Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-03@03:12:15 GMT

جابه جایی یک و نیم میلیون مسافر در ۱۲۴ روز

تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۰۷۸۱۱

جابه جایی یک و نیم میلیون مسافر در ۱۲۴ روز

عیسی خادمی رییس اداره حمل و نقل مسافر اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران در گفتگو باخبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، گفت: ۲۸۳ هزار و ۷۱۶ سرویس مسافر چهار ماه گذشته  در ۱۲ پایانه مسافربری مازندران جابه جا شد.

او افزود: این میزان سرویس معادل جابه جایی یک میلیون و ۶۶۶ هزار و ۷۷۰ مسافر از طریق اتوبوس، مینی بوس و خودرو‌های سواری کرایه برون شهری در مدت ۱۲۴ روز است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هاشمی رییس اداره مدیریت راه‌های مازندران در گفتگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری نیز گفت: در این مدت بیش از ۲۰۵میلیون و ۴۴۴هزار تردد وسایل نقلیه در جاده‌های استان ثبت شد.

او افزود:متوسط هرساعت تردد وسایل نقلیه سنگین در جاده‌های استان ۶هزار و ۳۰۰خودرو است که در مقایسه با مدت مشابه پارسال ۸درصد افزایش داشته است.

او گفت: بیشترین آمدوشد خودرو‌ها نیز در جاده‌های ساری – قائمشهر، قائمشهر – بابل، بابل – آمل، بابلسر – بابل و ساری – نکا در تیرماه ثبت شد.

مازندران ۱۰هزار و ۷۰۰کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد که سه جاده چالوس، هراز، سوادکوه را به پایتخت و جاده کیاسر مازندران را به سمنان متصل می‌کند.


انتهای پیام/آ


ورود و خروج  بیش از یک میلون مسافر به مازندران

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: راهنمایی و رانندگی راه وشهرسازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۰۷۸۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف شمش‌های قاچاق در ساری

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، سردار حسن مفخمی شهرستانی گفت: در پی کسب خبری مبنی بر قاچاق شمش‌های مسی در شهرستان ساری، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس امنیت اقتصادی استان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی مازندران افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی موفق به شناسایی یکی از متهمان به قاچاق شمش‌های مسی شدند و با هماهنگی قضائی در بازرسی از محل فعالیت این فرد بیش از ۱۸۰ قطعه شمش مسی کشف کردند.

او گفت: برابر اعلام کارشناسان پلیس امنیت اقتصادی ارزش ریالی شمش‌های مسی که از یکی از کشور‌های همسایه به داخل کشور قاچاق شده ۴۵ میلیارد ریال برآورد شد.

سردار مفخمی از تلاش برای شناسایی و دستگیری متهم دیگر این پرونده خبر داد و افزود: پلیس در راستای مقابله با قاچاق کالا و ارز از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد کرد.

دیگر خبرها

  • توقیف شمش‌های قاچاق در ساری
  • کلنگ زنی زمین فوتبال چمن مصنوعی روستای دیوا شهرستان بابل
  • توقیف شمش‌های مسی قاچاق در ساری
  • آزاد سازی اراضی ملی در منطقه بندپی شرقی شهرستان بابل
  • جاده کندوان یک طرفه شد
  • ۶۶۰ هزار مسافر در بنادر شرق هرمزگان جابه‌جا شد
  • مرگ تدریجی آب‌بندان‌های مازندران
  • شناسایی بیش از ۳۱۰۰ فقره انشعاب غیر مجاز آب در مازندران
  • حمل کالا و بار در قم ۲۹ درصد افزایش یافت
  • جابه‌جایی بیش از ۳۴ میلیون تن کالا از مبادی فارس