Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده آیت الله سیستانی مرجعیت عالی عراق از ادامه فساد و مشکلات مختلف در این کشور انتقاد کرد.

«سید احمد الصافی»، نماینده مرجعیت عالی عراق در خطبه نماز جمعه در صحن حرم مطهر امام حسین در کربلای معلا نسبت به وضعیت کشور و فساد موجود در آن، انتقاداتی را مطرح کرد و گفت: ما سوالاتی درباره وضعیت سیاسی، اقتصادی و اجتماعی داریم که سوالاتی مشروع است، اما به گوش کسانی که می‌توانند به این مشکلات ترتیب اثر دهند، نمی‌رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این سوالات دربردارنده رنج و دردهایی است که مطمئنا درست نیست لاینحل باقی بماند و نیازمند افرادی است که این مشکلات را مرتفع سازند.

وی با بیان اینکه این سوالات، مطالبات و خواسته‌های ملت عراق و نیازمند پاسخ‌گویی مسئولان است، عنوان کرد: اموال کشور با این آمار و ارقام درشت، کجا رفته است؟ چرا درد و رنج ملت عراق ادامه دارد؟هر روز از اخبار مربوط به فساد و آمار و ارقام کلان آن می‌شنویم.آیا چشم‌انداز و سقف زمانی برای حل این مشکلات وجود دارد؟ آیا وقت آن فرا نرسیده است که پیش پا افتاده‌ترین حقوق ملت تامین شود؟

نماینده مرجعیت عالی عراق با اشاره به خستگی مردم و قصد برخی برای مهاجرت از کشور ادامه داد: کشور از تمام‌ جهات مشکلاتی است و همه تنها به نظاره نشسته‌اند. مرجعیت سال‌هاست خواهان مبارزه با فساد است، اما تاکنون هیچ دستاوری در این باره حاصل نشده است.


صافی در پایان همچنین به بیکاری جوانان و فارغ‌التحصیلان دانشگاهی و وضعیت کشاوزی عراق نیز اشاره کرد./

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: آیت الله سیستانی عراق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۰۸۹۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نماینده همدان در مجلس خبرگان رهبری به علت عارضه مغزی در بیمارستان بستری شد


به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان همدان، آیت‌الله غیاث‌الدین طه‌محمدی، امام جمعه سابق همدان به علت عارضه مغزی و کاهش هوشیاری در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستانی در قم بستری و تحت درمان است.

آیت‌الله طه‌محمدی در فروردین ماه امسال در راه بازگشت از سفر مشهد مقدس دچار سانحه رانندگی شد که در این حادثه همسر ایشان فوت کرد.

در آن زمان آیت‌الله محمدی با حال عمومی خوب از بیمارستان مرخص شد، اما پس از مدتی، پزشکان متوجه وجود لخته خون در مغز وی شدند که منجر به انجام جراحی در بیمارستانی در تهران شد، پس از عمل جراحی وی از بیمارستان مرخص و حال ایشان رو به بهبودی رفت.

اما متاسفانه در هفته گذشته آیت‌الله محمدی دچار سکته و خونریزی مغزی شده که منجر به بستری ایشان در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستانی در استان قم شده است.

بنابر اعلام پزشکان، اکنون هوشیاری آیت‌الله محمدی در سطح پایین است و تغییری نسبت به روزهای قبل نداشته است.

با توجه به اوضاع امام‌ جمعه سابق همدان، از مردم تقاضا داریم برای سلامتی و بهبودی ایشان دعا کنند.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902096

دیگر خبرها

  • مرجعیت علمی امام صادق (ع) انحراف را به حداقل رساند
  • تاکید بر قرآن محوری و فهم کلام وحی در حج
  • قوه قضاییه در مبارزه با فساد هیچ تبعیضی قائل نمی شود
  • احیای جایگاه مرجعیت علمی اهل‌ بیت در مکتب امام صادق (ع)
  • انتقاد از فروش لباس‌های غیرمأنوس با فرهنگ ایرانی در بازار
  • انتقاد آیت‌الله مدرسی از مشروب‌خوری برخی پزشکان در فارس
  • لزوم روایت گری حماسه وعده صادق در جامعه
  • آیین تکریم آیت الله موسوی جزایری با حضور شیوخ طوایف عراق و خوزستان برگزار شد
  • دیدار استاندار لرستان و آیت‌الله «نیازی»
  • نماینده همدان در مجلس خبرگان رهبری به علت عارضه مغزی در بیمارستان بستری شد