Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-29@22:26:41 GMT

صنایع کوچک در رونق اقتصاد نقش موثری دارند

تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۰۸۳۳۳

صنایع کوچک در رونق اقتصاد نقش موثری دارند

ماموستا خدایی با اشاره به اهمیت صنایع در رونق اقتصاد کشور،گفت: صنایع کوچک در رونق اقتصاد نقش موثری دارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از سنندج،ماموستا خدایی امروز(18مرداد) در خطبه های نماز جمعه در مسجد جامع سنندج در جمع نمازگزاران برگزارشد،گفت: صنایع کوچک در رونق اقتصاد کشور نقش بسیار  موثری دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: صنایع کوچک در رونق‌بخشی به اقتصاد،نقش تاثیر گذار است،بنابراین جوانان باید در حرفه‌آموزی به دنبال ایجاد صنایع کوچک باشند.

امام جمعه سنندج، تصریح کرد: ایجاد صنایع کوچک کم‌هزینه و زودبازده است و باعث رغبت بیشتر جوانان به این صنایع می شود.

وی افزود: نامگذاری روز صنایع کوچک بخاطر اهمیت و نقش موثر آن در اقتصاد کشور است و در آموزه‌های دین یادگیری صنعت نیز مورد تاکید قرار گرفته است.

ماموستا خدایی در ادامه با اشاره به اهمیت عید قربان،بیان کرد: خدایی همچنین عید قربان را یکی از اعیاد مهم و مورد احترام همه مسلمانان جهان نام برد.

وی در پایان خاطرنشان کرد:  که در روز  عید قربان انسان‌های مسلمان هر اندازه در توان داشته باشند، در راه خداوند قربانی می‌کنند.

پایان پیام/181

منبع: شبستان

کلیدواژه: روز خبرنگار خبرنگار مراسم گرامیداشت روز خبرنگار وزیر کشور ۱۷ مرداد روز خبرنگار کانون های فرهنگی هنری مساجد خطبه نماز جمعه مسجد رونق صنایع کوچک اقتصاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۰۸۳۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی دو زنجیره ارزش گردشگری، اقتصاد زیارت و گوهرسنگ‌ها در اکسپو‭۲۰۲۴ تهران 

به گزارش قدس خراسان به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی، سید جواد موسوی اظهار کرد: این اداره کل به معرفی قابلیت‌ها و طرفیت‌های گردشگری و تدوین سند زنجیره ارزش گردشگری و اقتصاد زیارت پرداخته است. 

مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی تصریح کرد: معرفی زنجیره‌های ارزش بخش‌های مختلف اقتصادی کشور با همت وزارت کشور و در سالن ۴۱ برگزار شده است. 

وزیر کشور و استاندار خراسان رضوی و همچنین مریم جلالی معاون صنایع دستی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی از غرفه این استان بازدید و مدیر کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان به تشریح ظرفیت‌های زنجیره‌های ارزش گردشگری و گوهر سنگ‌ها پرداخت.

دیگر خبرها

  • تعاملات تجاری همدان با حضور در اکسپو افزایش یافت
  • معرفی دو زنجیره ارزش گردشگری، اقتصاد زیارت و گوهرسنگ‌ها در اکسپو‭۲۰۲۴ تهران 
  • شناسایی ۵۰۵ خوشه صنعتی در سطح کشور
  • اعزام ۱۴ هزار خوزستانی زائر اولی به مشهد در دولت سیزدهم
  • ثبت عملکرد دستگاهها برای برگزاری کنگره شهدا در سامانه دولت
  • ظرفیت جوانان در رونق اقتصادی بکار گرفته شود
  • برنامه‌های وزارت صمت در حوزه صنایع خلاق موجب جهش تولید می شود
  • محصولات بیش از ۱۳۰ واحد صنعتی در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی
  • شهید شیرودی خلبان تیزپرواز آسمان ایران
  • علی‌اکبر قربان شیرودی را می‌شناسید؟