Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا از یزد، اعظم کریمی مدیرکل دفتر برنامه ریزی و توسعه اجتماعی جوانان وزارت ورزش و جوانان در جمع خبرنگاران یزدی، تلاش سازمان های مردم نهاد و خیران را در همه استانها به ویژه یزد در زمینه ازدواج بسیار چشمگیر و شایسته تقدیر خواند و بیان داشت: یزد در حوزه جوانان به لحاظ برنامه های نوآورانه و کیفی و مشارکت بسیار خوب سازمان‌های مردم نهاد از استان‌های برتر کشور است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی در بخش دیگری از سخنان خود با ارائه آماری از طلاق و ازدواج، طی سال ۹۷ در سطح کشور و استان یزد اظهار داشت: در سال گذشته ۵۵۰ هزار و ۵۶۵ ازدواج و ۱۷۵ هزار و ۶۱۴ طلاق در کشور رخ داد که ۶ هزارو ۴۶۱ ازدواج و هزار و ۸۸۵ طلاق آن مربوط به استان یزد بوده است.

کریمی همچنین پیرامون تسهیلات وام ازدواج نیز بیان داشت: هم اکنون سرعت پرداخت وام ها بیشتر شده و  کل متقاضیان در انتظار دریافت وام در کشور بیش از ۲۳۱ هزار نفر هستند که ۱۸۲ هزار و ۵۱۱ نفر یعنی ۴۴ درصد از متقاضیان، وام خود را دریافت کرده اند.

مدیرکل دفتر برنامه ریزی و توسعه اجتماعی جوانان وزارت ورزش و جوانان در آخر خاطرنشان کرد: تلاش ما این است که بخشی از این آموزش ها را در شهرستانهای محروم متمرکز کنیم زیرا در این مناطق مراکز مشاوره فعال نیست یا به تعداد کافی مشاور آموزش دیده وجود ندارد که در این راستا تاکنون در ۱۲۹ شهرستان محروم کشور کارگاه آموزشی برگزار شده و ۲۰۴ هزار نفر از این آموزش ها بهره مند شده اند.

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ازدواج طلاق مراکز مشاوره وزارت ورزش و جوانان یزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۰۷۴۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشن ازدواج ۵۰ زوج دانشجو در قم برگزار شد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی در حاشیه این مراسم گفت: هدف از برگزاری این جشن، ترویج هرچه بیشتر ازدواج آسان بین دانشجویان است.

حجت الاسلام طاهری واسطه گری در امر ازدواج را یکی از اولویت‌های اساسی نهاد‌های فرهنگی موجود در دانشگاه عنوان کرد و گفت: خانه وصال در این دانشگاه برپا شده و با جمع آوری ملاک‌ها و معیار‌های هر یک از دانشجویانی که تمایل به ازدواج دارند، آن‌ها را برای ازدواج به یکدیگر معرفی می‌کنند.

وی بر اهمیت جایگاه مشاوره‌های پیش از ازدواج تاکید کرد و افزود: در خانه‌های وصال دوره‌های آموزشی پیش از ازدواج برای زوجین برپا می‌شود و دانشجویان می‌توانند با بهره مندی از این دوره‌ها آموزش و آگاهی لازم را برای ازدواج و آغاز زندگی مشترک کسب کنند.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی ازدواج در دوران دانشجویی را یکی از موفق‌ترین زمان‌های تشکیل خانواده عنوان کرد و گفت: بمنظور تسهیل ازدواج دانشجویان سال گذشته به همت ریاست دانشگاه علوم پزشکی ۲۴ واحد خوابگاه متاهلی ساخته و در اختیار دانشجویان قرار گرفت و در سال جاری نیز برنامه ریزی‌ها برای ساخت ۶۰ واحد خوابگاه متاهلی دیگر انجام شده و امیدواریم با عملیاتی شدن ساخت این واحد‌ها تمام نیاز دانشگاه به خوابگاه‌های متاهلی برطرف شود.

دیگر خبرها

  • ضرورت اقناع سازی مخاطبین در خصوص فرزندآوری توسط رسانه‌ها
  • نهاد کتابخانه‌های عمومی زمینه‌ساز ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی
  • تسریع در جهش تولید با مشارکت مردم با اجرای کامل برنامه هفتم توسعه
  • اختصاص ۱۰ هزار میلیارد ریال از بودجه مدیریت بحران کشور به استان ایلام
  • کارآفرینان با مشارکت اتاق بازرگانی مشارکت فعالانه مردم در اقتصاد را زمینه سازی کنند
  • جشن ازدواج ۵۰ زوج دانشجو در قم برگزار شد
  • مشارکت مردم در هر کاری رمز موفقیت در آن کار است
  • قرارگاه مردم نهاد در سازمان مدیریت بحران کشور تشکیل شده است
  • تصویب ۱۰ هزار میلیارد ریال برای استان ایلام
  • پرداخت ۱۶۰ هزار میلیارد تومان وام ازدواج پارسال در کشور