Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام محمدرضا نجفی گفت: راهبرد مقام معظم رهبری در مقابله با دشمنان با محوریت اصل دینی مقاومت تنها راهبرد موثر در مقابل دشمنان است.

خبرگزاری شبستان-آران و بیدگل، امام جمعه ابوزیدآباد و بخش کویرات در خطبه های این هفته نماز جمعه ابوزیدآباد و بخش کویرات با تسلیت شهادت امام محمدباقر(ع)، به هشتم ذی الحجه روز ترویه  اشاره کرد و اظهار داشت: این روز مُحرم شدن مجدد حاجیان خانه خدا به نیت احرام حج تمتع و مصادف با روز حرکت امام حسین(ع) از مکه مکرمه به سوی کربلا در سال ۶۰ هجری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حجت الاسلام «محمدرضا نجفی» با برشمردن فضیلت های شب و روز عرفه اذعان داشت: نهم ذی الحجه روز شهادت حضرت مسلم بن عقیل(ع) و روز عرفه است و در شب عرفه توبه مقبول و دعا مورد استجابت قرار می گیرد و شب زنده داری آن صواب ۱۷۰ سال عبادت دارد و زیارت امام حسین(ع) به اندازه هزار حج و عمره و جهاد صواب دارد و خواندن نماز در عصر این روز و خواندن دعای عرفه امام حسین(ع) هم بسیار سفارش شده است.


وی، غسل و قربانی کردن را از اعمال عید سعید قربان دانست و تصریح نمود: کسانی که توانایی قربانی کامل را ندارند مرکز نیکوکاری چهارده معصوم ابوزیدآباد آمادگی دارد تا وجوهات را جمع آوری کرده و قربانی را به دست نیازمندان برساند واین مرکز توانسته در پنج ماه گذشته تاکنون حدود ۱۰۰ میلیون تومان کمک های جمع  آوری شده را به نیازمندان و مستمندان برساند.


امام جمعه ابوزیدآباد به اولین صادرات بنزین کشورمان به افغانستان در نهم مرداد ماه امسال اشاره کرد و افزود: برای اولین بار عرضه بنزین صادراتی از پالایشگاه ستاره خلیج فارس به افغانستان صورت گرفت که این دستاورد بزرگ توسط قرارگاه خاتم الانبیا سپاه پاسداران در شرایط تحریم و بدون اتکا به کشور خارجی بوده و توسط جوانان انقلابی ایران اسلامی انجام گرفته است.


نجفی با بیان جرم و جنایت هایی که در ایالت های کشور آمریکا رخ می دهد اظهار داشت: در ۱۲ مرداد ماه امسال دو نژاد پرست طرفدار ترامپ ۲۹ نفر از شهروندان آمریکا را به قتل رسانده و ۴۲ نفر دیگر را زخمی کردند.


وی افزود: در فاصله سال های ۲۰۱۳ تا ۲۰۱۷ میلادی روزانه به طور میانگین ۳۱۰ نفر از آمریکایی ها هدف گلوله قرار گرفتند و به طور میانگین روزانه سه زن توسط شریکان زندگی خود کشته می شوند.


خطیب جمعه ابوزیدآباد و بخش کویرات با اشاره به دور جدید حملات موشکی انصارالله به مواضع عربستان اظهار داشت: انصارالله با چهار حمله موشکی طی سه روز، معادلات نبرد را تحت تاثیر قرار داده است و مورد حمله قرار دادن شهر الدمام در شرق عربستان که ۴۱۱ کیلومتر تا ریاض فاصله دارد و قطب شرکت های اقتصادی این کشور بوده باعث زمزمه مذاکره مستقیم با انصارالله شده و وحشتی را برای سعودی ها به وجود آورده است.


حجت الاسلام نجفی کشور امارات را به عنوان یکی از آسیب پذیرترین کشورهای خلیج فارس دانست که پایه های آن اقتصاد محور است و در این رابطه اذعان داشت: عامل اصلی پیشرفت امارات به موجب امنیت آن بوده که با متشنج شدن اوضاع خلیج فارس و توقیف نفتکش انگلیسی و سقوط پهباد آمریکایی، این کشور برای تضمین امنیت خود ناچار به تنش زدایی با جمهوری اسلامی ایران روی آورده و حدود ۵۰ درصد از نیروهای خود را از یمن خارج کرده و به سرمایه داران ایرانی اجازه داده در امارات سرمایه گذاری کنند و حساب بانکی داشته باشند.


امام جمعه ابوزیدآباد به ۲۳ مرداد ۱۳۵۰ و جدایی جزیره بحرین از ایران توسط رژیم طاغوت پهلوی و با دخالت انگیسی ها و آمریکایی ها اشاره کرد که موحب استقلال بحرین شد و افزود: اگر خباثت رژیم طاغوت نبود اکنون حدود ۷۰ درصد از خلیج فارس خاک ایران بود و ۷۰ درصد منابع گازی و هیدروکربنی نیز جزء ایران بود و اکثر تردد کشتی ها از آب های ایران انجام می گرفت و دیگر محلی برای حضور ناوهای آمریکایی نبود و  انقلاب اسلامی با هشت سال دفاع مقدس وجبی از خاک ایران را به دشمن نداد و با مقاومت و ایمان والا به پیروزی رسید.


حجت الاسلام نجفی به ۲۳ مرداد و سالگرد پیروزی مقاومت حزب الله در جنگ ۳۳ روزه مقابل ارتش به ظاهر قدرتمند رژیم صهیونیستی در سال ۲۰۰۶ اشاره کرد و افزود: در این روز اسرائیل در مقابل حزب الله شکست مفتضحانه ای متحمل شد و به روز مقاومت نامگذاری شد و دستاورد این پیروزی ها ثابت کرده است که راهبرد مقام معظم رهبری در مقابله با دشمنان با محوریت اصل دینی مقاومت تنها راهبرد موثر در مقابل دشمنان است.

پایان پیام/513

منبع: شبستان

کلیدواژه: روز خبرنگار خبرگزاری شبستان روزنامه خبرنگار خطبه نماز جمعه ۱۷ مرداد روز خبرنگار وزیر ارشاد کانون های فرهنگی هنری مساجد شهرستان آران و بیدگل آران و بیدگل حجت الاسلام نجفی خطبه نماز جمعه خطبه های نماز جمعه اصفهان نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۰۸۳۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار جمعی از معلمان و فرهنگیان با رهبر معظم انقلاب

همزمان با سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلّم، جمعی از معلمان و فرهنگیان سراسر کشور، امروز صبح چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت با حضور در حسینیه امام خمینی(ره) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند.این گزارش تصویری در حال تکمیل است... به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3078246 واژه های کاربردی مرتبط معلمان معلم امام خامنه‌ای رهبر انقلاب پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر مقام معظم رهبری درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • سردار سلامی: رهبر انقلاب فرمودند سپاه در بحث آموزش مجاهدت کند
  • جنگیدن با دشمن در خاک خودش،‌ مهم ترین نشانه قدرت
  • دیدار جمعی از معلمان و فرهنگیان با رهبر معظم انقلاب
  • دیدار ۳هزار معلم از سراسر ایران با رهبر انقلاب
  • فیلم/ حال و هوای حسینیه امام خمینی(ره) قبل از حضور رهبر انقلاب
  • مراسم سوگواری امام صادق در باغ موزه دفاع مقدس برگزارمی شود
  • با موافقت رهبر انقلاب؛ حکم اعدام بابک زنجانی نقض و تبدیل به ۲۰ سال حبس شد
  • نقش سنگرسازان بی سنگر در تاریخ انقلاب ماندگار است
  • ببینید | مقابله به مثل؛ راهبرد حزب الله برای دفاع از مرجعیون و کفرکلا
  • جمعی از معلمان با رهبر انقلاب دیدار می‌کنند