Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-05-08@20:23:09 GMT

وضعیت مصدومیت شیخ دیاباته مشخص شد

تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۰۷۹۴۳

وضعیت مصدومیت شیخ دیاباته مشخص شد

به گزارش وانانیوز، 

 دکتر ستوده پزشک باشگاه استقلال سرانجام خیال همه را راحت کرد و دربارۀ وضعیت مصدومیت شیخ دیابانه اذهان عمومی را روشن ساخت و در این باره گفت:  مصدومیت دیاباته در این مقطع از ناحیه همسترینگ ران و به صورت جزئی است.این بازیکن توانست با موفقیت و بر اساس استاندارهای ایفمارک و کادر پزشکی استقلال تست های خود را با موفقیت به اتمام برساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

ایشان همچنین از سوی مشاوران فوق تخصصی معاون پزشکی باشگاه نیز مورد معاینه قرار گرفت.امیدوارم با مشخص شدن وضعیت این بازیکن و توضیحات ارائه شده، کمتر شاهد گمانه زنی ها درباره این بازیکن باشیم.

 

 

منبع: وانا

کلیدواژه: شیخ دیاباته بازیکن استقلال مصدومیت استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۰۷۹۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکلیف تغییر نام استقلال مشخص شد

به گزارش همشهری آنلاین، باشگاه استقلال روز ۵ اردیبهشت ماه به صورت رسمی به هلدینگ خلیج فارس واگذار شد و این هلدینگ با در اختیار گرفتن ۸۵ درصد مالکیت آبی‌پوشان، عهده‌دار امور این باشگاه شد.

پس از این اتفاق صحبت‌هایی مبنی بر تغییر نام باشگاه مطرح شد و حتی عبدالعلی علی عسکری رئیس هلدینگ خلیج فارس در مصاحبه‌ای اعلام کرد که نام باشگاه به زودی به «استقلال خلیج فارس» تغییر خواهد کرد. با این وجود بعد از بررسی‌های به عمل آمده این موضوع منتفی شده و قرار است این تیم با همان نام «استقلال» و پسوند «تهران» در مسابقات مختلف حضور داشته باشد.

پیش از این پسوند «ایران» از انتهای نام باشگاه حذف شده بود.

کد خبر 850379 برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه استقلال

دیگر خبرها

  • تکلیف تغییر نام استقلال مشخص شد
  • شرط سردار آزمون برای آمدن به لیگ ایران مشخص شد
  • بدشانس‌ترین استقلالی، رکورددار مصدومیت‌های تلخ
  • آخرین وضعیت متقاضیان تسهیلات مسکن در این بانک مشخص شد
  • تکلیف دومفریس در اینتر تا ۲ هفته دیگر مشخص می‌شود
  • ناهنجاری گوژپشتی چگونه مشخص و درمان می‌شود؟
  • ۱۹ رباط صلیبی پاره! هدیه برنامه منظم لیگ
  • «رباط صلیبی» تراژدی ۱۹ قسمتی فوتبال ایران
  • شهید عبدالرضا موسوی؛ از رتبه اول کنکور پزشکی تا شهادت برای فتح خرمشهر/ شهیدی که محل دفنش را مشخص کرده بود
  • خبر امیدوارکننده نکونام از دو مدافع مصدوم