محقق اردبیلی برگزار شد