Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت 24-برنده های ترکیه بیشترین مغازه را به ترتیب با 636 مغازه در روسیه، 320 مغازه در قزاقستان، 294 مغازه در قراقستان، 219 مغازه در رومانی و 213 مغازه در عراق گشوده اند.

تعداد مغازه برندهای معروف ترکیه که در سه سال اخیر در کشورهای خارجی به دو برابر رسیده، هم اکنون به مرز 5 هزار نزدیک شده است.

به گزارش عصرایران؛ سنیان اونجل، رئیس انجمن «برندهای متحد» ترکیه در گفت‌وگو با خبرنگار آناتولی اظهار داشت: برندهای ترکیه به طور متوسط، دو مغازه در هر یک روز در خارج از کشور باز می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تا پایان ماه ژوئن شمار این مغازه ها به 4 هزار و 396 باب مغازه و 12 هزار و 884 نقطه فروش در مراکز مختلف در 125 کشور توسط این برندها راه اندازی شده است.

وی بیان این که تعداد مغازه های جدید در سه سال اخیر در کشورهای مختلف به دو برابر رسیده است، ادامه داد: این روند تا پایان سال جاری ادامه داشته و تعداد مغازه ها به بیش از 5 هزار خواهد رسید.

رئیس انجمن «برندهای متحد» که از برنده های معروف ترکیه در بخش های مبلمان، ارتباطات، اپتیک، کفش، لوازم آرایشی و خانگی کشور تشکیل می شود، توضیح داد: برنده های ترکیه بیشترین مغازه را به ترتیب با 636 مغازه در روسیه، 320 مغازه در قزاقستان، 294 مغازه در قراقستان، 219 مغازه در رومانی و 213 مغازه در عراق گشوده اند.

اونجل همچنین اعلام کرد: علاوه بر این کشورها، اوکراین، ایران و مراکش هم از جمله 10 کشور نخستی هستند که برندهای معروف ترکیه در آن ها مغازه دارند و تعداد مغاز های موجود در این کشورها حدود 55 درصد از کل مغازه‌های این برندها در تمامی کشورهای خارجی را تشکیل می‌دهد.

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۰۸۳۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیاست همسایگی دولت سیزدهم

«جمهوری اسلامی ایران، کشورها و ملت‌های همسایه را خویشاوند خود می‌داند»؛ این شاید مهم‌ترین بخش از اولین سخنرانی رئیس‌جمهور است که ۱۴ مرداد ۱۴۰۰ در مراسم تحلیف با حضور مهمانان خارجی و داخلی در مجلس شورای اسلامی اعلام شد و بررسی عملکرد بیش از ۲ سال و ۷ ماهه دولت سیزدهم نشان می‌دهد به این گزاره پایبند بودند و در مسیر تقویت و گسترش ارتباط با کشورهای همسایه حرکت کردند و «مهم‌ترین و اصلی‌ترین اولویت سیاست خارجی، ارتقا روابط با کشورهای همسایه» بوده است و «خواهان عزت و اعتلای آنها» بوده‌اند.

خبرگزاری مهر در سلسله گزارش‌هایی به بررسی روابط سیاسی و اقتصادی جمهوری اسلامی ایران با کشورهای همسایه طی یک‌سال گذشته پرداخته است.

کد خبر 6097420 نفیسه عبدالهی

دیگر خبرها

  • سیاست همسایگی دولت سیزدهم
  • نمایشگاه کتاب، رویدادی که هم جنگ را دید و هم روزهای قرنطینه را
  • آمادگی استان قزوین برای سرمایه گذاری‌های خارجی
  • افشای بیماری سرمربی معروف خارجی در ایران
  • موفقیت کمپین تحریم اسرائیل در کشورهای اسلامی
  • هوداران نساجی برگ برنده برابر پرسپولیس هستند
  • انتقامی که بازیگر معروف ترکیه از معلمانش گرفت
  • خبر مهم وزیر کشور درباره پذیرش اتباع جدید
  • بهترین برند ترکیه برای خرید در سال ۲۰۲۴
  • هفته بیست و ششم لیگ برتر| اهداف متفاوت پرسپولیس و نساجی/ حفظ صدرنشینی استقلال به شرط شکست ذوب‌آهن