Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-30@13:02:26 GMT

امام جمعه موقت دامغان: تحریم‌ها فرصتی سودمند است

تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۰۷۴۰۱

امام جمعه موقت دامغان: تحریم‌ها فرصتی سودمند است

حجت الاسلام احمد فوادیان در خطبه های نماز جمعه در مصلای امام خمینی (ره) دامغان، به موضوع مذاکره با آمریکا اشاره کرد و گفت: تا کنون بارها با آمریکا مذاکره شد اما توقعات غیر منطقی ، هدر رفتن وقت و هزینه پیامدهای این مذاکرات بود.

وی خاطرنشان کرد: دولت آمریکا با بدعهدی های خود نشان داد که هیچ تضمینی برای اجرای تعهدهای بین المللی خود ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


خطیب موقت جمعه دامغان اضافه کرد: ما می توانیم تحریم ها را به فرصت تبدیل کنیم ، امروز هر یک از شخصیت ها و نهادهای کشور که مورد تحریم قرار می گیرد، در بین مردم ایران محبوب تر می شوند.

فوادیان اظهار داشت: قدرت نظامی و موشکی ایران قابل مذاکره نیست،  مردم ایران در باره ابزار دفاعی خود با کسی مذاکره نمی کند.

وی نهم ذی الحجه را روز مهمی در تاریخ مسلمانان دانست و گفت: روز عرفه، روز نیایش با خالق یکتاست و همه باید دعای پر معنا و مفهومی این روز را بخوانیم. 
امام جمعه موقت دامغان به حواشی اخیر در خصوص برگزاری کنسرت در دامغان اشاره کرد و افزود: کنسرت ها با حفظ موازین شرعی باید برگزار شوند تا از سوی مردم و مسوولان مورد استقبال قرار گیرد، اسلام با شادی هیچ منافاتی ندارد به شرطی که این شادی دستورات دین اسلام را خدشه دار نکند.

۹۸۵۶/۶۱۶۷

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر تحریم ظریف امام جمعه موقت خطبه های نماز جمعه دولت آمریکا شادی آمریکا قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر تحریم ظریف امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۰۷۴۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی نماینده ولی فقیه از کارگران استان قزوین

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین به مناسبت روز کارگر با حضور در سه واحد تولیدی، با اهدای گل این روز را به کارگران زحمتکش تبریک گفت.

وی بیان کرد: شما افسران صنعتی و سربازان امام زمان (عج) در این عرصه هستید و برای نایب امام زمان (عج) سربازی می‌کنید.

امام جمعه قزوین اضافه کرد: کارگران از دوران مبارزات انقلاب تا دفاع مقدس و پس از آن همیشه در صف مقدم دفاع از عزت ملی هستند.

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی گفت: تولید کالای با کیفیت موجب جلب اعتماد مردم، ارتقای معیشت و امنیت شغلی خود و رونق اقتصادی در کشور می‌شود.

شرکت‌های سپهر الکتریک، بهمن دیزل و کاشی الوند، سه واحد تولیدی بود که امام جمعه به مناسبت روز کارگر در آنها حضور یافت و روز کارگر را تبریک گفت.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • آخرین وضعیت ساخت دو بزرگراه بروجردی و یادگار امام در تهران | میدان جی موقت بسته می شود
  • شهید مطهری پهلوان جهاد تبین بود
  • دیدار فرمانده سپاه با ائمە جمعه بوکان
  • تحمیل ضرر به کی‌اف‌سی آمریکا در مالزی برای حمایت از غزه
  • چرا ایران تحریم‌ناپذیر است؟
  • دیدار روسای اتحادیه های صنفی با امام جمعه شهرکرد
  • معلمان باید با خودسازی و تزکیه مأنوس باشند
  • قدردانی نماینده ولی فقیه از کارگران استان قزوین+ تصاویر
  • قدردانی نماینده ولی فقیه از کارگران استان قزوین
  • روزنامه شرق: بهترین فرصت مذاکره مستقیم با آمریکا را از دست ندهید! / اجرای برجام و FATF اولویت نظام پس از عملیات وعده صادق