Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، حجت الاسلام جعفری، امام جمعه هرات در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اظهار داشت: با توجه به اینکه مشرکان اعتقادی به قیامت ندارند لذت دنیا را موردتوجه قرار می‌دهند، دنیا محل دادوستد است و مردم همواره در حال دادوستد هستند.

او با اشاره به فرارسیدن سال روز شهادت امام باقر (ع) افزود: این امام همام نسبت به ترویج معارف اهل‌بیت (ع) اهتمام داشتند و بسیاری از شاگردان امام صادق (ع) از شاگردان امام محمدباقر (ع) بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خطیب جمعه هرات با فرارسیدن روز خبرنگار تصریح کرد: ایران اسلامی مورد تهاجم خبری است و خبرنگاران باید با هوشیاری و ارسال خبر‌های درست از حق مردم در برابر تهاجم دشمنان دفاع کنند.

حجت السلام جعفری با بیان اینکه جوانان تفکر انقلابی واسلامی وبصیرت را در خود تقویت کنند افزود:جوانان ارتباط قلبی باخداوند، توکل واستمداد را از او فراموش نکنید.

او با تأکید بر اهمیت روز عرفه عنوان کرد:خداوند روز عرفه به سه مکان و سه گروه توجه خاصی دارند که کربلای معلی و زائران سیدالشهدا (ع) و به عرفات و حاجیانی که برای رضای خدا حضور پیداکرده و همچنین هرکجا از دنیا که دستی به‌سوی خدا بلند است.

حجت الاسلام جعفریبیان کرد: انقلاب اسلامی از ابتدا تاکنون با غلبه بر فتنه و توطئه‌ها باعزت و اقتدار و نیروی انسانی جوان روبه حرکت است هرچه فشار و تحریم تشدید شد قدرت جمهوری اسلامی در عرصه‌های مختلف افزایش پیدا کرد.

امام جمعه هرات با اشاره به اقدامات آمریکا برای مقابله با ایران اسلامی تصریح کرد:آمریکا تلاش کرد با اقدامات خود ایران را در مسیر سازش قرار دهد، ولی مقام معظم رهبری با هوشیاری نقشه آن‌ها را بر آب کرد.

انتهای پیام/ص

خطبه های نماز جمعه هرات

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نماز جمعه اخبار سیاسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۰۸۰۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۶ نفر در حمله به نمازگزاران در هرات افغانستان جان باختند

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، رسانه‌های افغانستان گزارش دادند که در حمله افراد مسلح ناشناس به مسجد امام زمان (عج) شهرک اندیشه در شهرستان گذره در هرات، تعدادی از نمازگزاران به شهادت رسیده‌اند.

بر اساس اعلام این رسانه، حادثه هنگام نماز مغرب و عشاء روی داده است.

گفته می‌شود امام جماعت این مسجد به همراه ۵ نفر دیگر از جمله یک کودک نیز در این حمله به شهادت رسیده‌ و تعدادی هم مجروح شده‌اند.

مقامات دولت موقت طالبان در افغانستان هنوز در این خصوص واکنشی نشان نداده‌اند.

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سفارت ایران حمله به نمازگزاران شیعه در هرات را محکوم کرد
  • ظهور تحول در دانشگاه های جهان را باید نتیجه خون‌های ریخته شده در غزه دانست
  • سفارت ایران در کابل حمله تروریستی هرات را محکوم کرد
  • شهید مطهری پهلوان جهاد تبین بود
  • دیدار فرمانده سپاه با ائمە جمعه بوکان
  • ۷ شهید در حمله به نمازگزاران مسجد امام زمان (عج) در هرات
  • ۶ نفر در حمله به نمازگزاران در هرات افغانستان جان باختند
  • 7 شهید در حمله به نمازگزاران مسجد امام زمان (عج) در هرات
  • ضرورت اقدامات عملی برای توقف ماشین کشتار رژیم صهیونیستی
  • روحیه عقیدتی میان نیروهای انقلابی تقویت شود