Web Analytics Made Easy - Statcounter

ائمه جمعه در استان همدان با بیان اینکه دشمنان درصدد ناامید کردن با استفاده از ابزارهای رسانه ای هستند بر لزوم مقاومت مردم علی الخصوص جوانان در این خصوص تاکید کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصر همدان؛ ائمه جمعه استان همدان در خطبه های نماز جمعه این هفته استان همدان  علاوه بر تاکید بر اعتماد بر جوانان به صادرات بنزین از کشورمان اشاره و این را امتیازی مثبت برای کشور خواندند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

امام جمعه نهاوند: تمام سعی دشمنان ناامید کردن مردم است

حجت الاسلام والمسلمین عباسعلی مغیثی در خطبه های این هفته نماز جمعه نهاوند گفت: انقلاب اسلامی امروز در دنیا عزتمند و با اقتدار است و دشمنان با انواع نقشه ها در صدد توقف حرکت انقلاب اسلامی هستند.

وی عنوان کرد: رهبر معظم انقلاب در جمع جوانان نخبه فرمودند؛ جوانان باید مسیر پیشرفت را بدون وقفه ادامه دهند چون نقش جوانان و نخبگان در شرایط تحریم و این همه مشکل تراشی دشمنان بسیار مهم است.

امام جمعه نهاوند با بیان اینکه تمام سعی دشمن در ایجاد یاس است، گفت: دشمن درصدد ناامید کردن مردم است و با ایجاد شبهه و سیاه نمایی با استفاده از ابزارهای رسانه ای در این راه حرکت می کنند ولی باید با امید آفرینی و تحرک در مقابل دشمنان ایستاد.

وی اظهار داشت: دشمنان انقلاب اسلامی بعد از پیروزی انقلاب از هر دری وارد شدند تا ضربه بزنند ولی همیشه با هوشیاری مردم ناکام شدند.

امام جمعه نهاوند افزود: امروز به برکت خون‌ مطهر شهدا و با مقاومت مردم،انقلاب اسلامی در دنیا با اقتدار و عزتمند است و دشمنان نمی توانند این را قبول کنند.

وی بیان داشت: ایران اسلامی در منطقه دست برتر را دارد و دشمنان به خوبی به قدرت کشورمان اعتراف می کنند و می دانند دیگر دوران تهدید و حمله نظامی به پایان رسیده است.

مغیثی گفت: امروز هر تهدیدی که متوجه کشور باشد با هوشیاری مردم و نیروهای مسلح و دستگاه های امنیتی خنثی می شود و پاسخ متقابل به دشمنان داده میشود.

وی بیان کرد: دشمنان نمی توانند پیشرفت ها و اقتدار کشور را ببینند به همین دلیل مشکل ایجاد می کنند و تحریم می کنند.

امام جمعه نهاوند افزود: امروز تنها راه‌ مقابله با دشمنان مقاومت و ایستادگی در برابر آنها است چون انها فقط حرف زور را متوجه می شوند و نباید در مقابل انها عقب نشینی کرد.

وی در بخش دیگری از خطبه ها به هفته خبرنگار اشاره کرد و گفت: رسالت خبرنگاران به عنوان رابط بین مردم و مسئولان بسیار مهم‌ و اثر گذار است.

 

امام جمعه ملایر: امروز آثار تسلیم آمریکا را در مقابل ایران می بینیم

حجت الاسلام و المسلمین محمد باقر برقراری در خطبه های عبادی سیاسی این هفته ملایر در مسجد جامع این شهر با تسلیت شهادت امام محمد باقر(ع) و بر لزوم حرکت در مکتب امام محمدباقر(ع) اظهار داشت:بودن در رکاب راستین این امام بزرگوار برای تشخیص حق از باطل لازم و ضروری است.

وی به فرا رسیدن روز عرفه و بزرگ شمردن این روز تاکید کرد و افزود: عید قربان از اعیاد اسلامی است که خداوند بر ذبح قربانی توسط حجاج تاکید کرد تا هم خودشان استفاده کنند و هم به نیازمندان بدهند.

وی به سالگرد پیروزی حزب الله لبنان در جنگ 33 روزه با رژیم صهیونیستی اشاره و بیان کرد: این مقاومت مصداق تحقق آیه شریفه قرآن است که با گروه کم در مقابل گروه مقاومت کنند این سرنوشت الهی است که اهل مقاومت پیروز می شوند و هم اکنون انصارالله یمن این مقاومت را در دست گرفته است.

حجت الاسلام برقراری گفت: امروز آثار تسلیم آمریکا را در مقابل ایران می بینیم و نمونه بارز آنصادرات مازاد بنزین و تلاش مهندسان ایرانی است.

وی افزود: وقتی دانشمندان ایرانی این صنعت را بومی سازی می کند در سایر صنایع هم می تواند پیشقدم باشد این نشان از شکست تحریم ها است.

امام جمعه ملایر تاکید کرد: مسئولان بیش از گذشته به نسل جوان دانشمند و متعهد و انقلابی میدان دهند تا آمریکا را بر زمین بکوبند.

وی گفت: طبق تاکیدات رهبری قدرت آمریکا رو به افول است این را هم دانشمندان آمریکایی گفته اند.

حجت الاسلام برقراری گفت: امروز آمار جرم و جنایت در آمریکا بسیار بالا است و اگر کسی آمریکا را بهشت برین معرفی کند خیانت کرده است.

 

امام جمعه قهاوند: مشارکت بالا در نماز جمعه ضروری است

حجت الاسلام حسین محققی در خطبه های نماز جمعه قهاوند گفت: چرا نمازجمعه درزمان غیبت مستحب ودرزمان حضورمعصوم ع واجب است

وی بیان داشت : آن چیزی که از آیات و روایات در رابطه با نماز استفاده می شوداقامه نمازهست نه خواندن نماز چون نمازستون دین است «الصلاة عمودالدین»وستون اقامه لازم دارد وخواندن برایش معنی ندارد.

خطیب نماز جمعه قهاوند بیان کرد : این ستون برمبنای شرایط و اقتضائات و دور انها متفاوت می شود

وی افزود :گاهی این ستون ،ستون برای خیمه ایست که می خواهد تنها از یک نفر مراقبت و محافظت نماید که اقامه اش بوسیله یک نفرهم امکان دارد.

وی تصریح کرد : چون ضخامت واستحکام آن چنانی ندارد گاهی این ستون می خواهدخیمه یک کشوروامت انقلابی با این عظمت راسرپانگه دارد این جا نمازهای جمعه و مشارکت بالا لازم است

وی بیان داشت :اما گاهی این ستون مثل زمان ظهوروحضورامام عصرعج می خواهدخیمه ای راسرپانگه داردکه کل بشریت را،یک حکومت جهانی را میخواهد در درون خود حفاظت نماید

امام جمعه قهاوند گفت؛حفاظت ازانقلابی با این عظمت ،که مشکل ترازخودانقلاب است برای بقا وتداوم به نمازجمعه تکیه داردارزش حضوردرنمازجمعه مشخص می شود

وی افزود: تحریم آقای ظریف(بعنوان سخنگوی نظام اسلامی )دراوج حماقت واستیصال دشمن ،نشان دادکه مشکل اصلی آمریکاباانقلاب ،قدرت نرم انقلاب،گفتمان انقلاب وصدای استقلال خواهی ،آزادیخواهی، عدالت طلبی و حرف نو منطبق برفطرت انقلاب است.

 

امام جمعه بخش گل تپه:آل سعود پدر خوانده داعش است

حجت الاسلام ابراهیم موسوی امام جمعه گل تپه گفت: نگاه قرآن و اهل بیت(ع) به دنیا و به انسان عالمانه‌‌ترین و آگاهانه‌ترین و حکیمانه‌ترین و زیبا‌ترین نگاه است.

وی  با اشاره به دیدار رهبری با جوانان نخطبه اظهار کرد: امیدواری ومقاومت در طول تاریخ همیشه باعث پیشرفت ایران وایرانی بوده وناامیدی به فرموده رهبری سم است.

امام جمعه گل تپه افزود: جوانان ونخبگان ماباید تفکر انقلابی داشته باشند که اگر اینطور نباشد حاصلی نخواهد داشت.

حجت الاسلام موسوی در ادامه گفت: عربستان در سال‌های اخیر پدرخوانده داعش، طالبان و تکفیری‌ها شده و حمایت از منافقان را علنی و رسمی کرده است، دلارهای عربستان خیلی‌ها را جیره خوار خود کرده است.

امام جمعه گل تپه تصریح کرد:مابرای اولین بار به جایی رسیدیم که صادرات بنزین داشته باشیم واین موفقیت بزرگی برای کشور است .

 

امام جمعه تویسرکان: برخوردهای اخیر دستگاه قضائی با مفسدان اقتصادی امید بخش است

حجت الاسلام مرتضی موحدی در خطبه های عبادی ـ سیاسی نماز جمعه این هفته در مصلی امام خمینی(ره) تویسرکان با اشاره به بخش هایی از بیانیه گام دوم انقلاب، گفت: زمینه چینی برای استقرار حکومت جهانی مدوی جزء آرمان بزرگ انقلاب اسلامی است.

وی اظهار کرد: حرکت و نشاط عمومی در سایه امید شکل می گیرد به همین دلیل است که امیدبخشی همیشه از سوی رهبر انقلاب تأکید می شود.

خطیب نماز جمعه تویسرکان در ادامه وجود نفوذی ها و مفسدان اقتصادی را از مشکلات اساسی کشور برشمرد و افزود: اینکه امروز دستگاه قضائی به جد وارد مبارزه با مفاسد اقتصادی شده و در این مدت هزار حکم برای محکومت مفسدین اقتصادی صادر شده، امید بخش برای همگان است.

حجت الاسلام موحدی همچنین به موضوع قهرمانی جهانی والیبالیست های جوان کشورمان اشاره و از این اقدام تقدیر کرد.

وی در ادامه با بیان اینکه مسئله نامناسب پوشش، ناهنجاری و بدحجابی را باید توطئه ای سازمان یافته برای حیا زدایی دانست، تصریح کرد: دستگاه های متولی و به ویژه نیروی انتظامی در این باره اقدامات لازم و برخوردهای قانونی را انجام دهند.

امام جمعه تویسرکان همچنین از راهنمایی و رانندگی که گاهی با این همه جریمه کردن هابه عنوان جریمه و رانندگی شناخته می شود، خواست تا نقش راهنما و هدایت گری داشته باشند و برای حفظ و رعایت اصول رانندگی، از فرهنگ سازی برای نهادینه کردن قوانین بهره بگیرند.

 

امام جمعه رزن: صادرات بنزین افتخاری دیگر برای سپاه قهرمان است

حجت الاسلام عبدالعظیم مولازاده در خطبه های این هفته نماز جمعه رزن گفت: 9مرداد بنزین صادراتی در ستاره خلیج فارس معامله شد توسط قرارگاه خاتم الانبیاء سپاه انجام شد و این افتخار دیگری است برای سپاه قهرمان ما که از زحمات این عزیزان تشکر میکنیم   وی گفت: 20 مرداد روز شهادت مسلم بن عقیل سفیر امام حسین ع و ما روز عرفه را در پیش داریم که ان‌شاءالله دعای عرفه را برگزار خواهیم کرد.   امام جمعه  رزن با اشاره به بحثت اقدامات جدیدی ترافیکی در رزن اظهار کرد: موضوع پارک ممنوع بلوار را بنده تذکر دادم،اخلاق مداری نیروها را به نیروی انتظامی تذکر دادم.   وی  ادامه داد:شهرداری از دستگاه قضا خواسته که پارک ممنوع شود و دستگاه قضا به انتظامی دستور داده و این از طرف نیروی انتظامی نبوده است.   حجت الاسلام مولازاده افزود: پارک ممنوع بودن قانون است و به قانون عمل شده است، مسئولان هم باید اطلاع رسانی بهتری انجام دهند تا مردم و مسافران مطلع شوند.     امام جمعه شهرستان کبودراهنگ: سلاح و روش دشمنان در جنگ نرم متفاوت است    حجت الاسلام نقی باقری امام جمعه شهرستان کبودراهنگ در خطبه های نماز جمعه این هفته سالروز شهادت امام باقر(ع) را تسلیت و به شخصیت ممتاز علمی وی اشاره و اظهار کرد: امام محمدباقر با تمام توان برای مقابله با غفلت مردم از طریق علم آموزی و ایجاد مراکز ترویج علوم ناب اسلامی  در راستای خنثی کردن فتنی امویان وعباسیان جنگید.   وی با اشاره به رسانه های مجازی و اعتماد به برخی شایعات دشمنان افزود: برنامه دشمنان با شیوه گذشته نیست و امروز  با شکل و ظاهری جدید در قالب رسانه های اجتماعی دیده می شود و نباید  به هر سخن و صحبتی اعتنا و اعتماد کرد و تحت تاثیر چاپلوسین و منحرفین قرار نگرفت.   باقری به فتنه عباسیان در راستای جعل احادیث پیامبر اسلام (ص) اشاره کرد و اضافه کرد: اگر احادیث صحیح ترویج می یافت مردم هیچ وقت به سلطه آنان در نمی آمدند و تمام سعی خود را برای ترویج احادیث غلط و جلوگیری از نشر مطالب صحیح نمودند.   وی با توجه به احادیث معتبر از امام محمد باقر علیه السلام بیان کرد:امام باقر همواره به مراقبت از چشم و گوش و زبان تاکید داشته و از دوستداران اهل بیت انتظار میروند در راه اهل بیت قدم برداشته و در مسیر امام باقر ثبات قدم داشته باشند.   حجت الاسلام باقری با اشاره به در پیش بودن ایام محرم و صفر گفت: در آستانه سالروز حرکت سیدالشهدا به سوی کربلا هستیم و شهادت حضرت مسلم بن عقیل و هانی بن عروه بوده و کم کم صدای پای عزاداری به گوش می رسد. بیاید به احترام این ایام در عروسی ها و برنامه های خود به شیوه ائمه عمل کنیم و با ایجاد سر وصدای زیاد و آلودگی مردم را اذیت نکنیم که این ترقه بازی ها در شان مردم کبودراهنگ نبوده و بیاید به احترام ماه محرم به استقبال رفته و حرمت آن را حفظ کنیم.  

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۰۷۴۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلاش مسئولان برای جهش تولید و اشتغالزایی با مشارکت مردم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، حجت الاسلام و المسلمین موسوی فرد در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اهواز افزود: مقام معظم رهبری ۱۵ سال است شعار سال را براساس موضوعات اقتصادی اعلام می‌کنند.

وی با اشاره به نامگذاری امسال از سوی رهبر معظم انقلاب به نام جهش تولید با مشارکت مردم افزود:  مسئولان باید با مشارکت مردم هر چه بیشتر  در جهش تولید و ایجاد اشتغال  تلاش نمایند.

امام جمعه اهواز اظهار کرد:  مسئولین باید پاسخگو باشند و درخصوص عملکرد خود در موضوعات اقتصادی و اشتغالزایی اطلاع رسانی نمایند.

حجت الاسلام و المسلمین موسوی فرد بیان کرد:جوانان نباید تنها به فکر استخدام در ادارات دولتی باشند و با فراگیری دوره‌های فنی و حرفه‌ای در جهت اشتغال و ورود به بازار کار تلاش و همت کنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اعتراضات دانشجویی در غرب علیه جنایات رژیم صهیونیستی گفت: به برکت هدایت‌های مقام معظم رهبری در جبهه مقاومت چه تحولات و پیروز یهای بزرگی ایجاد شده است و انشالله ادامه خواهد داشت.

خطیب جمعه اهواز با تسلیت شهادت حضرت امام جعفر صادق (ع) افزود: باید همه ما از سیره و منش این امام همام الگو بگیریم و ایشان نقش بسزایی در ترویج مذهب آل الله داشته اند.

حجت الاسلام و المسلمین موسوی فرد با تقدیر از فراجا برای اجرای طرح نور اظهار کرد: از طرح نور فراجا باید حمایت شود  و بحث حجاب مهم است و مردم و همه  دستگاه‌ها کنار نیروی انتظامی باشند و در مقابل بی حجابی بایستند و این طرح محله به محله اجرا شود.

وی با بیان اینکه  حجاب تنها مختص به دین اسلام نیست، تاکید کرد: پدران و مادران  باید تمرین حجاب در کودکی به فرزندان خود بیاموزند.

امام جمعه اهواز  بیان کرد: هر روز می‌بینیم در غرب ظلم به زنان بیشتر می‌شود و درصد خودکشی در زنان آمریکایی ۵۰ درصد افزایش داشته است و تمام قوانینی که  در غرب اجرا کردند همگی به ضرر زنان بوده است.

دیگر خبرها

  • تاکیدامام جمعه سلماس بر حمایت از اجرای طرح نور
  • خطبه های نماز جمعه شهرستان‌های هرمزگان
  • نماز جمعه شهرستان‌ها
  • سند تحول بنیادین مجموعه اقدامات برای خوشبختی فرزندان است
  • آب‌گرفتگی بندر امام باید دغدغه اول همه مسؤولان باشد
  • برهم خوردن معادلات دشمنان پس از عملیات وعده صادق
  • تمام آنچه می‌خواستم روی پرده است/ نتیجه اعتماد به فیلمسازان جوان
  • خون کودکان فلسطینی به ثمر نشسته است
  • تعالیم اندیشه عفاف و حجاب در مدارس در اولویت باشد
  • تلاش مسئولان برای جهش تولید و اشتغالزایی با مشارکت مردم