Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر خارجه اردن اعلام کرد که تصمیم اسرائیل در خصوص گسترش شهرک‌سازی‌های غیرقانونی از طریق احداث ۲۳۰۰ واحد مسکونی جدید در اراضی اشغالی، گامی یک جانبه و محکوم است.

به گزارش ایسنا، به نقل از سایت النشره، ایمن الصفدی، وزیر خارجه اردن تاکید کرد: گسترش شهرک‌سازی‌ها موضع بین‌المللی برای إعمال فشار بر اسرائیل را می‌طلبد تا اقداماتش را که تلاش‌های صلح و فرصت‌های تحقق آن را نابود می‌کند، متوقف سازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

الصفدی خاطرنشان کرد: شهرک‌سازی‌ و تخریب خانه‌های فلسطینیان در راستای دامن زدن به اشغالگری‌ها است که بدون زوال و نابودی آن، صلح فراگیر محقق نخواهد شد.

پیشتر کمیته برنامه‌ریزی وابسته به وزارت جنگ اسرائیل با احداث حدود ۲۳۰۰ واحد مسکونی جدید در کرانه باختری موافقت کرد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: اردن اسرائیل فلسطین و اسرائیل ایران ایرتور محمود صارمی سروش رفیعی دیوان محاسبات کراسنویارسک آزادراه تهران شمال روز خبرنگار ینس استولتنبرگ حوزه های انتخابیه تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۰۸۳۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حریق منزل مسکونی در شهرک شهید رجایی مشهد  

به گزارش قدس خراسان به نقل از روابط عمومی آتش نشانی مشهد، آتش پاد سوم محمد حسین قیصری در این خصوص اظهار کرد: این حادثه امروز به مرکز فرماندهی آتش نشانی اعلام شد و بلافاصله همکاران ایستگاه ۱۵ به محل حریق واقع در حر ۱۳ اعزام شدند. 

رییس ایستگاه ۱۵ آتش نشانی مشهد افزود: خوشبختانه با تلاش و سرعت عمل همکاران از گسترش حریق و سرایت آن به دیگر نقاط منزل مسکونی جلوگیری به عمل آمد و این عملیات در ساعت ۱۲:۳۰ دقیقه به پایان رسید. 

وی بیان کرد: هرگز در مجاورت وسایل گرمایشی مانند بخاری برقی، بخاری گازی روشن، شعله آبگرمکن و ... اقدام به خشک کردن لباس نکنید.

دیگر خبرها

  • فشار نظامی به حماس شکست خورده است
  • موضع‌گیری وزیر خارجه اردن درباره ایران
  • موضع‌گیری جدید وزیر خارجه اردن درباره ایران
  • وزیر خارجه اردن: جنگ غزه انتقام از مردم فلسطین است
  • حریق منزل مسکونی در شهرک شهید رجایی مشهد  
  • تخریب یک واحد مسکونی فرسوده بر اثر بارندگی در یزد
  • یک واحد مسکونی فرسوده بر اثر بارندگی تخریب شد
  • اتخاذ تدابیر لازم برای برگزاری نمایشگاه بین المللی کتاب تهران
  • واکنش مداخله جویانه آمریکا به صدور حکم بدوی برای خواننده رپ زیرزمینی | ادعای مقام آمریکایی برای اعمال فشار بر ایران
  • اتخاذ تدابیر امنیتی و انتظامی جهت برگزاری نمایشگاه بین المللی کتاب تهران