Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-28@08:02:36 GMT

قلم عامل مقدس سوگند آسمانی است

تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۰۸۰۲۳

قلم عامل مقدس سوگند آسمانی است

سرهنگ کریمی، با بیان اینکه قلم عامل مقدس سوگند آسمانی است، گفت:خبرنگاراندر عصر ارتباطات کار صیانت از ارزشها و آرمانهای مقدس انقلاب اسلامی را به عهده دارند.

«سرهنگ منصور کریمی»، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در خرم آباد، افزود: قلم هنر می تراود و مقدس ترین عامل سوگند آسمانی می شود.

 

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت شهرستان چگنی، با بیان اینکه ۱۷مرداد سالروز وصال هنرمندانه خبرنگار متعهد «شهید محمود صارمی »و روز بزرگداشت مقام خبرنگاراست، اظهار داشت: این روز فرصتی برای تجلیل از تلاشگران صدیق عرصه اندیشه و قلم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با اشاره به توطئه های دشمنان در عصر ارتباطات، بیان کرد: خانواده بزرگ اطلاع رسانی و اصحاب رسانه جمهوری اسلامی، در عصر ارتباطات، صیانت از ارزش ها و آرمان های مقدس انقلاب اسلامی را به عهده دارند.

 

سرهنگ کریمی،خبرنگاران را چشم بینا و گوش شنوای جامعه خواند و خاطرنشان کرد: خبرنگاران وجدان بیدار جامعه و تصویر گر زمان خویشند.

 

وی با اشاره به اینکه خبرنگاران همواره در بطن جامعه و در کنار مردم زندگی می کنند، اظهارکرد: در واقع خبرنگاران به عنوان حلقه پیوند بین مردم و مسئولین وظیفه خطیر مخابره صحیح؛سریع و دقیق اخبار را بر عهده دارند.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت شهرستان چگنی، با تجلیل از خدمات اصحاب رسانه استان، افزود: اصحاب رسانه استان لرستان کارنامه قابل قبولی در انعکاس اخبار استان بویژه اخبار سیل داشته اند.

 

پایان پیام/599

منبع: شبستان

کلیدواژه: روز خبرنگار خبرگزاری شبستان مراسم گرامیداشت روز خبرنگار کانون های فرهنگی هنری مساجد خطبه نماز جمعه کانون های مساجد تبریز روزنامه شهید محمود صارمی قلم خبرنگار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۰۸۰۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری عامل تیراندازی در گتوند

سرهنگ نصیر ابدالی فرد گفت: در پی وقوع یک فقره تیراندازی به سمت منزل یکی از شهروندان، شناسایی و دستگیری متهم در دستور کار پلیس اطلاعات و امنیت عمومی این شهرستان قرار گرفت.

او می‌گوید: ماموران پلیس امنیت عمومی این شهرستان با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی، متهم را شناسایی و طی هماهنگی قضائی در عملیاتی منسجم و ضربتی وی را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی گتوند ضمن اشاره به کشف سلاح بکار رفته بیان داشت: متهم علت و انگیزه تیراندازی را اختلاف شخصی عنوان کرد که پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع ذیصلاح معرفی شد.

سرهنگ ابدالی در پایان گفت: هر اقدامی که آرامش شهروندان را مختل کند با برخورد جدی و قانونی پلیس روبرو خواهد شد و انتظار ما نیز از مردم در جهت برخورد با این گونه موضوعات حفظ خونسردی و اقدام از طریق مراجع قانونی است.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • عملیات بیت المقدس نقطه عطف دفاع مقدس است
  • رسانه‌ها چهره خبیث رژیم صهیونیستی را به جهانیان نشان می‌دهند
  • اقدامات خوب رسانه و هوشیاری مانع از تحقق اهداف دشمن می‌شود
  • رسانه‌های بیگانه چگونه زنان را عامل رسیدن به اهداف خود می کنند؟
  • اولین نشست مجازی مدیر عامل در سال ۱۴۰۳ با کارکنان صندوق
  • عامل تیراندازی در کوار دستگیر شد
  • دستگیری عامل تیراندازی در گتوند
  • شهدای گمنام مظلوم هستند/ ساخت فیلم کالدو
  • دعوت امام جمعه ایلام از نخبگان برای ارتقاء فرهنگ کار
  • برند شهر اصفهان باید حفظ شود/ آماده تعامل با رسانه‌ها هستیم