Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-30@00:28:47 GMT

صادرات بنزین مهمترین مصداق ناامیدی دشمن است

تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۰۷۲۶۹

صادرات بنزین مهمترین مصداق ناامیدی دشمن است

امام جمعه ماهنشان گفت: صادرات بنزین مهمترین مصداق ناامید کردن دشمن و امید به توانمندی‌های داخلی است و این موفقیت باید الگویی برای همه عرصه‌ها باشد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، حجت‌الاسلام «علی زاهدی‌پور» ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه ماهنشان با اشاره به دیدار نخبگان با مقام معظم رهبری و بیانات ایشان اظهار کرد: مقام معظم رهبری در این دیدار فرمودند «نا امیدی سم است، اما توجه کنیم که تنها روش امید دادن به جامعه تأکید بر توانمندی‌ها و استفاده از ظرفیت جوانان و نخبگان همراه با جهت‌دهی مناسب در کنار نا امیدی از دشمن است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یعنی تا زمانی که امید به بیگانگان قطع نشود، امید به داخل و حتی امید به خداوند نیز غیر ممکن است».

 

امام جمعه ماهنشان به صادرات بنزین با اکتان بالا از پالایشگاه خلیج فارس توسط قرارگاه سازندگی سپاه، که با 3 هزار تن اشاره کرد و گفت: این اقدام از مهمترین مصادیق نا امیدی دشمن و امید به توانمندی‌های داخلی است و این موفقیت باید الگویی برای همه عرصه‌ها باشد.

 

وی تصریح کرد: صادرات بنزین به دلیل آسان بودن صادرات از سویی و ارزآوری بالا به دلیل داشتن ارزش افزوده بالا از سوی دیگر یکی از بهترین روش‌ها برای دور زدن تحریم‌هاست.

 

زاهدی‌پور با بیان اینکه باید بدانیم که امروز دشمن در ضعیف‌ترین وضعیت ممکن قرار دارد، گفت: آمریکا از سر سرگردانی از پیمان منع موشک‌‌های هسته‌ای خارج می‌شود و امارات به دلیل شرایط بد اقتصادی و نیاز به سرمایۀ‌گذاران ایرانی همراه با امنیت، در حال تجدید نظر در ارتباط با ائتلاف ضد یمن به سرکردگی عربستان است.

 

امام جمعه ماهنشان با اشاره به اینکه همچنانکه وضعیت اجتماعی و اقتصادی داخلی آمریکا در وضعیت بحرانی است، بیش از 400 میلیون اسلحه در دست شهروندان آمریکایی قرار دارد، ادامه داد: روزانه 310 تیراندازی توسط شهروندان آمریکایی علیه همدیگر صورت می‌گیرد که صد مورد آن منجر به قتل می‌شود.

 

وی با بیان اینکه همه این‌ها نشان می‌دهد که نه ما نیاز به الگوگیری و تکیه به چنین کشورهایی داریم و نه اصولاً آن‌ها چیزی برای ارائه به بشریت دارند، تصریح کرد: امروز جهان غرب شاهد یکی از وحشی‌ترین برهه‌های تاریخی خود است.

 

وی در ادامه با بیان اینکه حذف چهار صفر از پول ملی اگر چه مزایایی دارد، اما به نظر می‌رسد زمان مناسبی برای این کار انتخاب نشده است، اظهار داشت: چرا که موجب کاهش درآمدهای صادراتی می‌شود، این در حالی است که ما در وضعیت تحریم هستیم.

 

پایان پیام/73

منبع: شبستان

کلیدواژه: روز خبرنگار کانون های مساجد خبرگزاری شبستان مسجد خبرنگار ۱۷ مرداد روز خبرنگار روزنامه مراسم گرامیداشت روز خبرنگار خطبه های نماز جمعه نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۰۷۲۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحقق مدیریت هماهنگ شهری در شرکت توسعه شهرداری اصفهان/ شوراها مصداق بارز مردم سالاری است

رئیس کمیسیون اقتصادی، سرمایه‌گذاری و گردشگری شورای اسلامی شهر اصفهان با تقدیر از مدیریت مجموعه تفریحی سپاهان گفت: مدیریت هماهنگ شهری در این شرکت به خوبی صورت گرفت و شاهد همکاری فراجا، میراث فرهنگی، سازمان‌های شهری در کنار هم هستیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، عباس حاج‌رسولی‌ها امروز _دوشنبه دهم اردیبهشت‌_ در آیین بهره‌برداری از مجموعه تفریحی کوه نور و ۱۵ پروژه خدماتی، گردشگری و ورزشی در مجمتع گردشگری صفه، با اشاره به سالروز تاسیس شوراها اظهار کرد: یکی از زیبایی‌های جمهوری اسلامی، مردم سالاری است و مصداق بارز آن شوراها است.

وی افزود: در هر دوره شورایی، منتخبان مردم چهار سال در خدمت آن‌ها هستند و با انتخاب شهردار که در راس ۱۵ منطقه شهری و ۱۵ سازمان شهری قرار دارد، این مردم‌سالاری را در عرصه شهری تجلی می‌دهند.

رئیس کمیسیون اقتصادی، سرمایه‌گذاری و گردشگری شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: امروز شاهد اقدامات و دستاوردهای شهرداری در حوزه تقویت گردشگری نصف جهان هستیم؛ در شورای اسلامی شهر نیز کمیته گردشگری داریم که هدف ما توسعه گردشگری و توجه به این بخش است و لذا در مقطعی ۴۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای این امر اختصاص یافت.

حاج‌رسولی‌ها با تقدیر از مدیریت مجموعه تفریحی سپاهان خاطر نشان کرد: مدیریت هماهنگ شهری در این شرکت به خوبی صورت گرفت و شاهد همکاری فراجا، میراث فرهنگی، سازمان‌های شهری در کنار هم هستیم.

وی گفت: ما در اصفهان برای خودمان تصمیم می‌گیریم و این زیبایی کار شورایی است؛ در مدت ۱.۵ سال دیگر مردم مجدد شورای دیگری را انتخاب می‌کنند و هر حرکتی در این شهربا پشتوانه انتخابات مردمی انجام می‌شود.

رئیس کمیسیون اقتصادی، سرمایه‌گذاری و گردشگری شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به ویژگی‌های منحصر به‌فرد مجموعه کوه نور تصریح کرد: چنین مجموعه‌ای نه تنها در ایران، بلکه حتی در کشورهای دیگر ندیده‌ام.

کد خبر 749181

دیگر خبرها

  • تحقق مدیریت هماهنگ شهری در شرکت توسعه شهرداری اصفهان/ شوراها مصداق بارز مردم سالاری است
  • تلاش برای امرار معاش مصداق جهاد با دشمن است
  • جزئیات تازه و تکان‌دهنده از خودکشی سمیرا آل سعیدی
  • مهمترین چالش امروز نظام ما با دشمن جنگ ترکیبی و ‏ادراکی است
  • راه‌اندازی فاز دوم کارخانه فولاد بافت مصداق«جهش تولید با مشارکت مردم» است
  • جنگ فرهنگی تنها عرصه‌ای که دشمن به آن امید بسته است
  • با وجود ناامیدی از دقایق بازی اندک، ویتور روکه به ترک بارسلونا فکر نمی‌کند
  • شورای اسلامی شهر و روستا مصداق مردم سالاری دینی است
  • ناامیدی رژیم صهیونیستی از شکست طرح بین‌المللی‌اش برای توقف فعالیت آنروا
  • یاس و ناامیدی موجب از هم پاشیدگی بنیان خانواده می شود